رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Tom Clancy's Rainbow Six Siege


ارسال‌های توصیه شده

11 ساعت قبل، AloNso گفته است:

بنازم مهدی

عشق

15 ساعت قبل، DrunkeN گفته است:

عالی پسر 

عشق

16 ساعت قبل، iMTR گفته است:

ماشاالله کینگ 

عشق

16 ساعت قبل، PaKaR گفته است:

عالی

عشق

16 ساعت قبل، DyGod گفته است:

خیلی دل چسب و مفید ، خداروشکر رینبو تون هم مثل ثبات روانی تون عالیه

😂😂😂😂

16 ساعت قبل، AmirMamad گفته است:

ماشالله ❤️‍🔥🥰

عشق

19 ساعت قبل، Haddis گفته است:

جیجی مهدیxD

8efd18_25IMG-20250518-190537-370.jpg

عشق

19 ساعت قبل، Jony گفته است:

عالی 

عشق

21 ساعت قبل، moji گفته است:

بنازم

یه رینبومون نشه؟ 

عشق

21 ساعت قبل، Alef گفته است:

بنازم آقا مهدی سمپر 

اون ریکورد کالافو بزار بخندیم 

داداش کالافو باهم بودیما چرا خودزنی میکنی

21 ساعت قبل، Lust گفته است:

زیبا و جالب

عشق

21 ساعت قبل، Wandy گفته است:

دسخوش آقو مهدی 

عشق

22 ساعت قبل، ArowN گفته است:

عالی 

 

درضمن اینو یادت رفت بزاری رو سرت داداش

 

89bc18_25606.jpg

ببخشید اقا امیر خونه خانوم دشتی اینا جا موندش دیشب

22 ساعت قبل، FriendOfGod گفته است:

سمپو گذاشتی کنار کلا میری رینبو و این یعنی پیشرفت

ماشالا خوب زدی

عشق

مسیرِ لغوِ توسعه فکرِ تاریک

معمارِ لحظه هایِ تامل‌برانگیزِ فرهنگِ تازه

 

WarranT.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-766350
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، WarranT گفته است:

ببخشید اقا امیر خونه خانوم دشتی اینا جا موندش دیشب

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂😂😂😂😂

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-766388
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب بود.

!‌ 𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗧𝗥𝗬 𝗧𝗢 𝗙𝗔𝗜𝗟 𝗠𝗘 

                                                                                                                    

KrillZ

Naaji

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-766861
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

King work my brother 🔥👀

Nice shots 🍷

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-766918
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلطان خط گیری خودتی دادا 💪

v391361_InShot_20260502-17777500081191.g

                                 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-766926
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

23 ساعت قبل، TheGodPoori گفته است:

ماشالله پسر

❤️

23 ساعت قبل، AmirKiyaN گفته است:

چقد مثل دلتا عه

فکر نکنم

16 ساعت قبل، KrillZ گفته است:

خوب بود.

❤️

16 ساعت قبل، Slap گفته است:

King work my brother 🔥👀

Nice shots 🍷

❤️تاحالا شده عاشقِ مهران بشی؟

16 ساعت قبل، Masdod گفته است:

سلطان خط گیری خودتی دادا 💪

داداش رینبو همینه
مولتی کالاف نیست که بری یکسره پیک بدی بخوری دوباره برگردی یا بتل رویال باشه بیان تگتو بزنن دوباره بیای اینجا نباید کیل بشی اصلا مخصوصا وقتی تو حالت دیفند قرار داری و باید بمبو دیفیوز کنی

مسیرِ لغوِ توسعه فکرِ تاریک

معمارِ لحظه هایِ تامل‌برانگیزِ فرهنگِ تازه

 

WarranT.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-767417
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، WarranT گفته است:

مولتی کالاف نیست که بری یکسره پیک بدی بخوری دوباره برگردی یا بتل رویال باشه بیان تگتو بزنن دوباره بیای اینجا نباید کیل بشی اصلا مخصوصا وقتی تو حالت دیفند قرار داری و باید بمبو دیفیوز کنی

یه cs go معذرت😂❤️

<<آدم بخواد بلده.

اگه نخواد, بهونه بلده>>

YoungBachE.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-767429
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

40 دقیقه قبل، Leaked گفته است:

یه cs go معذرت😂❤️

خداروشکر سی اس پلیر نیستم جدی داداش

مسیرِ لغوِ توسعه فکرِ تاریک

معمارِ لحظه هایِ تامل‌برانگیزِ فرهنگِ تازه

 

WarranT.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70454-tom-clancys-rainbow-six-siege/page/2/#findComment-767471
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...