رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

باگ احتمالی در TTC


URANUS

ارسال‌های توصیه شده

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: نیازی به جایزه نیست

- توضیح کامل باگ: با درود. قبل از به روزرسانی اخیر، بین هر تحویل خودرو تا تحویل بعد باید 3 دقیقه صبر می کردیم. ظاهرا در حال حاضر این 3 دقیقه انتظار بین وارد کردن TowLS/ ها قرار گرفته. یعنی زمانی که دستور مذکور را وارد میکنید، 3 دقیقه بعد می توانید این دستور را وارد کنید. و محدودیتی برای زمان تحویل وجود ندارد. در این حالت می توان در شرایطی در عرض چند ثانیه، دو خودرو تحویل داد. البته با توجه وجود محدودیت بین زمان وارد کردن دستور مذکور، در بازه بلندمدت مثلا در یک ساعت نمی توان خودروی بیشتری تحویل داد. ممکنه این تغییر آگاهانه از سوی مدیران محترم ایجاد شده باشه، ولی بنده بهتر دیدم که موضوع رو مطرح کنم تا در صورت وجود مشکل، برطرف شود. 

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): http://s2.picofile.com/file/8372660076/Rec_2019_09_17_18_32_55.mp4.html

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم):  اگر یک خودرو را با ماشین یدک کش بردارید، و دستور TowLS/ را بزنید، و به سمت محل تحویل بروید. فرض کنید سه دقیقه بگذرد تا به محل تحویل برسید. اگر در نزدیکی شما خودروی دیگری برای تاو کردن باشد. بلافاصله بعد از تحویل خودروی اول، خودروی دوم را می توانید برداشته و تحویل دهید.

 

پیشنهاد: ممکنه جوانب مختلف به ذهن بنده نرسه ولی از آنجایی که در طولانی مدت، نمی توان ماشین بیشتری تحویل داد، پیشنهاد میکنم اعضای اقلیت با همین شرایط اجازه تاو کردن داشته باشند. چون زمان انتظار بین دو تاو کردن همچنان وجود دارد و به جای اینکه افراد کنار محل تحویل منتظر بمانند، در حال حرکت به سمت محل تحویل این زمان را سپری می کنند.

 

 

saaasssss.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مؤسس

با سلام.

 

با تشکر از گزارش شما، این باگ نیست.

هدف ما از داشتن 3 دقیقه این بود که هر Tow Trucker بتواند حداکثر 1 ماشین در هر 3 دقیقه Tow کند و زمانی که مسیر 3 دقیقه زمان می برد 3 دقیقه شما گذشته.

بسته شد.

  • مرسی 1

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...