رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

War Video - Reza ORTEGA


ارسال‌های توصیه شده

در ۱۴۰۳/۱۰/۷ در 10:43، MadFlighT گفته است:

تک سرور 

عشق منی داداش❤

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۷ در 11:23، TuTun گفته است:

دمت گرم عشق منی.

چاکرم

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۷ در 13:00، Peak گفته است:

عمو رضا قوی❤️

اقا شایان گل ❤😘

 

10 ساعت قبل، Sorb گفته است:

تکی تک 🔥❤️

عزیزی

7 ساعت قبل، Olden گفته است:

به به🤩

بنازم رضا جان، عالی بود🔥

قربونت برم دادا ❤

            Reza.png

 

             ORTEGA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-648012
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۷/۲۶ در 22:30، TheHeRo گفته است:

هنوزم اون رپر قدیمی زندست 😍

++++

 

به به اقا رضا

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-648191
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی

bfd209_25InShot-20250809-180639070.gif                                                         

                                                       <TK>

 

forestwalker.png

 

                                               <TIke TIke Mikonim> 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-648867
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

عالی عمو رضا یاد قدیم افتادیم کیف کردیم 🫂❤️

                                                                              ♥(っ◔◡◔) Los Santos Police Department ♥

                                                                                        ♥♥  Old School Family  ♥♥ 

                                                                       1012852-Khan

 

                                                                      1068568-ALTF4

                                                                              48e612_25animated-line-image-0356.gif              5ab713_241-1-.jpg         48e612_25animated-line-image-0356.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-661068
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

چطوری هم شهری منم گنبد هستم

:𝑀𝑦 𝐴𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡 

3499-InShot-20260626-013602841.gif

1137994-MohammadAsef

3499-InShot-20260626-013602841.gif

                                                                               در سرم نیست دگر غیر تو رویای کسی..!

                                                                                                                 قبلاً هرگز نشدم این همه شیدا کسی...

                                                                        آنچنان در همه جای دل من جا شده یی..!

                                                                                              که بغیر ازتو نباشد دل من جای کسی...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-678290
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، Eterrnalw گفته است:

چطوری هم شهری منم گنبد هستم

الان باید برامون مهم باشه؟

  Number One Family 

fbc703_25IMG-20251203-214037.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-678391
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...
در ۱۴۰۳/۷/۲۶ در 19:43، ORTEGA گفته است:

وقتی استعداد داری ولی تمرین نداری 💔

 

https://uploadkon.ir/uploads/be8317_24Video-Guru-۲۰۲۴۱۰۱۷-۱۹۳۳۳۷۸۵۱.mp4

 

اینم بعد تقریبا ۲ سال، همینجوری دلی تقدیم ب شما ❤

 

 

رضا جان عالی تو💜

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-701637
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی

                                                    :MY ACCOUNT

Spenser.png

AmirKiyA.png

Taskin.png

                                                       :My brothers

Top.png

SPONSER.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-701867
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۱/۱۹ در 18:16، Destroyer گفته است:

عمو رضا تک❤️‍🔥

N1

 

در ۱۴۰۳/۱۱/۲۰ در 18:11، Asef گفته است:

چطوری هم شهری منم گنبد هستم

 

در ۱۴۰۳/۱۲/۱۵ در 10:25، MmdSaLtanat گفته است:

رضا جان عالی تو💜

 

در ۱۴۰۳/۱۲/۱۵ در 15:27، SPENSER گفته است:

عالی

اقا خیلی مخلصیم ❤

            Reza.png

 

             ORTEGA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-703148
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی اقا رضا,تک🔥

                                                                    بررویا که ما دست خالی نیستیم سینه سپره

                                                                                          روی تن شهری مینویسیم سرخم قدغن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-704201
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پُر قدرت ادامه بده هم شهری🤍

 

𝐍𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐧𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐡𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51093-war-video-reza-ortega/page/3/#findComment-707014
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...