رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

قبل وارد شدنش میگی روزی ۲۰ساعت تایم میزنم بعد وارد شدن میخوای در بیای 😂😂

  • دوست دارم که 1
  • هاها 2

Creation.png

زاده بهشتم

            اما ساکن جهنم

cc46--2147483648-210158.jpg 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 58
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

42 دقیقه قبل، Creation گفته است:

قبل وارد شدنش میگی روزی ۲۰ساعت تایم میزنم بعد وارد شدن میخوای در بیای 😂😂

😂

                                                             :acigar:

Fajeeh.png                                                         

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-886955
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂

c70a-InShot-20260506-022000659.png

1137839-KhodaVerdi25ab19_26file-00000000ca98722f8ef337faf9

df0205_26b94b05-25cooltext49753658462767

رفیق، تو سختیام که نبودی

تو شادیامم یه موز بردار و برو :)

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887099
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

45 دقیقه قبل، AshkanX گفته است:

اعصابی آرام را با لیدری متوسط تجربه کنید

یعنی من بخوام با لیدری متوسط حداقل ۱۵ ساعت میزنم خیلی آرامش و لذت داره😂

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887153
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂

دوست ندارم شمع باشم دخترا فوتم کنن

دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن...

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887179
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پولش: فععععک نکنم

                                  55c6-4656-InShot-20260506-080710843.gif

x821374_6024d775c51a1.jpg

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887211
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره درسته من نرفته مخام در بیام

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%1ad8-InShot-20260522-104121266.gifDaiya.png1ad8-InShot-20260522-104121266.gif

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

 

چگونه شاد باشم؟

                               در این دنیای غمگین!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887213
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دلیلشم اینه چند تا بچه هلبمی میدن میگن cmd ban چی هست و......................😂

Creation.png

زاده بهشتم

            اما ساکن جهنم

cc46--2147483648-210158.jpg 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887237
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ترس هر هلپری:

 

آقای هلپر کد خرید ماشین رو بده من(با لحن بچه ۵ ساله)

Marti

 

 

837303_26IMG-20260602-121910-654-2.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887241
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش هلپر کد معلم رو مده؟

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887260
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش هلبر صدا دارین داداش میگم من میخوام قوی شم چی کار کنم

😂 داش جان مادرت بول بده 

Creation.png

زاده بهشتم

            اما ساکن جهنم

cc46--2147483648-210158.jpg 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887267
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینم که فارسی تایپ میکنه و تو توی سیستم نمیتونی ببینی یه کنار xD xD xD

bdb204_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

 

Excellency.png

 

Jas.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887288
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زدی تو خال میگم داداش سیستم ام دوباره فارسی چت میکنه🤣

Creation.png

زاده بهشتم

            اما ساکن جهنم

cc46--2147483648-210158.jpg 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887293
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فرض کن ساعت ۲ شبه لش کردی تو حالت انجام وظیفه ای 

یهو یه هلپ می باز میشا میگه داش هلپر میگم با دوست میشی؟ هلپر:نه

داش هلپر کد اینو بده که من وقتی میزنم تبدیل یه اون دسته متوسطی زرشکی رنگ هست ها تبدیل اون بشم (هیتمن)

هلپر : نمیشه عزیزم 

حله پس داش هلمر فقط میتونی بهم یه ۵ک بدی؟؟؟؟؟؟

                           جایی ورود بِزَنَم تُو رو راهِت نِمیدَن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887545
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خودم هلپر بودم درد بدی کشیدم استعفا دادم 

درد بدیه

... :)

UltraMax.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887685
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخدا درسته 😂

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887699
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، Creation گفته است:

قبل وارد شدنش میگی روزی ۲۰ساعت تایم میزنم بعد وارد شدن میخوای در بیای 😂😂

تا هفته اول دووم نیاوردم😂

         d9b0-InShot-20260520-212145262.gif

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/84904-%D9%87%D9%84%D9%BE%D8%B1%DB%8C/#findComment-887701
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...