رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

گلکسی بوک 4 اولترا رسماً معرفی شد؛ هوشمندترین لپ‌تاپ سامسونگ


suit

ارسال‌های توصیه شده

کسی بوک‌های جدید سامسونگ با پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل با نام Meteor Lake سرانجام از راه رسیدند و به‌لطف تغییرات فناوری‌های سخت‌افزاری در نسل جدید، با هوشمندترین لپ‌تاپ‌های سامسونگ سروکار داریم. سامسونگ در رویداد امروز خود سری گلکسی بوک ۴ را با سه عضو مختلف معرفی کرد. گلکسی بوک ۴ اولترا سردمدار لپ‌تاپ‌های جدید کره‌ای‌هاست که از کارت گرافیک قدرتمند سری RTX 40 به‌همراه پردازنده Core Ultra 7 یا Core Ultra 9 قدرت می‌گیرد.

مشخصات گلکسی بوک ۴ اولترا

سامسونگ در لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک تمرکز ویژه‌ای روی رعایت تعادل در تمام بخش‌ها داشته است و سری گلکسی بوک ۴ هم از این قاعده مسثتنی نیست. گلکسی بوک ۴ اولترا به‌عنوان پرچمدار این خانواده از نمایشگر ۱۶ اینچی لمسی امولد با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ پیکسل بهره می‌برد. سایر مشخصات نمایشگر این لپ‌تاپ شامل نرخ رفرش متغیر ۱۲۰ هرتز، پوشش ۱۲۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی می‌شوند. بنابراین گلکسی بوک ۴ اولترا می‌تواند گزینه خوبی برای کاربران علاقه‌مند به طراحی و مالتی‌مدیا باشد.

همان‌طور که گفته شد، نسل جدید گلکسی بوک‌های سامسونگ را می‌توان هوشمندترین لپ‌تاپ‌های این شرکت قلمداد کرد؛ زیرا اعضای این خانواده برای اولین‌بار به پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل با تمرکز بر هوش مصنوعی مجهز شده‌اند. سامسونگ لپ‌تاپ پرچمدارش را با پردازنده Core Ultra 7 یا Core Ultra 9 عرضه می‌کند. کره‌ای‌ها برای گلکسی بوک ۴ اولترا دو مدل کارت گرافیک RTX 4050 یا RTX 4070 را هم در نظر گرفته‌اند تا براساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. این لپ‌تاپ به خنک‌کننده محفظه بخار ۱۱ درصد عریض‌تر از نسل قبل و دو عدد فن خنک‌کننده نیز مجهز شده است.

گلکسی بوک ۴ اولترا از تراشه امنیتی اختصاصی Knox برای حفاظت در برابر حملات سایبری و نفوذ امنیتی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ در مدل‌هایی با ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲/۱۰۲۴/۲۰۴۸ گیگابایت حافظه پرسرعت SSD مجهز شده است. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، امکان افزایش ظرفیت حافظه دستگاه نیز وجود دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...