Roney ارسال شده در October 24 اشتراک گذاری ارسال شده در October 24 (ویرایش شده) • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: ما چند وقت پیش توسط یکی از دوستان یه تیکت داخل فروشگاه دادیم و قیمت آیتم کوچیک کردن سایز کلن رو پرسیدیم و تیکتمون هم تایید شد. چند روز بعد ریپورت دادیم و از آقای Morteza خواستیم تا این آیتم رو برامون فعال کنه، ایشون گفتن که برای این آیتم باید آقای کامیاب آنلاین بشن و به ایشون بگید تا فعال کنه. بعد از گذشت ۲-۳ روز ما ایشون رو داخل سرور دیدم و از قضا ریپورت دادیم و ایشون هم جواب مارو دادن و در ابتدا 6k گلد رو از حساب ما کسر کردن، بعد از گذشت چند دقیقه ایشون اومدن گفتن که سرور تا ۳ ساعت آینده آپدیت میده و کارتونو بعد آپدیت انجام میدم. از قولی که ایشون داده 48 ساعت گذشته و نه آپدیتی اومده و نه ایشون داخل سرور آنلاین شدن... سوال ما اینجاست که الان کی قراره رسیدگی کنه به تیکت ما؟ (این شکایت الزاماً جنبه تسریع در رسیدگی به امورات داره و هیچ گونه هدف دیگه ای از این شکایت وجود نداره) @Ali • مدارک (فیلم یا عکس): - با عرض پوزش لازم به ذکر است که: ایشون بعد از چند دقیقه 6k گلد رو به حساب برگردوندن. مدارک ارسال شد. ویرایش شده October 24 توسط Roney 1 [ Migiri ] لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
مؤسس Ali ارسال شده در October 25 مؤسس اشتراک گذاری ارسال شده در October 25 درود. انجام سفارشات فروشگاه تیکت ممکن است از 1 دقیقه تا 2 هفته کاری بسته به سفارشتان زمان ببرد. با تشکر از صبر و شکیبایی شما. 3 2 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده