AliExpert ارسال شده در چهارشنبه در 07:13 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 07:13 با عرض سلام و خسته نباشید نکاتی خدمت شما میگم که رعایت و دانستن هر یک از آنها برای هر شخص که میخواهد شکایت کند نیازمند و الزامی است امیدوارم استفاده کنید. مهم ترین چیز فرم شکایت است که باید شما طبق اون فرم شکایت کنید : فرم شکایت (قبل گزارش خوانده شود) در صورتی که فرم به صورت کامل استفاده نشود و یا هر یک از فیلد های آن پر نشود شکایت شما پنهان/رد میشود. در صورتی که شاهدی ندارید اون قسمت رو می توانید خالی/نقطه بذارید اما حتما متن شکایت رو همانگونه که هست قرار بدید قسمت مدارک: مهمترین چیزی که در شکایات وجود دارد قسمت مدارک است/ در صورتی که مدارکی ارایه ندید رد شدن شکایت شما 99 درصد می باشد پس در صورتی که مدرکی ندارید لینک UCP اکانتی که بن شده رو حتما قرار بدید ( شکایت از ادمین-هاستر ). در قسمت شکایت از اعضا و هلپر ها حتما و حتما باید مدارک قرار بدید و در صورتی که مدرکی نباشه شکایت شما هم رد میشه حتی اگه توضیحات شما درست باشه. مدارک خود را به صورت خصوصی ارسال نکنید و حتما به این قسمت توجه فرمایدی: شکایات خود را فقط در همین تاپیک مطرح کنید و به صورت خصوصی ارسال نکنید. در صورتی که جزیی از اقلیت های دسته ویژه هستید حتما این مورد را قبل از شکایت و اراِیه مدارک در نظر بگیرید: نقل قول شما مجاز به افشای بحث های موجود در چت دستهها و اقلیت نیستید (چیزی که در r/ و یا d/ است نباید افشا شود) (مجازات: اخراج از اقلیت با 80FP) (نکته: افشای عملیات های اقلیت و چت ها در همان لحظه در صورتی که فعالیت اقلیت را به هر نحوی مختل کند ممنوع است اما ارائه مدارک (عکس یا فیلم) از بازی که دارای چت های اقلیت میباشند بعد از گذشتن 30 دقیقه از زمان آنها مشکلی ندارد) نکته بعدی که در نظر باید بگیرید در صورتی که جزو اعضای کارکنان هستید و مدارک شما اطلاعات و وارن های استف در آن وجود داشت مدارک را خصوصی ارسال کنید ( شکایت از اعضا/اقلیت ). شاکی/متشاکی/شاهدین/پاسخگوی شکایت در شکایات فقط این چهار افراد حق ارسال پست در موضوع را دارند. ( در صورتی که در قسمت اعضا از شما شکایت شده شما تنها زمانی از خود می توانید دفاع کنید که شکایت نداشتن فیلم از مسابقه - ناداوری در مسابقات - انتخاب برنده قبل از مسابقه و این قبیل شکایات باشد که فقط مدارک خود را بفرستید در غیر این موارد اگر دفاعیه دارید باید برای پاسخگوی شکایات ارسال کنید ). شکایت از تیم کارکنان: شکایت از تیم کارکنان ( لیدر/هلپر/ادمین/هاستر ) حتما باید توسط خود فرد انجام شود ( یعنی شخصی که مدارک را تهیه کرده ) پس اگر مدارک را خود شما نگرفتید از شکایت کردن خودداری کنید. تاریخ انقضای مدارک: هر مدرک دارای 7 روز زمان است و پس از 7 روز دیگر شکایت شما بی اعتبار است و شکایت شما بدون بررسی رد می شود. ( تنها در موارد زیر مدارک پس از 7 روز اعتبار دارند ). نقل قول مدارک حداکثر برای 7 روز معتبر بوده و بعد از آن از اعتبار ساقط می شوند، به جز مواردی مانند تقلب، تجارت غیرقانونی و مودهای غیرمجاز (شکایت به صورت خودکار رد می شود) ( منظور از تجارت غیر قانونی این مورد است ) نقل قول - تجارت اموال داخل بازی با ارز دنیای واقعی. (خرید و فروش و مبادله با پول/اموال دنیای واقعی) - در صورتی که حتی قصد این کار را داشته باشید و به کسی پیشنهاد بدهید که اموال یا اکانت خود را در بازی با اموال و ارز دنیای واقعی مبادله می کنید مجازات تعلیق کامل حساب کاربری همچنان اعمال خواهد شد. قسمت مدارک : مدارک باید دارای ویژگی های زیر باشد: نقل قول برای شکایت باید حتما سند و مدرک کافی برای اثبات داشته باشید، تمامی مدارک باید شفاف، واضح و دارای تاریخ، زمان، اسم بازیکن و اسم سرور باشند (شکایت به صورت خودکار رد می شود) یک نکته دیگر رو در نظر بگیرید که مدارک شما حتما باید عکس کامل و دریافتی از طریق ScreenShot / F8 باشد و عکس گرفتن از طریق اسکرین شات گوشی مابقی موارد مانند عکس با Camera / عکس گرفتن از اسکرین شات و موارد اینچنینی مورد قبول نمی باشد. قسمت مدارک فحاشی: در صورتی که از لانچر استفاده می کنید و کامپیوتر دارید حتما مدارک فحاشی شما باید از طریق F3 Record و فایل .agrec باشد حتی اگر مدارک شما کامل و درست باشد اگر فایل agrec. وجود نداشته باشد شکایت شما اعتبار ندارد و رد می شود. برای اندروید و AG-SAMP این مورد اجباری نیست و همان ریکورد توی بازی کفایت می کند ( به دلیل عدم وجود agrec. و ریکورد ). هر شکایات را چه کسی جواب می دهد؟ با مراجعه به این قسمت راهنمایی هایی بیشتری می توانید دریافت کنید: https://agsa.arsacia.ir/staff/admins/ شکایت از Manager - مدیریت را ریاست اجرایی پاسخ می دهد شکایت از Supervisor - سرپرست را Manager یا همان مدیریت پاسخ می دهد. شکایت از سرپرست کارکنان را Supervisor پاسخ می دهد. شکایت از مسول ادمین ها را سرپرست کارکنان یا Supervisor پاسخ می دهد. شکایت از ادمین ها را مسول ادمین ها یا سرپرست کارکنان پاسخ می دهد. ( در برخی موارد Supervisor هم پاسخگو هستند). شکایت از هلپر ها را مسول هلپر ها پاسخ می دهند. شکایت از لیدر ها را مسول لیدر ها پاسخ می دهند. شکایت از اعضا را پاسخ گوی شکایات پاسخ میدهند. امیدوارم استفاده کنید/موفق باشید. 4 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AnatomY ارسال شده در چهارشنبه در 07:16 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 07:16 بسیار هم عالی نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
