رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

نظرت چیه دیگه هیچی ارسال نکنی 

به خدا چیزای چرت و پرتی می‌ذاری

@SHeyTANSeFaT

  • هاها 1

 

 

1122437-Parnian..png

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733736
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلامحح چقد شما گنگی اقاححح پسرحح🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖👿👿🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙

  • هاها 1

                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733815
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Teivel گفته است:

سلامحح چقد شما گنگی اقاححح پسرحح🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖🖖👿👿🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙

چقدح ضیاد از ایموجیع استفادع میکنیح

ExtremeLaElite
JaHaD.png

Rockey.png
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733817
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Rockey گفته است:

چقدح ضیاد از ایموجیع استفادع میکنیح

چیححح میگی من لاطم فهمیدیحححح👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙

                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733818
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Teivel گفته است:

چیححح میگی من لاطم فهمیدیحححح👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙

تو لاطییییی؟ حنوز منو نشناختی عاقو پسر من صابقه سد تا دعوا مجازیع داشتمممممممح 

ExtremeLaElite
JaHaD.png

Rockey.png
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733819
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

49 دقیقه قبل، Rockey گفته است:

تو لاطییییی؟ حنوز منو نشناختی عاقو پسر من صابقه سد تا دعوا مجازیع داشتمممممممح 

ببین منننححح چاقو دارممممحححح بعدشمحححححح تو کییحححح دیگعههه من گنگه روبیکام به من میگم امیر گنگ  فهمیدیححح؟👿🤙🤙🤙🖖👿🤙👅👅👅👅👿👿👿🤙

                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733860
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بده بره 

                                               

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733889
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Rockey گفته است:

چقدح ضیاد از ایموجیع استفادع میکنیح

😂فاز

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733909
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

صحیح

                                                    :MY ACCOUNT

Spenser.png

AmirKiyA.png

Taskin.png

                                                       :My brothers

Top.png

SPONSER.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733910
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Teivel گفته است:

ببین منننححح چاقو دارممممحححح بعدشمحححححح تو کییحححح دیگعههه من گنگه روبیکام به من میگم امیر گنگ  فهمیدیححح؟👿🤙🤙🤙🖖👿🤙👅👅👅👅👿👿👿🤙

منع گنگمححححح با مننننن در نیوفتححححححححح

ExtremeLaElite
JaHaD.png

Rockey.png
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733941
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

قرار نیست هرچی توی روبیکا میبینی اینجا آپلود کنی 

مرسی

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733944
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، Mohmmadsaleh گفته است:

نظرت چیه دیگه هیچی ارسال نکنی 

به خدا چیزای چرت و پرتی می‌ذاری

@SHeyTANSeFaT

 

18 دقیقه قبل، Nigger گفته است:

سلام 

قرار نیست هرچی توی روبیکا میبینی اینجا آپلود کنی 

مرسی

کسی هم از تو نضر نه خواست 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-733986
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

53 دقیقه قبل، SHeyTANSeFaT گفته است:

 

کسی هم از تو نضر نه خواست 

نضر درسته

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734010
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، Nigger گفته است:

نضر درسته

عظر خواهی کن تو طوان مقابله باهاشو نداریح

ExtremeLaElite
JaHaD.png

Rockey.png
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734012
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شاخولی بازیو....

بیا پایین گنگعلی

27af26_25fontfa-image-export.png

 Sᴛᴇᴠᴇɴ Wᴇɪɴʙᴇʀɢ  1933-2021

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734013
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گنگ گنگ پول پول مواد مخدر 

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734048
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، SHeyTANSeFaT گفته است:

عالیشد داداش قبولت داریم :[]

                             یا  أمیر المؤمِنین imAbbas.pngdo.php?imgf=7dc314_26GIF-20260114-225007

EsKobar.png

187820_26IMG-20260520-225834-458.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734216
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش اروم خشن نباش بقران میدونم 10 سالته نیاز نیس بیشتر از این show بدی

 

<<آدم بخواد بلده.

اگه نخواد, بهونه بلده>>

YoungBachE.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734423
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، Rockey گفته است:

عظر خواهی کن تو طوان مقابله باهاشو نداریح

جهاد آروم باش الان اینجا رو به خاک خونننححح می کشی

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734429
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، SHeyTANSeFaT گفته است:

کسی هم از تو نضر نه خواست

غلط املایی درست کن بعد بیا پیام بده🤣

 

 

1122437-Parnian..png

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66973-%F0%9F%92%AA%F0%9F%A6%B5%F0%9F%92%AA/#findComment-734449
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...