رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

گوشی هواوی پی اسمارت زد (P Smart z)


SWAT

ارسال‌های توصیه شده

P-Smart-z.jpg



اطلاعات درز کرده درباره مشخصات هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z)، خبر از آن می‌دهد که یک گوشی هوشمند تمام صفحه با دوربین سلفی پاپ آپ و قیمت مناسب در راه است. مشخصات گوشی هواوی پی اسمارت زد (P Smart z) به عنوان اولین گوشی با دوربین پاپ آپ طور این شرکت لو رفته و در ادامه آن را با هم مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برای افزایش نسبت نمایشگر، هر راهی را امتحان کرده‌اند و به نظر می‌رسد مقبول‌ترین راهکار، استفاده از دوربین پاپ آپ باشد. نخستین بار هم کمپانی ویوو بود که گوشی مفهومی APEX را با این طراحی در MWC2018 به نمایش گذاشت. بعدها این راهکار به شکلی بهتر در گوشی ویوو نکس پیاده‌سازی شد و برخی کمپانی‌های دیگر نیز چند مدل را با دوربین پاپ آپ عرضه کردند.


 

بر اساس اطلاعاتی که البته هنوز تایید شده نیستند؛ پی اسمارت زد فاقد نمایشگر حفره‌دار، ناچ یا پیشانی خواهد بود و در عوض، طراحی تمام صفحه و یک دوربین پاپ آپ خواهد داشت. وضوح نمایشگر 6.59 اینچی دستگاه، 2340 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر آن، 19.5 به 9 توصیف شده است. البته همچنان حسگر اثر انگشت را در پنل پشتی خواهیم دید.
 

درباره سخت افزار داخلی هواوی P Smart Z باید به تراشه کایرین 710 و 4 گیگ رم با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی اشاره کنیم. دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 است و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر در پشت، همراه با یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی، مشخصات اپتیک این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.
 

ظرفیت باتری دستگاه، 4000 میلی‌آمپر ساعت و سیستم عامل آن، اندروید پای در پوسته‌ای از EMUI است. اما شاید جذاب‌ترین چیز،قیمت هواوی پی اسمارت زد باشد که ظاهرا حدود 200 یورو خواهد بود. نظر شما درباره اولین میان رده هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ طور چیست؟

 



 

คгรђเครฬคՇ#
Arshiaswat.png
? ??? ??? ?????'? ???? ??? ?? ????? ???? ??? ?????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...