رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

انیمه | Solo leveling


ارسال‌های توصیه شده

سلام رفقا خیلی حرف نمیزنم خستتون نکنم.

و اینکه مطالب زیر کاملا نظر شخصی من هست.

انیمه Solo leveling با توجه به اینکه همین یه فصل ازش اومده و داستانش ادامه داره نمیشه کامل ازش نقد کرد ولی تا اینجای کار واسه من جذاب بود البته یکی از نکات جالبش هم این بود که مثل خیلی از انیمه ها از روی مانگا ساخته نشده بود و از یک رمان یا ناول کره ای الهام گرفته بود که تقاوتش هم واقعا مشهود بود خیلی جاها.

انیمه به طور کلی فضای سنگین، تاریک، ماجراجویانه، تا حد کمی طنز رو داره که خیلی جاها وایب قدرت و تاریکی رو بهتون میده.
با این حال مثبت ترین جنبه این انیمه واسه من این بود که تا حد زیادی الهام بخش بود و جنبه انگیزشی داشت.

جدای هر سلیقه ای که دارید، ارزش دیدن رو داره، اما واسه بغضی ها قطعا جذاب تر هستش و ممکنه بیشتر ازش لذت ببرن.
اگر دوست داشتید مطالب این سبکی بزارم حتما بیان کنید.
ممنون که تا اخر خوندی.🤍

?!So what

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49977-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-solo-leveling/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

اینمه دنبال نمیکنم ولی سعی میکنم شروع کنم . 

                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49977-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-solo-leveling/#findComment-623884
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 ماه بعد...
  • 1 سال بعد...
در ۱۴۰۳/۹/۷ در 00:34، Average گفته است:

اینمه دنبال نمیکنم ولی سعی میکنم شروع کنم . 

شروع نکن از نظر من.

 

dbf609_263bf9-InShot-20260610-000544134.

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49977-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-solo-leveling/#findComment-1185899
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

انیمه شو ندیدم ولی اسم انیمه رو خیلی شنیدم

:𝑀𝑦 𝐴𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡 

3499-InShot-20260626-013602841.gif

1137994-MohammadAsef

3499-InShot-20260626-013602841.gif

سخت است بخندی وقتی که دلت غم زده باشد!

                                        هر گوشه‌ی از پیراهن‌ تو نم‌زده باشد...

سخت است به جمعی بشینی!

                     وقتی که دلت از عالم و آدم زده باشد...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49977-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-solo-leveling/#findComment-1199431
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...