رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Business Rob


Huge

ارسال‌های توصیه شده

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامیه اعضاء مجموعه

خب این پیشنهاد از روی اسمش معلومه که قرار چه اتفاقی رخ بدهد اما شاید این سیستم کمی پیچیده باشه که سعی میکنم آن را به صورت واضح براتون شرح بدم.

این سیستم رو میشه به خیلی از  کسب و کار های سرور اضافه کرد مثل 7-24 این سیستم خیلی راحت هست و خیلی سرگرم کننده.

توضیحات: اول از همه باید از سیستم موجود درون سرور استفاده کنیم که اون سیستم سیستم  phone/ >hacking tool هست و اضافه کردن کامند Bizrob/ or /sbizrob خب هنگامی که از این دستور استفاده میکنید یک وارن چت براتون بیاد که بگه  شما باید صندوق  مغازه را در قسمت p/ هک کنید و باید شروع به هک کردن صندوق مغازه کرد وقتی هک به پایان رسید

Click Konid

بر روی میز کنار صندوق مقداری پول بریزد که باید آنها را جمع کنید و از مغازه بزنید بیرون هنگامی که از مغازه زدید بیرون به شما یک نقطه بر روی نقشه میده که باید به آنجا برید برای هیجانی و سخت تر کردن این سیستم میشه وقتی از مغازه اومدین بیرون 2تا درجه تحت تعقیب بگیرید و هر 50 ثانیه که بگذره و شما به محلی که سرور اعلام کرده نرسید یک درجه تحت تعقیب دیگر میگیرید پس باید دست فرمون و سرعت عمل خوبی داشته باشید کار دیگری که میشه برای هیجانی کردن این سیستم انجام داد اینکه اگر شما به محل مورد نظر برسید  و پلیس نتونه شما را قبل از رسیدنتون بگیر درجه های تحت تعقیبتون پاک بشه و این سیستم نیز به پیش نیازی هایی نیاز داره مثل  Rob point = 5 و گوشی.

میتوان برای زیبا کردن و واقعی کردن این سیستم هنگامی که صندوق هک میشه در گاو صندوق باز بشه به جای ریختن پول ها بر روی میز.

برای شناسایی کسب و کارهایی که این قابلیت را دارند نیز میتوان در این کسب و کار ها یک بات گذاشت و هنگامی که دستور Bizrob/ or /sbizrob رو زدید اون بات بر روی زمین بشیند با دستور Hide/ که در عکس بالا نیز وجود دارد.

دوستانی که با این پیشنهاد موافق هستند به این پست نظر بدند.

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1

FormatFactory120_1_1_1_1_1.png

Huge.png

mohammad

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

این هم یه سیستم خیلی عالی و پرطرفدار هست... وقتی حوصله ادم سررفته یا پول میخواد خیلی بدرد میخوره مخصوصا اگه بیز درامدش خوب باشه... البته اگه به این صورت باشه که یه درصد نسبتا کم از Safebox ِ هر بیز به فرد برسه، چون اگر زیاد باشه مقدار زیادی ضرر به صاحب بیز میرسه و این جالب از آب در نمیاد!

ضمنا میشه برای هر بیز یه سیستم ساده و مناسب امنیتی وجود داشته باشه که صاحبش با گلد از /Shop بخره که یه مانع دیگه سر راه هک کردن درِ بیز باشه و این یه چالش جدید برای کسیه که میخواد Bizrob بزنه، میشه برا این سیستم امنیتی یه بخش داخل Hacking tool ایجاد بشه که بشه به یه شکل سخت تر اونم هک کرد... ?

@Ali منتظریم نظرتونو بدونیم...

  • مرسی 1

اینجام مث زندگیم سفید امضا

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...