رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PB-Event - By - Erfan KeSeL


ارسال‌های توصیه شده

ایول داداش استعداد داری ادامه بده🔥

من خودم pc پلیرم میدونم اندروید خیلی سخته نمیشه پلی داد.

  • دوست دارم که 2

             51587-NeverKill

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-755856
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

طنز بود 

 

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-755870
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 دقیقه قبل، Scott گفته است:

طنز بود 

طنز های خودت جای دوری نرفته

۱ ساعت قبل، ErfanKeSeL گفته است:

Click  

Pb-event-By-Erfan KeSeL

باریکلا

  • دوست دارم که 1

zDez60vr9RqG1IGJ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-755878
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، ErfanKeSeL گفته است:

Click  

Pb-event-By-Erfan KeSeL

ایول با اینکه اندروید نمیشه پلی داد خوب زدی🔥

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-755885
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی👏

من خودم با اندروید پلی میدادم میدونم چقدر سخته ولی به هرحال PC میگیری انشالله قوی تر میشی

 

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-755989
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)
2 ساعت قبل، NeverKill گفته است:

ایول داداش استعداد داری ادامه بده🔥

من خودم pc پلیرم میدونم اندروید خیلی سخته نمیشه پلی داد.

داداشمی ب ملااا❤️

2 ساعت قبل، Scott گفته است:

طنز بود 

 

شاید از نظر تو آره ولی خلاصه که سخته اندروید

2 ساعت قبل، BigMeeTi گفته است:

ایول با اینکه اندروید نمیشه پلی داد خوب زدی🔥

فداااایی داری عزیز❤️‍🔥

43 دقیقه قبل، Balance گفته است:

عالی بود👏

تاااج سرمی قوی🩶🩶 

17 دقیقه قبل، ArowN گفته است:

عالی👏

نوکرتم سلطاان💯💫❤️‍🔥

17 دقیقه قبل، ArowN گفته است:

من خودم با اندروید پلی میدادم میدونم چقدر سخه ولی به هرحال PC میگیری انشالله قوی تر میشی

 

آره داداش سخته ولی دیگه عادت کردم 

ایشالله میگیرم نفس❣️

2 ساعت قبل، BLUM گفته است:

طنز های خودت جای دوری نرفته

باریکلا

تکی🩶🩶

ویرایش شده توسط ErfanKeSeL

my account's

KeSeL

Zereh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756007
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماشاءالله اونم با اندروید واقعاً سخته ها کاره هرکسی نیست به شخصه خودم با اندروید به زور راه میرم ولی بازم دست خوش .

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756030
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 دقیقه قبل، kadkhodaa گفته است:

ماشاءالله اونم با اندروید واقعاً سخته ها کاره هرکسی نیست به شخصه خودم با اندروید به زور راه میرم ولی بازم دست خوش .

چاکرتم سلطان❤️‍🔥

 

my account's

KeSeL

Zereh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756042
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 دقیقه قبل، kadkhodaa گفته است:

ماشاءالله اونم با اندروید واقعاً سخته ها کاره هرکسی نیست به شخصه خودم با اندروید به زور راه میرم ولی بازم دست خوش .

بازم کد خدا شعورش رسید مثه بعضیا نیومد تاپیک مسخره کنه 

                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756053
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، Boi گفته است:

بازم کد خدا شعورش رسید مثه بعضیا نیومد تاپیک مسخره کنه 

داش این چه حرفیه😐😑

my account's

KeSeL

Zereh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756055
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، ErfanKeSeL گفته است:

داش این چه حرفیه😐😑

مهم نی 

البته بازیت خوبه GGs

ویرایش شده توسط Boi
اشتباه نوشته بودم

                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756057
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، Boi گفته است:

نه اخه واقعا کسی که به قوله خودش با برنامه سازی پیسی خریده زشته بیاد تاپیکو مسخره کنه ( خودش میدونه کیه )

عجب

my account's

KeSeL

Zereh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756058
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، ErfanKeSeL گفته است:

Click  

Pb-event-By-Erfan KeSeL

بنازمت داش عفیییییی💥👌

WeaK.pngRurouni.png

                      449530_26بارگیری-1-.jpeg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756060
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی

 

                                                                    بررویا که ما دست خالی نیستیم سینه سپره

                                                                                          روی تن شهری مینویسیم سرخم قدغن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756079
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنازم، من Pc پلیرم واقعا میدونم چقد سخته گانری با اندروید معلومه که استعداد داری پسر ماشالله 

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756097
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

فدات💜

7 ساعت قبل، PeerlesS گفته است:

بنازمت داش عفیییییی💥👌

عزیزمی داش امیر❤️‍🔥❤️‍🔥 

7 ساعت قبل، w2g گفته است:

عالی

 

💋

6 ساعت قبل، Rockey گفته است:

یزیدتو حاجی دمت گرم 😂❤️

فدات گل🧡😂

6 ساعت قبل، ArmouR گفته است:

بنازم، من Pc پلیرم واقعا میدونم چقد سخته گانری با اندروید معلومه که استعداد داری پسر ماشالله 

چشامی💚

6 ساعت قبل، Karmayi گفته است:

عالی بود انشالله pc تو ببينيم 

فداات😉🩶

ویرایش شده توسط ErfanKeSeL

my account's

KeSeL

Zereh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756300
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

37 دقیقه قبل، TriCKeR گفته است:

به به ماشالله انشالله گانریتو تو PC ببینم😘🙏🙏

 

NaBeGhe.png

قربونتت💜

my account's

KeSeL

Zereh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756352
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به به داج عرفان 

اندروید واقعا سخته من با PC تو پینتبال اینطوری نمیتونم بزنم 😀 

ایشالا PC پلیریت و چیتر شدنت xD

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756356
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، TheArshiya گفته است:

به به داج عرفان 

اندروید واقعا سخته من با PC تو پینتبال اینطوری نمیتونم بزنم 😀 

ایشالا PC پلیریت و چیتر شدنت xD

عمرمی داش ارشیا🩶😉

my account's

KeSeL

Zereh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756414
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قشنگ بود داش

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/69346-pb-event-by-erfan-kesel/#findComment-756422
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...