رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

fa6402_25IMG-20250702-180709.jpg

یادی کنیم از این شاهکار قدیمی

من خودم آبیه بودم

شما هم تو تاپیک بگید که کدوم رو دوست داشتید

منتظر نظراتتون هستم🙂

ویرایش شده توسط amirali122

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من که همیشه مایکی بودم

Yoda.png

 

289.png

-------------------------------------------------------

KAMIKAZE 4 fuckin ever

S.I.E

 

Yoda

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/#findComment-809851
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، Chanoda گفته است:

من که همیشه مایکی بودم

مایکی هم باحال بود 

 

ولی یکمی خنگ میزد

  • هاها 1

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/#findComment-810195
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رافائل :) یادش بخیر.

:acigar:

QolBeR.png

QolBeR

            ✼  ҉      جایی که برادر به برادر نکند رحم! بیگانه برای تو برادر شدنی نیست.     ҉    ✼    

👑

d166442_Picsart_24-02-23_19-23-32-796.jp

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/#findComment-810329
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 16:27، Hamed1390 گفته است:

عالی

😐

 

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 18:03، CalaCe گفته است:

رافائل :) یادش بخیر.

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 18:06، TrollFace گفته است:

قرمز منم🥲

آره رافائل هم باحال بود

فقط بدیش اینه بود که کله خر بود منظور قبل اینکه کاری انجام بده فکر نمی‌کرد 

دقیقا بر عکس لئوناردو

ولی از حق نگذریم سلاح رافائل باحال تر از لئوناردو بود

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/#findComment-811561
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ما که رافائل بودیم

Alexander.png

The winner is the one who has no mercy

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/#findComment-818558
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۲۰ در 00:01، AmirArsalan گفته است:

داناتلو

🤓

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/#findComment-820887
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هیچ کدوم نبودم😔

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75202-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%85-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%9F/#findComment-820983
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...