رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

  • مرسی 1

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـر تشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم بهترین دوست دنیا

                   493c18_25SmartSelect-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%                    

                               ♥️ MichaeL.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قربونت با معرفت اینشالله که همیشه پایدار باشی

  • دوست دارم که 1
  • ناراحت 1

439829_25Creator-by-AnatomY-.jpg

9d2a29_251000035370.gif

5e6829_25Creator-by-AnatomY.jpg

1cfd29_251000035367.gif

هرکس که به گل اب دهد عاشق گل نیست!

شاید هدفش بردن یک شیشه گلاب است.

خیلیا محبتشون هم روی سیاسته.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-687227
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

15 دقیقه قبل، ProGrammer گفته است:

قربونت با معرفت اینشالله که همیشه پایدار باشی

ایشالله❤

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـر تشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم بهترین دوست دنیا

                   493c18_25SmartSelect-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%                    

                               ♥️ MichaeL.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-687247
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@ARiZ یکی از بهتریناس واقعا واس من.

نظر منه نظر اونو نمیدونم.

ویرایش شده توسط TheArshiya

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-687473
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، TheArshiya گفته است:

@ARiZ یکی از بهتریناس واقعا واس من.

نظر منه نظر اونو نمیدونم.

Kurdmatin: پس من چی؟🥺

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-687993
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 دقیقه قبل، UpRoaR گفته است:

Kurdmatin: پس من چی؟🥺

دادا اون سر یه اتفاقی فعلا یکم از دستش دلخورم

وگرنه واقعا اونو با هیچکی عوض نمیکنم @MatinHo3eini

  • چی چی 1

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-688012
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، UpRoaR گفته است:

Kurdmatin: پس من چی؟🥺

سلام نوکرتم صبحت بخیر 🎀

.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-688062
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 همه رفیقام عشقند

@Opener

  • دوست دارم که 1

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-688926
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه ۲۲ تایی هستن نمیشه تو یه سطر خلاصه کرد ولی اونایی که ایدیشو دارم @Amircr7r @Nuri @Alireza12 

  • دوست دارم که 1

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif1138598-Mael.png

a781-InShot-20260603-234306388.gif

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif

We will not go back, because history will never bring back the people who have suffered so much. We are the phoenix; a generation that survived amidst its own ashes

                                         1404/10/18

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-688944
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو فروم نیستن ولی اسماشونو میتونم بگم 

carl star vv alex viper roiin pedo و... 

یا رب مباد انکه گدا معتبر شود ...!

tediberd.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-689072
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، NoFoZi گفته است:

 همه رفیقام عشقند

@Opener

عشق خودتی مشتی

𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕖𝕣…𝕀’𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕒𝕞𝕖

 

d4e910_25%D8%A7%D9%85%D8%B6%D8%A7.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-689193
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلطان قلبم نفس های ایران                    رویای من مردم شاد ایران
جسم و تن و روح و دارو ندارم
فدای ایران

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-689211
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@AmiRKomanDo و @LiFT و یکی از دوستام هست آیدی فروم نداره و نساخته ولی اسم اینه:

Reza_rtt_85 البته داداشم رلم بوده 😂😂😂 هنوزم باهاش رفیقم با اینکه رلم داداشش اینه 🤣🤣🤣

 

خیلی صاف ساده با هم دیگه رفیقیم ولی اصن کاری به رابطه نداره 😂😂

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-689212
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، Ahuramazda گفته است:

عشق منی کاکا

منم همینطور

120 سال عمرت باشه و رفاقتمون پایدار ❤❤

خدارو شکر تو تقویمــــ روزِ نامرد نداریم  

                              وگرنه باید به خیلیا تبریکـــ بگیم         

                          

هــیچ کســ یـادش نمــیره که بــاهاش چــه کـار کــردی

                                      ولـیــ یـادش میــره کــه بـراش چــه کــار کــردی

                          :"My Accoun":  

imAmin.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-689439
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Mehrdad @TheMatin داداشام ولی چن وقتی هست مارو تحویل نمی‌گیرند 

‌شَهر اَز بالا قَشَنگِه آدَما اَز دور.🖤🚷🪬

843521_25MacLaRen.png ed6521_25rabbit-gif-15-.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-689699
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@TeacherAmin

@Nemking

عشق من هستید

ویرایش شده توسط 1356
اشتباه تایپی

Every cloud has a silver lining

          imHossein.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-689871
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، 1356 گفته است:

@TeacherAmin

@Nemking

عشق من هستید

عزیزی جیگر

ممنون حسین جون 

عشق منی

خدارو شکر تو تقویمــــ روزِ نامرد نداریم  

                              وگرنه باید به خیلیا تبریکـــ بگیم         

                          

هــیچ کســ یـادش نمــیره که بــاهاش چــه کـار کــردی

                                      ولـیــ یـادش میــره کــه بـراش چــه کــار کــردی

                          :"My Accoun":  

imAmin.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/61589-%D8%AA%DA%AF%D8%B4-%DA%A9%D9%86/#findComment-690002
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...