رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

اولین موضوعم تو ارساکیا 🗿 بنظرتون بنز بهتره یا سلطان ؟ دو هفتس رو این گیر کردم و نمیدونم کدوم رو بخرم ، از نظر قیمت سرعت محبوبیت کدوم ؟

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

100%
  SUltan
امکان شخصی سازی داره 
شتاب بالایی داره ولی سرعتش از بنز کمتر
به نظر من محبوبیت بیشتری هم دیفالت خوده بازی هستش امکان مادینگ بالایی داره ولی بنز خودش ماده 😃

Street Light flicker, heart attack
Azrael's laugh,
no way to run away 
.Eyes close forever, final curtain drop

╗════════════════ ೋღღೋ ════════════════╔

Azrael

╝════════════════ ೋღღೋ ════════════════╚
574011_25InShot-۲۰۲۵۰۱۱۰-۱۹۰۶۱۹۱۴۸-prev-

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-668454
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من که با توجه به قیمت و کیفیت، بنز رو انتخاب می کنم.

:My Account

9fc427_2525f913-2560bd13-25dca413-25ddf6

Autonomic.png

9fc427_2525f913-2560bd13-25dca413-25ddf6

228326_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

 

      !.𝑵𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒔𝒖𝒄𝒄𝒆𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒔𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-668892
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ در 09:30، Protocol گفته است:

Benz

+

 

                                                      

1133168-RealMojtaba

دورم پره دژمن.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-682985
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

صد در صد Mercedes Benz 

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-683110
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احسنت بهترین فقط سلطان من جفتش رو داشتم سلطان بهتر هست

d68015_25parth-1102-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%D

Myacc:

HSN2027.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-683121
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش از نظر شتاب Sultan 

و از نظر قشنگی Benz

8ded06_26file-00000000ea8072468f20a19d24

1161200-Masheh

a695-Picsart-26-04-02-22-01-58-650.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-683963
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 ساعت قبل، Nuri گفته است:

درود Benz

👌🤌👍

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif1138598-Mael.png

a781-InShot-20260603-234306388.gif

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif

We will not go back, because history will never bring back the people who have suffered so much. We are the phoenix; a generation that survived amidst its own ashes

                                         1404/10/18

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-683967
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، AzhdAr گفته است:

Benz شیشه هاش دودیه بهتره😁😁

داداش مگه میخوای زید بندازی پشت ماشین

  • هاها 1

1145146-Vintage

  

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-686294
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلطان که خیلی خوبه 

اما بنز خفن تره 

خودم عاشق سلطانم ولی بنز یه جیز دیگس 

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-686348
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنز هم خوبه سلطانم خوبه از این دوتا بهتر Cheetah/Buffalo خوراک مود

لافتی‌الّا‌علی‌لاسیف‌الّا‌ذوالفقار

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-686499
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه میخوای تیونینگ کنی خوب سلطان بخر اگه سرعت میخوای بنز بخر

d137149_4a9e27_257dce03-25domingo-173591

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-686620
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

NRG بگیر سرعتش بیشتره تازه میشه باهاش تک زد 😂

  • هاها 1

My account :

Crack.png

25f6-agsasamp.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-687470
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنز سرعت بیشتری داره ولی سلطان اسپرت کنی خیلی عالی میشه منتهی چیزی که اذیتت می کنه اینه که بعد ترکیدن باید هر سه شهر رو برای اسپرت بری ولی بنز نیاز نیست

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-688180
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پراید 

  • دوست دارم که 1
  • هاها 1

یا رب مباد انکه گدا معتبر شود ...!

tediberd.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-688463
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سانرایز بخر دادا

‌شَهر اَز بالا قَشَنگِه آدَما اَز دور.🖤🚷🪬

843521_25MacLaRen.png ed6521_25rabbit-gif-15-.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-691719
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پژو آردی 

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-691759
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنز برای سرعت بالا و سلطان برای اسپورت زیادش

درکل به نظر من بنز

8e76-IMG-20260502-085606.png
1121090-Conquest

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-691760
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سیس بنز آوردی پایین ها 

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59251-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%9F/#findComment-692045
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...