رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

موقعیت:سال۶ دبستانی و امسال قرارها از بهترین دوستان جدا بشی(برای همیشه)

 

https://imgurl.ir/viewer.php?file=g427816_theieditp_8b229ef73e894c6a97961f07e39c2137.mp4

Marti

 

 

837303_26IMG-20260602-121910-654-2.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فقط دوازدهم.......

  • دوست دارم که 1

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-592652
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، Peace گفته است:

فقط دوازدهم.......

🥲...

Marti

 

 

837303_26IMG-20260602-121910-654-2.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-592870
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هعب

:acigar:

QolBeR.png

QolBeR

            ✼  ҉      جایی که برادر به برادر نکند رحم! بیگانه برای تو برادر شدنی نیست.     ҉    ✼    

👑

d166442_Picsart_24-02-23_19-23-32-796.jp

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-592931
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فقط رفقای دبیرستانن ک میمونن....

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-593027
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نکنه امسال تجربش کردی 

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-593199
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، Entity گفته است:

نکنه امسال تجربش کردی 

اره 

Marti

 

 

837303_26IMG-20260602-121910-654-2.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-593384
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این تو ابتدایی زیاد احساس نمیشه ولی راهنمایی و دبیرستان💔

Im not one to hold grudges, but if I get hit from the left I'll right hit

Varagh.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-595790
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، DivineWarrior گفته است:

این تو ابتدایی زیاد احساس نمیشه ولی راهنمایی و دبیرستان💔

عجب وقتی ۶سال با چند نفر دوست بودی و ازشون جدا میشی احساس نمیشه؟

Marti

 

 

837303_26IMG-20260602-121910-654-2.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-595796
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، DivineWarrior گفته است:

این تو ابتدایی زیاد احساس نمیشه ولی راهنمایی و دبیرستان💔

🤔

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-595833
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، emambaqer گفته است:

عجب وقتی ۶سال با چند نفر دوست بودی و ازشون جدا میشی احساس نمیشه؟

تو این ۶ سال سنی نداشتیم که

Im not one to hold grudges, but if I get hit from the left I'll right hit

Varagh.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-595915
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 دقیقه قبل، DivineWarrior گفته است:

تو این ۶ سال سنی نداشتیم که

🗿🤌

Marti

 

 

837303_26IMG-20260602-121910-654-2.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-595921
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نههه 🙂🙂🙂🙂

تلاش کن اندوهت را دوست بداری تا شاید برود،

به رسم تمام چیزهایی که دوست داشتی و رفتند.

 

RaYaN.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-596759
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو نهم و دوازدهم خیلی سخت تره

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-597074
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، TheTohi گفته است:

تو نهم و دوازدهم خیلی سخت تره

فک کن بعد چند سال از پیش دوستان جدا شی و خودتم بدونی که این آخرین دیداره🥲🙃

Marti

 

 

837303_26IMG-20260602-121910-654-2.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-597343
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۷/۴ در 19:15، emambaqer گفته است:

اره 

😭😭😭😂

1125757-Realest.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-599535
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😔

سلطان قلبم نفس های ایران                    رویای من مردم شاد ایران
جسم و تن و روح و دارو ندارم
فدای ایران

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49685-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/#findComment-599656
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...