رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

روحش شاد و انشالله جاش داخل بهشت است 🖤

ویرایش شده توسط HaftKhat

do.php?thmbf=9dd106_265509134.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-673034
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۱/۱۱ در 08:30، Self گفته است:

a0a730_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

"با کمال تأسف و اندوه، خبر درگذشت lambda را دریافت کردم. 💔 او انسانی بود با قلبی بزرگ و روحی پر از محبت. یادش همیشه در یادها و قلب‌های ما خواهد ماند. هر لحظه‌ای که با او گذراندیم، پر از شادی و خاطرات خوب بود. 🌹

در بازی هم خاطراتی با این دوست عزیز داشتیم و همیشه به یادمان میماند🖤

در این روزهای سخت، برای خانواده‌اش آرزوی صبر و آرامش دارم. 🙏 می‌دانم که این فقدان چقدر دردناک است و هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند تسکینی برای این درد باشد. اما امیدوارم که یاد [LaMbda] یکی از بهترین بازیکنان و دوست تمامی ما گرامی باشد😞

 

یادش گرامی و روحش شاد. 🖤

---

ومرگ‌زیباترین‌خاموشیِ‌جهان‌است:

🎧━━━━━━●───────
     ⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻

روحش شاد یادش گرامی😪

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-673586
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۱/۱۳ در 14:34، President گفته است:

روحش شاد 🖤

روحش شاد

ιn тнe naмe oғ god

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-673631
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده خدا کار جکر بود یه سری اینفرمو تو safe zone زد حلالش باشه 

 

 

روحت شاااد🫡

‌شَهر اَز بالا قَشَنگِه آدَما اَز دور.🖤🚷🪬

843521_25MacLaRen.png ed6521_25rabbit-gif-15-.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-674239
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

روحش شاد یادش گرامی🖤🖤🥀

6dff16_26e77e-InShot-20260516-141826815.

DayiMehran.png

6dff16_26e77e-InShot-20260516-141826815.

 

 

𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗧𝗥𝗬 𝗧𝗢 𝗙𝗔𝗜𝗟 𝗠𝗘!

هیچوقت برای شکست من‌ تلاش نکن‌‌!🌑 ‌️ 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-675549
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به چیه این دنیا دل ببندم که فرداش معلوم نیست 🖤

دارم پسر خوبی میشم←در حال بروزرسانی آدم جدید←█████████]99%خطا در اتصال...🤍حافظه پر است🤍●ایشالله سری بعد😈..

                                                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-676092
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یادش بخیر چقدر کل میکرد ، خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم بخاطر تومور فوت کرده روحش شاد و یادش گرامی.

 

 

 

Jerin.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-676584
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شیطونا خبر دادن که تو بهشت هم داره حوری کارجک میکنه

  • هاها 1

:My account

Difent.png

e5b113_2435d604-24a13614-24AdmBoT-Cover.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-680623
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@FonX دادا حداقل شده بخاطره اون یادگاری (هوسی) که امیر بهت داد تایم بزن که اون یادگاری نپره :)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-681148
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ در 00:27، TheArshiya گفته است:

@FonX دادا حداقل شده بخاطره اون یادگاری (هوسی) که امیر بهت داد تایم بزن که اون یادگاری نپره :)

🙂❤️‍🩹

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-685701
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ههی چه روزگاری شده 😥😔

ویرایش شده توسط BeTa

----------------------------------------------------------------------------------------

 

1129498-BesTBaLaaCH

 

----------------------------------------------------------------------------------------
 

❤️ 𝐎𝐮𝐓𝐋𝐚𝐰𝐒 𝐈𝐬 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-686489
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۱/۲۹ در 02:50، BeTa گفته است:

ههی چه روزگاری شده 😥😔

📌

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-687742
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش درک می کنم که رفیقت بود یا حالا هرکی روحش شاد ولی بی احترامی هم نباشه فروم رو کردین عضا داری و این جور چیزا 😐😐😐

