رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

اول سلام و درود خدمت @kadkhodaa امیدوارم حالت مثل همیشه عالی باشه😅

بریم برا سؤالات!!!

 

1- اسمت چیه؟😅

 

2-چند سالته؟

 

3- اسم برادرت چیه؟

 

4- دوست داری کی تعلیق بشه؟🤔

 

5- از چه لقبی بدت میاد؟😀

 

6- دسته متوسط یا دسته ویژه؟

 

7- منو میشناسی؟🫡

 

8- بهترین رفیق صمیمیت کیه؟🫂

 

9- بهترین فیلم (Movie) که دوست داری چیه؟

 

10- چرا دسته ویژه نمیری؟🤔

 

11- کی بهت سرور رو معرفی کرد؟

 

12- هاستری یا ادمینی یا هلپری؟

 

12- Paintball یا CNN؟

 

13-بهترین اقلیت دسته متوسط از نظر خودت؟

 

14- به چه ماشینی علاقه داری؟

 

15- کدوم آهنگ رو بیشتر دوست داری؟

 

16- چند ساله که آرساکیا پلی میدی؟

 

17- کدوم ادمین رو بیشتر دوست داری؟

 

18-کدوم هلپر رو بیشتر دوست داری؟

 

19-کدوم هاستر رو بیشتر دوست داری؟

 

20-بهترین لیدر از نظر خودت؟

37 دقیقه قبل، Metii گفته است:

اول سلام و درود خدمت @kadkhodaa امیدوارم حالت مثل همیشه عالی باشه😅

بریم برا سؤالات!!!

 

1- اسمت چیه؟😅

 

2-چند سالته؟

 

3- اسم برادرت چیه؟

 

4- دوست داری کی تعلیق بشه؟🤔

 

5- از چه لقبی بدت میاد؟😀

 

6- دسته متوسط یا دسته ویژه؟

 

7- منو میشناسی؟🫡

 

8- بهترین رفیق صمیمیت کیه؟🫂

 

9- بهترین فیلم (Movie) که دوست داری چیه؟

 

10- چرا دسته ویژه نمیری؟🤔

 

11- کی بهت سرور رو معرفی کرد؟

 

12- هاستری یا ادمینی یا هلپری؟

 

12- Paintball یا CNN؟

 

13-بهترین اقلیت دسته متوسط از نظر خودت؟

 

14- به چه ماشینی علاقه داری؟

 

15- کدوم آهنگ رو بیشتر دوست داری؟

 

16- چند ساله که آرساکیا پلی میدی؟

 

17- کدوم ادمین رو بیشتر دوست داری؟

 

18-کدوم هلپر رو بیشتر دوست داری؟

 

19-کدوم هاستر رو بیشتر دوست داری؟

 

20-بهترین لیدر از نظر خودت؟

ممنون از @kadkhodaa برای پاسخ به سؤالات🔥🔥

ویرایش شده توسط Metii
  • هاها 1

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55642-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%85-kadkhodaa%F0%9F%94%A5%F0%9F%94%A5%F0%9F%94%A5/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اقا درود و خسته نباشید

اقای @kadkhodaaبه نظرم با این شروع کنیم که

چرا اینقدر تو سرور دشمن دارید😂

خوابم میاد                               

30 دقیقه قبل، AQaARiaN گفته است:

اقا درود و خسته نباشید

اقای @kadkhodaaبه نظرم با این شروع کنیم که

چرا اینقدر تو سرور دشمن دارید😂

عزیزم لطفا به آقای کد خدا توهین نکنید صندلی بسیار داغه اینجا🔥🔥

  • دوست دارم که 1

:

وای وای 😂😂😂

                          

کدخدا سوختیم از بس صندلی داغه

@kadkhodaa

خوابم میاد                               

7 ساعت قبل، AQaARiaN گفته است:

کدخدا سوختیم از بس صندلی داغه

@kadkhodaa

دهنت 🤣🤣

7d4b-New-Project-33-%5BF7DD140%5D.gif

 

1164535-GravityFalls

A failed woman And man 7d4b-New-Project-33-%5BF7DD140%5D.gif

 

بهبه

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

سلام کدخدا میشه عرض کنید تاحالا چند هزار بار تو ۱ب۱ شکست خوردید؟

برف زرد را نخور

در ۱۴۰۳/۱۰/۱ در 21:55، AQaARiaN گفته است:

کدخدا سوختیم از بس صندلی داغه

@kadkhodaa

😅

سلطان قلبم نفس های ایران                    رویای من مردم شاد ایران
جسم و تن و روح و دارو ندارم
فدای ایران

متأسفانه آقای @kadkhodaa از فروم تعلیق هستش.

 

 

لطفا تاپیک بسته شود.

 

با تشکر.

@AliExpert این تاپیک لطفا بسته شود چون که چیزی چون جر و بحث توی این صندلی وجود ندارد.

 

 

باتشکر🙏.

  • هاها 1

:

😂😐

Hope, is never so lost that it cannot be found again

خیلی داغ بود

جنازه‌ها جمع شید اومدم میخِ تابوتتونو بکوبم. 

