رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام این ویدئو برای بنده آرامش بخش بود

 

https://uploadkon.ir/uploads/721e25_25InShot-۲۰۲۵۰۹۲۵-۱۲۱۸۰۵۶۹۹.mp4

:My AccountLiLjeff.png

d8c216_26InShot-20260616-142347830.jpg

                                     33a720_26InShot-20260620-154029662.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بنده ترک نیستم ولی بنظرم این کاره تو توهین زیادی به ترک زبانای ما کرده به هر حال ما همه از یه خاکیم

d79d12_26InShot-20260513-020910770.gif

                                                                               

                                     MeIiodas.png           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902361
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

46 دقیقه قبل، CaVeN گفته است:

سلام این ویدئو برای بنده آرامش بخش بود

 

https://uploadkon.ir/uploads/721e25_25InShot-۲۰۲۵۰۹۲۵-۱۲۱۸۰۵۶۹۹.mp4

بر آتش کشیدن برچم بیگانگان برای بنده هم آرامش بخش هست.

جاوید باد ایران و ایرانی🇮🇷.

  • مرسی 1

                             یا  أمیر المؤمِنین imAbbas.pngdo.php?imgf=7dc314_26GIF-20260114-225007

EsKobar.png

187820_26IMG-20260520-225834-458.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902372
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش ببین من ترک نیستم ولی اینکارت به نظرم اصلا درست نیست که به ترک ها توهین کنی 

این دقیقا عین نژاد پرستی هست که بیای به ترک ها یا کرد ها یا عربا یا شمالی ها یا اصفهانی ها و ... توهین کنی 

ولی به نظرم در برابر پانترک ها ویدیو خوبی هست که نشونشون بدی

به نظرم یه قضیه ای داره که من نمیدونم 

چون به غیر تو @imAbbas امضاشو این گذاشته

پس به منم بگید چه خبره😁

ویرایش شده توسط Drage
  • دوست دارم که 1

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902573
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چی بگم طنز نبود 

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902582
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بی احترامی صورت نگرفته اصلیت موضوع سر کشور دیگه ای هست

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902617
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂

  • مرسی 1

c70a-InShot-20260506-022000659.png

1137839-KhodaVerdi25ab19_26file-00000000ca98722f8ef337faf9

df0205_26b94b05-25cooltext49753658462767

رفیق، تو سختیام که نبودی

تو شادیامم یه موز بردار و برو :)

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902650
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، iMohammadAmin گفته است:

بی احترامی صورت نگرفته اصلیت موضوع سر کشور دیگه ای هست

درود 

صد باریکلا 

2 ساعت قبل، Drage گفته است:

داش ببین من ترک نیستم ولی اینکارت به نظرم اصلا درست نیست که به ترک ها توهین کنی 

این دقیقا عین نژاد پرستی هست که بیای به ترک ها یا کرد ها یا عربا یا شمالی ها یا اصفهانی ها و ... توهین کنی 

ولی به نظرم در برابر پانترک ها ویدیو خوبی هست که نشونشون بدی

به نظرم یه قضیه ای داره که من نمیدونم 

چون به غیر تو @imAbbas امضاشو این گذاشته

پس به منم بگید چه خبره😁

نقل قول

دوست عزیز در این موضوع هیچ توهینی به هم کشور های خودم ندارم 

و منظورم یک کشور دیگری بود

بنده خودم اصفهانی ام 

و هیچ توهینی به ترک کشورم نشده است.

 

7 ساعت قبل، Kingshot گفته است:

درود بنده ترک نیستم ولی بنظرم این کاره تو توهین زیادی به ترک زبانای ما کرده به هر حال ما همه از یه خاکیم

دوست عزیز ترک های کشورم با یک کشور دیگر خیلی فرق دارند 

و  قصد هیچ توهینی به ترک های کشورم نداشتم.

با تشکر از نظر شما.

5 ساعت قبل، Pace گفته است:

زنده باد ایران🎙️🔥😍

زنده باد.

با تشکر از نظر شما.

با تشکر از نظرات همگی.

:My AccountLiLjeff.png

d8c216_26InShot-20260616-142347830.jpg

                                     33a720_26InShot-20260620-154029662.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902702
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یکی نیست بگه قضیه چیه؟😬

چیشد که این رو گذاشتین و امضاء فرومتون گذاشتین؟

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902761
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۷/۳ در 12:51، CaVeN گفته است:

سلام این ویدئو برای بنده آرامش بخش بود

 

https://uploadkon.ir/uploads/721e25_25InShot-۲۰۲۵۰۹۲۵-۱۲۱۸۰۵۶۹۹.mp4

@DetecT پرچمتونو اتیش زدن Laugh

  • هاها 1

𝐌𝐲𝐬𝐞𝐋𝐟

1173685-Savage

72e826_26InShot-20260626-233827315.jpg

d20027_26BackgroundEraser-20260527-16254

                     ‌ ‌     ‌7𝒘𝒆𝒆𝒌𝒔 & 3 𝑫𝒂𝒚𝒔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902959
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۷/۳ در 22:35، Drage گفته است:

یکی نیست بگه قضیه چیه؟😬

چیشد که این رو گذاشتین و امضاء فرومتون گذاشتین؟

برای فهمیدن کلمه

"فهمیدن" 

رو کامنت کن برات ارسال میشه

𝐌𝐲𝐬𝐞𝐋𝐟

1173685-Savage

72e826_26InShot-20260626-233827315.jpg

d20027_26BackgroundEraser-20260527-16254

                     ‌ ‌     ‌7𝒘𝒆𝒆𝒌𝒔 & 3 𝑫𝒂𝒚𝒔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-902962
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

ترک نیستم ولی فک کنم کاره خوبی نبود.

EdiePulaski.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-910132
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۷/۳ در 12:51، CaVeN گفته است:

سلام این ویدئو برای بنده آرامش بخش بود

 

https://uploadkon.ir/uploads/721e25_25InShot-۲۰۲۵۰۹۲۵-۱۲۱۸۰۵۶۹۹.mp4

داداش خجالت بکش این چه کاریه

سنگ میشی اون دنیا😂😂😂😂😂😂

چو ثروتمند را به هرجایی حبیب است

                    که بی پول خانه خود هم غریب است...

: ᴍʏ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛs 1173414-ShadowStriker

1215219-Manji 8b83-IMG-20260530-003219-583.jpg                         𝐄𝐓 𝐄𝐊𝐈𝐏 𝐎𝐍 𝐓𝐎𝐏

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-913519
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۷/۳ در 13:24، Kingshot گفته است:

درود بنده ترک نیستم ولی بنظرم این کاره تو توهین زیادی به ترک زبانای ما کرده به هر حال ما همه از یه خاکیم

مگه ترک زبونای ما پرچمشون فرق میکنه

در ۱۴۰۴/۷/۳ در 12:51، CaVeN گفته است:

سلام این ویدئو برای بنده آرامش بخش بود

 

https://uploadkon.ir/uploads/721e25_25InShot-۲۰۲۵۰۹۲۵-۱۲۱۸۰۵۶۹۹.mp4

به نظرم پاکش کن

👑
iSaJaD
       
                   03e726_25464525-25GIF-20251125-215439-01        

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-913641
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

20 ساعت قبل، iSaJaD گفته است:

مگه ترک زبونای ما پرچمشون فرق میکنه

به نظرم پاکش کن

نه

:My AccountLiLjeff.png

d8c216_26InShot-20260616-142347830.jpg

                                     33a720_26InShot-20260620-154029662.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/86956-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/#findComment-914366
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...