 

البته بهت بر نخوره

ولی ی بار دیگه هم این تاپیک رو ساختی توی فروم ی بار بگو نه ۱۰ بار

ویرایش شده توسط Bullet

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-687912
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 دقیقه قبل، Bullet گفته است:

داداش درک می کنم که رفیقت بود یا حالا هرکی روحش شاد ولی بی احترامی هم نباشه فروم رو کردین عضا داری و این جور چیزا 😐😐😐

 

البته بهت بر نخوره

ولی ی بار دیگه هم این تاپیک رو ساختی توی فروم ی بار بگو نه ۱۰ بار

نه عزیز ول کن نگه فروم مال توعه؟ مگه هزینه هاست شو تو میدی؟

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-687923
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، NoFoZi گفته است:

نه عزیز ول کن نگه فروم مال توعه؟ مگه هزینه هاست شو تو میدی؟

نه خوشگل داداش بحث من اینه که میگه لابودا رفتی اول از این که بازم میگم خدابیامرزتش و یکی دیگه میاد میگه فلانی دوستم مرده و اینا یکی هم مثل آقا لابودا میزارن اول از این که من قصد بی احترامی ندارم و نخواهم داشت فقط میگم کل فروم رو نکنین عضا داری 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-687928
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 دقیقه قبل، Bullet گفته است:

نه خوشگل داداش بحث من اینه که میگه لابودا رفتی اول از این که بازم میگم خدابیامرزتش و یکی دیگه میاد میگه فلانی دوستم مرده و اینا یکی هم مثل آقا لابودا میزارن اول از این که من قصد بی احترامی ندارم و نخواهم داشت فقط میگم کل فروم رو نکنین عضا داری 

الان چند روز پیش اخیر ما جوون ایرانی از دست دادیم و کل ایران عضا هست دیگه شادی به جونای ایرانی نیامده

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-687933
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 ساعت قبل، NoFoZi گفته است:

الان چند روز پیش اخیر ما جوون ایرانی از دست دادیم و کل ایران عضا هست دیگه شادی به جونای ایرانی نیامده

داداش به نظر من بیا این موضوع رو فراموش کنیم چه بحث الکی داریم می کنیم تسلیت میگم تمام ول کن دیگه سیید.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-688330
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

20 ساعت قبل، Bullet گفته است:

داداش درک می کنم که رفیقت بود یا حالا هرکی روحش شاد ولی بی احترامی هم نباشه فروم رو کردین عضا داری و این جور چیزا 😐😐😐

 

البته بهت بر نخوره

ولی ی بار دیگه هم این تاپیک رو ساختی توی فروم ی بار بگو نه ۱۰ بار

"! ممنون از نظرت. من واقعاً برای یادآوری رفیقم و ابراز احساساتم اهمیت زیادی قائل هستم. ممکن است که من چند بار این موضوع رو مطرح کرده باشم، اما هر بار برای من و دوستانم یادآوری یک انسان ارزشمند و گرامی‌داشتن یادش مهمه. 

 

من درک می‌کنم که ممکن است برخی از افراد احساس کنند که تکرار این موضوع ممکن است خسته‌کننده باشد، اما برای من و دیگران، این یک راه برای پردازش احساسات و یادآوری خاطرات خوب با اوست. 

 

امیدوارم که به جای انتقاد، با همدلی بیشتری به این موضوع نگاه کنیم. هر کسی روش خودش رو برای ابراز احساسات داره و من فقط می‌خواستم یاد رفیقم رو زنده نگه‌دارم. امیدوارم که این موضوع رو درک کنی و به احساسات دیگران احترام بگذاری."

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-688430
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا چند وقت دیگه نصف سرورو تو داداش خاک میکنی ولش کن دیگع

Jas.png

                               ♣️♦️♠️♥️

Excellency.png

cdf017_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59454-%F0%9F%96%A4lambda%F0%9F%96%A4/page/4/#findComment-688615
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...