BLUM ارسال شده در چهارشنبه در 07:19 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 07:19 عالی نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Fayez ارسال شده در چهارشنبه در 07:27 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 07:27 علی تو که پیر شدی ولی چرا نسل بعد رو آموزش میدی... 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Nullef ارسال شده در چهارشنبه در 07:36 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 07:36 عالی بود نقل قول Always Be YourSelf لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Alonso ارسال شده در چهارشنبه در 07:37 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 07:37 همچنان قوی عالی نقل قول Wolf King Family لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
TheCaptain ارسال شده در چهارشنبه در 07:54 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 07:54 مرسی بابت زحماتت علی جان نقل قول Быть хорошим – это прекрасно, но для человека, который это ценит. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
SpoiLer ارسال شده در چهارشنبه در 08:54 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 08:54 عالی و مفید نقل قول Overall Family for ever لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
XiN ارسال شده در چهارشنبه در 08:54 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 08:54 بنازم کاربردی بود(ولی نه برای ما) نقل قول My Account: لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
KnoT ارسال شده در چهارشنبه در 08:59 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 08:59 بی نظیر نقل قول Wolf King Family لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Automat ارسال شده در چهارشنبه در 09:01 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 09:01 دمدم گرم نقل قول 𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕 𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓'𝒔 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
UpRoaR ارسال شده در چهارشنبه در 09:05 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 09:05 خب اگه ندونیم ناظمی که پستمونو هاید کرده کیه چطوری اون قسمت فرم که باید اطلاعات پنل کاربری اونی که ازش میخوایم شکایت کنیمو بزاریم نقل قول C₁₀H₁₅N لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Suffer ارسال شده در چهارشنبه در 09:35 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 09:35 عالی نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Rate ارسال شده در چهارشنبه در 09:39 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 09:39 عالی و پر کاربرد نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AliExpert ارسال شده در چهارشنبه در 10:25 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 10:25 ۱ ساعت قبل، UpRoaR گفته است: خب اگه ندونیم ناظمی که پستمونو هاید کرده کیه چطوری اون قسمت فرم که باید اطلاعات پنل کاربری اونی که ازش میخوایم شکایت کنیمو بزاریم پیام خصوصی بفرستید. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
DeJixo ارسال شده در چهارشنبه در 14:57 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 14:57 درود زیبا بود. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Integer ارسال شده در چهارشنبه در 17:50 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 17:50 سلام عالی بود ولی اینم بگم که در برخی شرایط برای اعضا/هلپر/لیدر/ادمین, مدیریت,سرپرست و سرپرست کارکنان که قابلیت تعلیق رو دارن هم میتونن دخالت کنن و اونا جواب شکایت رو بدن نقل قول MonsterS [M] :My Account :My Brothers لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AliExpert ارسال شده در چهارشنبه در 19:13 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 19:13 ۱ ساعت قبل، Integer گفته است: سلام عالی بود ولی اینم بگم که در برخی شرایط برای اعضا/هلپر/لیدر/ادمین, مدیریت,سرپرست و سرپرست کارکنان که قابلیت تعلیق رو دارن هم میتونن دخالت کنن و اونا جواب شکایت رو بدن درود این سه نقش میتوانند پاسخ گو باشن ولی در مواقع خاص. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
amirdii ارسال شده در چهارشنبه در 19:57 اشتراک گذاری ارسال شده در چهارشنبه در 19:57 عالی و بسیار قشنگ و کامل توضیح دادی!! نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: strong> مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.