Wealth.png

7fe717_247ad702-24tumblr-3991be7bea13d45

@kadkhodaaکشته شد

                                                             Number One Family Arya.png  :My account

در ۱۴۰۳/۹/۳۰ در 22:38، Metii گفته است:

اول سلام و درود خدمت @kadkhodaa امیدوارم حالت مثل همیشه عالی باشه😅

بریم برا سؤالات!!!

 

1- اسمت چیه؟😅

 

2-چند سالته؟

 

3- اسم برادرت چیه؟

 

4- دوست داری کی تعلیق بشه؟🤔

 

5- از چه لقبی بدت میاد؟😀

 

6- دسته متوسط یا دسته ویژه؟

 

7- منو میشناسی؟🫡

 

8- بهترین رفیق صمیمیت کیه؟🫂

 

9- بهترین فیلم (Movie) که دوست داری چیه؟

 

10- چرا دسته ویژه نمیری؟🤔

 

11- کی بهت سرور رو معرفی کرد؟

 

12- هاستری یا ادمینی یا هلپری؟

 

12- Paintball یا CNN؟

 

13-بهترین اقلیت دسته متوسط از نظر خودت؟

 

14- به چه ماشینی علاقه داری؟

 

15- کدوم آهنگ رو بیشتر دوست داری؟

 

16- چند ساله که آرساکیا پلی میدی؟

 

17- کدوم ادمین رو بیشتر دوست داری؟

 

18-کدوم هلپر رو بیشتر دوست داری؟

 

19-کدوم هاستر رو بیشتر دوست داری؟

 

20-بهترین لیدر از نظر خودت؟

ممنون از @kadkhodaa برای پاسخ به سؤالات🔥🔥

صندلی انقد داغ بود یه نیمرو زدم روش

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

داش انقدر داغ بود که الان نصف بدم سوخاری شده xD xD

مشتی با یکی بزار که بیاد

88cb25_26InShot-20260525-115546246.png

1124414-Jas

                                  ♧ ◇ ♡ ♤

1125408-Excellency

962605_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

صندلی سرد شده 😂

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥Sultan🔥

10 ساعت قبل، moji گفته است:

خیلی داغ بود

تعلیق شده از فروم

10 ساعت قبل، Wandy گفته است:

صندلی انقد داغ بود یه نیمرو زدم روش

😂

@shirmoz داداش امری نیست؟

:

در ۱۴۰۳/۱۰/۳ در 18:15، Metii گفته است:

متأسفانه آقای @kadkhodaa از فروم تعلیق هستش.

😂😂

17de25_24line-rainbow.gif

MrBiG.png

17de25_24line-rainbow.gif

در ۱۴۰۳/۱۰/۲ در 13:36، PDiDDy گفته است:

سلام کدخدا میشه عرض کنید تاحالا چند هزار بار تو ۱ب۱ شکست خوردید؟

نمی‌دونم چی بگم والله یکی مثل تو هم گانر میشه اینجا گانر فقط @Slap و @Noise و @kadkhodaa تمام کسی دیگه ای هم نمی‌بینم اینجا که بتونه از پس اینا بر بیاد بزار تازه به دوران رسیده ها فکر کنن که گانرن ولی همون 3 نفر بالا و تمام با تو هم 1v1 میدم شرط زندگی البته کدخدا میشینه پشت سیستم با تو 1v1 بده و به همه بازیکنان ثابت بشه تمام حرفه من همین بود و خدافظی .

  • چی چی 1

My Account 

 

SilentAim.png

 

AdvenT.png

 

                                                 

1d54-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

10 ساعت قبل، NaakHoDaa گفته است:

نمی‌دونم چی بگم والله یکی مثل تو هم گانر میشه اینجا گانر فقط @Slap و @Noise و @kadkhodaa تمام کسی دیگه ای هم نمی‌بینم اینجا که بتونه از پس اینا بر بیاد بزار تازه به دوران رسیده ها فکر کنن که گانرن ولی همون 3 نفر بالا و تمام با تو هم 1v1 میدم شرط زندگی البته کدخدا میشینه پشت سیستم با تو 1v1 بده و به همه بازیکنان ثابت بشه تمام حرفه من همین بود و خدافظی .

کاری نکن ss های ۱ب۱ هارو پخش کنم حوصله ندارم برم دونه دونه پیدا کنم

برف زرد را نخور

10 ساعت قبل، NaakHoDaa گفته است:

نمی‌دونم چی بگم والله یکی مثل تو هم گانر میشه اینجا گانر فقط @Slap و @Noise و @kadkhodaa تمام کسی دیگه ای هم نمی‌بینم اینجا که بتونه از پس اینا بر بیاد بزار تازه به دوران رسیده ها فکر کنن که گانرن ولی همون 3 نفر بالا و تمام با تو هم 1v1 میدم شرط زندگی البته کدخدا میشینه پشت سیستم با تو 1v1 بده و به همه بازیکنان ثابت بشه تمام حرفه من همین بود و خدافظی .

ستونم تک به تک شاتگان زدمتا؟؟؟

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

😂😂😂😂

 

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

به دلیل بحث های مکرر و ادامه دار، این تاپیک بسته و افراد دخیل مجازات شدند.

Valar morghulis

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...