رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

به ما نمی‌رسه 

اگه حال کردین دوباره می‌زارم 

 

https://uploadkon.ir/uploads/725a27_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۱-۰۰۴۷۴۲۵۶۱.mp4

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، AMIRALIPopo گفته است:

به ما نمی‌رسه 

اگه حال کردین دوباره می‌زارم 

 

https://uploadkon.ir/uploads/725a27_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۱-۰۰۴۷۴۲۵۶۱.mp4

خوب بود ولی جای من خالیه از سیزن یک مدت هاست دیگه پلی نمیدم.

eee8-IMG-20260406-095510-913.jpg

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

╗═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╔
      -AG- | -GG-
╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-803183
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

طوری نیست عزیز ماهم اکانت ارساکیامون تعلیق شده تیکت دادیم بابا اصلا دلش نمیاد تیکت مارو جواب بدع

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-803427
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، AMIRALIPopo گفته است:

به ما نمی‌رسه 

اگه حال کردین دوباره می‌زارم 

 

https://uploadkon.ir/uploads/725a27_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۱-۰۰۴۷۴۲۵۶۱.mp4

خوب میزنی؛ عالی بود👌

توی همین سبک حریف میطلبم :D

نقل قول

تاپیک جای اشتباهی قرار داشت؛ منتقل شد.

 

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-803433
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، McQueen گفته است:

خوب میزنی؛ عالی بود👌

توی همین سبک حریف میطلبم :D

 

بزنیم ؟؟

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-803567
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۶ در 14:57، AMIRALIPopo گفته است:

به ما نمی‌رسه 

اگه حال کردین دوباره می‌زارم 

 

https://uploadkon.ir/uploads/725a27_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۱-۰۰۴۷۴۲۵۶۱.mp4

آقا عالی ، خسته نباشی.

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-807222
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۶ در 14:57، AMIRALIPopo گفته است:

به ما نمی‌رسه 

اگه حال کردین دوباره می‌زارم 

 

https://uploadkon.ir/uploads/725a27_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۱-۰۰۴۷۴۲۵۶۱.mp4

ادامه بده 

☠️❤️☠️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-807383
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینم شد کیل؟

حیف کالاف به خاطر اختلال اینترنت بالا نمیاره وگرنه یه جوری تو گیم میزدمت جیگرت حال بیاد😂

  t42295_InShot_20260511_154543202.gif

 

70e3-fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

1148699-trollface.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-808763
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۶ در 14:57، AMIRALIPopo گفته است:

به ما نمی‌رسه 

اگه حال کردین دوباره می‌زارم 

 

https://uploadkon.ir/uploads/725a27_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۱-۰۰۴۷۴۲۵۶۱.mp4

دست خوش👌🥷

1182962-ARMlIN

---------------------------------------------------------------------------------

Remaining.png

---------------------------------------------------------------------------------

77f523_26InShot-20260624-002635768.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-809060
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان 1 ماهه برگشتم ارساکیا ولی ارساکیا یه چیز دیگه س

6dff16_26e77e-InShot-20260516-141826815.

DayiMehran.png

6dff16_26e77e-InShot-20260516-141826815.

 

 

𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗧𝗥𝗬 𝗧𝗢 𝗙𝗔𝗜𝗟 𝗠𝗘!

هیچوقت برای شکست من‌ تلاش نکن‌‌!🌑 ‌️ 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-810445
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 20:11، PaFer گفته است:

الان 1 ماهه برگشتم ارساکیا ولی ارساکیا یه چیز دیگه س

بوح پافری خودمونس

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-813499
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۶ در 14:57، AMIRALIPopo گفته است:

به ما نمی‌رسه 

اگه حال کردین دوباره می‌زارم 

 

https://uploadkon.ir/uploads/725a27_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۱-۰۰۴۷۴۲۵۶۱.mp4

وقتی تازه ادیت یاد گرفتی:

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-818451
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۱ در 02:12، TrollFace گفته است:

اینم شد کیل؟

حیف کالاف به خاطر اختلال اینترنت بالا نمیاره وگرنه یه جوری تو گیم میزدمت جیگرت حال بیاد😂

نگا کن بزار گوشی خودمو بیارم

بهت میگم 

آیدی کالافت رو بده همینجا تا بهت بعد اد میدم ادیتش رو هم می‌زارم اوکی ؟؟

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-821633
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۹ در 14:45، Scy گفته است:

وقتی تازه ادیت یاد گرفتی:

سالار 

ساده زدم ادیتش رو کاری زیاد خاصی نکردمه

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-821636
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، AMIRALIPopo گفته است:

نگا کن بزار گوشی خودمو بیارم

بهت میگم 

آیدی کالافت رو بده همینجا تا بهت بعد اد میدم ادیتش رو هم می‌زارم اوکی ؟؟

شیپمنت Kill رو 20 فقط اسنایپ ادیتشم هرجا دوست داری بزار 7294646401123418114 منتظرم.

  t42295_InShot_20260511_154543202.gif

 

70e3-fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

1148699-trollface.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74450-call-of-duty/#findComment-822089
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...