رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

5 دقیقه قبل، Thekiyarash گفته است:

2ed426_24IMG-20240316-234916-631.jpg

ی توریست خارجی ایران عالیه خیلی کشور قشنگیه مردمش همه با فرهنگن😍😍

ایران:

   a3de-baad90dbcb2540ae83d542f7647496af.gi1121733-shifte

a3de-baad90dbcb2540ae83d542f7647496af.gi

 

من از روویدن خار بر سر دیوار 

          فهمیدم که ناکس                                          کس نمیگردد.                                      از این بالا نشینی ها

                        layer-20.svg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535252
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نشون دهنده فرهنگشونه فقط

جنازه‌ها جمع شید اومدم میخِ تابوتتونو بکوبم. 

Wealth.png

7fe717_247ad702-24tumblr-3991be7bea13d45

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535290
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Hulkenberg گفته است:

بنازم فرهنگ😐😂

😂😂

2 ساعت قبل، ShiFtE گفته است:

ی توریست خارجی ایران عالیه خیلی کشور قشنگیه مردمش همه با فرهنگن😍😍

ایران:

😂😂

5 دقیقه قبل، moji گفته است:

نشون دهنده فرهنگشونه فقط

👌

231328_24IMG-20240428-184011-454.jpg

 :My account

Thekiyarash.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535293
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس ایرانی که میگن اینان...

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535315
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، Thekiyarash گفته است:

2ed426_24IMG-20240316-234916-631.jpg

این درده ولی خوب 

• Son of The King of Kings 
• King of The World •

• Cyrus The Great 

987014_25Picsart-25-03-14-14-21-33-881.p

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535343
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میگه اگه بخوای مردم یک کشور رو بشناسی اول شاه اون مملکت رو بشناس

𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕖𝕣…𝕀’𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕒𝕞𝕖

 

d4e910_25%D8%A7%D9%85%D8%B6%D8%A7.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535404
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مردم با فرهنگ ایران 🫡 

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535507
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂😑

                         {الله أنت أملي الوحيد وهذا كل شيء}

 

                                        𝕄𝔼

         Cadillac.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535516
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 ساعت قبل، Thekiyarash گفته است:

2ed426_24IMG-20240316-234916-631.jpg

هه 🤨

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535549
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حاجی چرا ایران اینجوریه جدن 

• Son of The King of Kings 
• King of The World •

• Cyrus The Great 

987014_25Picsart-25-03-14-14-21-33-881.p

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535555
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود😂

میسپارمت به دریا، اگه خورشید نتابه تا فردا، برا من زنده ای هنوز هرجا، نمیزارم بمونی تنها...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535622
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 14:37، Thekiyarash گفته است:

ن اره ایران درست میشه

2ed426_24IMG-20240316-234916-631.jpg

اره داش ایران به زودی اوکی میشه

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-535920
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 17:52، MMDSINZ گفته است:

بنازم ایرانی 

 

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 18:01، AdmBoT گفته است:

پس ایرانی که میگن اینان...

 

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 18:44، ArmanRespect گفته است:

ایرانی😂:

 

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 19:08، ARMIIN گفته است:

این درده ولی خوب 

 

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 19:11، Connect گفته است:

خیلی جالب

 

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 19:19، CalVinKleiN گفته است:

😂😂

 

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 20:40، Tsunami گفته است:

فرهنگ موج میزنه 😂

 

در ۱۴۰۳/۳/۶ در 21:31، Opener گفته است:

میگه اگه بخوای مردم یک کشور رو بشناسی اول شاه اون مملکت رو بشناس

 

در ۱۴۰۳/۳/۷ در 01:33، Durwin گفته است:

مردم با فرهنگ ایران 🫡 

 

در ۱۴۰۳/۳/۷ در 02:20، BeaN گفته است:

😂😑

 

در ۱۴۰۳/۳/۷ در 08:40، Mahdi91 گفته است:

هه 🤨

 

در ۱۴۰۳/۳/۷ در 09:00، Salvage گفته است:

خوب بود کنار یکی کنار انگشت ها اسمشونم مینوشتن 😂

 

در ۱۴۰۳/۳/۷ در 09:21، ARMIIN گفته است:

حاجی چرا ایران اینجوریه جدن 

 

در ۱۴۰۳/۳/۷ در 12:45، Buff گفته است:

ایران:

 

در ۱۴۰۳/۳/۷ در 12:58، Panir گفته است:

عالی بود😂

 

22 ساعت قبل، ijoker گفته است:

وقتی به یه ایرانی میگی یه کاری رو نکن

ناخوداگاه ایرانی:

 

18 ساعت قبل، GodOfTime گفته است:

اره داش ایران به زودی اوکی میشه

😂😂😂😂

231328_24IMG-20240428-184011-454.jpg

 :My account

Thekiyarash.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-536258
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایرانی جماعت همینه اصلا این کارا نکنین ایرانی نیستین😂😂😂

21 ساعت قبل، GodOfTime گفته است:

اره داش ایران به زودی اوکی میشه

کی دقیقا‌؟

نکنه میخوای موشک بزنی تو هلیکوپتر خامنه‌ای 😂😂😂خواستی دکمشو بزنی اول خبر بده همه با هم بزنیم تبرک کنیم😂

نه تو آنی که همانی

 

                                  نه من آنم، که تو دانی...

 

 

 

 

                                kiyomars.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-536332
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، Forces گفته است:

ایرانی جماعت همینه اصلا این کارا نکنین ایرانی نیستین😂😂😂

کی دقیقا‌؟

نکنه میخوای موشک بزنی تو هلیکوپتر خامنه‌ای 😂😂😂خواستی دکمشو بزنی اول خبر بده همه با هم بزنیم تبرک کنیم😂

😂😂😂

231328_24IMG-20240428-184011-454.jpg

 :My account

Thekiyarash.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/41506-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/#findComment-536333
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...