رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

2 دقیقه قبل، TrollFace گفته است:

اگه اسرائیل آمریکا و کشورای دیگه پشتش رو نمی‌گرفتن چیزی از اسرائیل باقی نمیموند. کره‌شمالی و روسیه هم طرف مارو میگیرن ولی فقط حرف میزنن عمل نمیکنن.

👌

:My AccounT

9b0a24_25IMG-20250724-135124-466.gif

Icedragon.png

d4b423_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

:Brothers

ImYassin.png

Arshiiya.png                                                                

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-794639
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

20 ساعت قبل، TrollFace گفته است:

اگه اسرائیل آمریکا و کشورای دیگه پشتش رو نمی‌گرفتن چیزی از اسرائیل باقی نمیموند. کره‌شمالی و روسیه هم طرف مارو میگیرن ولی فقط حرف میزنن عمل نمیکنن.

👌

داش روسیه که هیچی منطقش اینه که کجا پول و منفعت توشه

ولی اگه جنگ بشه که نمیشه ولی بر فرض محال ، شاید کره شمالی کمک کنه چون سابقشو داشته ( تو جنگ تحمیلی هم کره شمالی به ایران کمک کرده بود )

پاکستانم که میگه اگه کشور دیگه ای تو جنگ ایران و اسرائیل دخالت کنه ما پشت ایرانیم 

ولی به نظرم پاکستان همینکه غذا هاشو به عنوان کمک به اسرائیل بفرسته کارشون ساختس

دهن سرویسا اینو هند ، انقدر غذاهاشون بهداشتیه آدم میمونه چی بگه

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-795090
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برا منو بزار خاک بخوره

1172740-Expat

 

ومن لم يحكم بما أنزل الله فأولئك هم الكافرون.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-795094
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایرانی تحلیل نکن

مسیرِ لغوِ توسعه فکرِ تاریک

معمارِ لحظه هایِ تامل‌برانگیزِ فرهنگِ تازه

 

WarranT.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-795156
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۳/۲۳ در 09:06، WinstoNxS گفته است:

بزارم برای کی؟ برای وارث؟

***** خر میزارم برای وارث 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Jas.png

                               ♣️♦️♠️♥️

Excellency.png

cdf017_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-795234
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۳/۲۴ در 12:10، IceDragoN گفته است:

اره بابا،اسرائیل فکر نکنم دیگه بتونه موشک بزنه 

فعععککک نکنممم

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-795556
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

منی که تهران بودم موشک از بالاسرم رد میشد

:Me

Rivall.png

:Dadasham

mmdsistani.png

E.DeVil.png

Fatva.png

یاسین گیلانی🐟 دیدی بدون زیر خواب ممدسیستانی بوده

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-807194
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دادش جنگ مسخره بازی نیست که باید یه موشک تو سر  شما بخوره میفهمید

8ded06_26file-00000000ea8072468f20a19d24

1161200-Masheh

a695-Picsart-26-04-02-22-01-58-650.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/73218-%D8%AC%D9%86%DA%AF/page/2/#findComment-807228
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...