رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

۵داستان ترسناک ماینکرافت 🤔😰


suit

ارسال‌های توصیه شده

 

 

 

 

Null

ماینکرفت

درست در بین تمامی افسانه‌هایی که درباره بازی ماینکرفت ساخته شده‌اند، هیروبراین و Null جزو ترسناک‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند. شایعه حضور شخصیتی به نام Null؛ برای اولین‌بار توسط فردی به نام 4chan در سطح اینترنت پخش شد. این فرد ادعا می‌کرد که Null را در نسخه‌های بتا و قدیمی بازی ماینکرفت پیدا کرده بود و داستان‌هایی بسیار ترسناک را درباره این شخصیت روایت می‌کرد. به گفته 4chan؛ این شخصیت با رها کردن مشعل‌ها به صورت تصادفی و استفاده از تابلوهایی که روی آن کلمه Null نوشته شده بود، حضورش را در دنیای این بازی به مخاطب گوش‌زد می‌کرد.

 

white

سامسونگ

مطلب پیشنهادی:

بررسی بازی Forza Motorsport

4chan در ادامه مطلبی که برای Null نوشته شده بود، ادامه می‌هد: وقتی با اتفاقات عجیب و غریب این بازی رو به رو شدم؛ فورا ایمیلی به موجانگ فرستادم و در آن از آن‌ها درباره Null پرسیدم! منتهی آن‌ها در ابدا هیچ جوابی به من ندادند و مدتی بعد نیز؛ در ایمیلی مرموز به من گفتند که هیچ توضیحی درباره شخصیت Null ندارند و بهتر است که من حضور این شخصیت را نادیده بگیرم. همچنین مدتی بعد 4chan در ادامه مطلب پیشین خودش؛ مدعی شد که Null بارها سعی کرده بود که با استفاده از چت بازی؛ با این بازیکن ارتباط بگیرد. منتهی به محض دیدن Null؛ کامپیوتر 4chan کرش می‌کرد و از بازی خارج می‌شد. نهایتا داستان این شخصیت در همین‌جا به پایان می‌رسد. منتهی ما هرگز متوجه نشدیم که آیا شخصیتی به نام Null واقعا در دنیای این بازی حضور داشت؟ یا صرفا یک داستان خیالی از بازیکنی مرموز بود؟ کسی چه می‌داند، شاید در دنیای بازی ماینکرفت شما تنها کسی نباشید که در حال گشت و گذار است!

 

1241

ماینکرفت

داستان مرموز 1241 توسط بازیکنی به نام Jack برای اولین‌بار در اینترنت منتشر شد. Jack داستانش را به این صورت روایت می‌کند: یک روز که طبق معمول در حال تجربه بخش تک‌نفره بازی ماینکرفت بودم؛ متوجه شدم که ساختار خانه من به کلی دچار تغییر شده است. من پیش‌تر خانه‌ام را با استفاده از بلاک‌ Wood ساخته بودم؛ منتهی این بلاک‌ها همگی به Cobblestone تغییر کرده بودند. Jack در ادامه می‌گوید: در ابتدا فکر کردم که شاید کسی بدون آن‌که من متوجه شوم؛ وارد سرور من شده و تغییرات مختلفی را ایجاد کرده است. منتهی بعد از گذشت چند دقیقه؛ او متوجه می‌شود که بازیکنی ناشناس به نام 1241 وارد سرور او شده که در ابتدا بسیار عجیب ‌بنظر می‌رسید.

 

منتهی وقتی Jack سعی بر حذف این بازیکن از سرور خودش داشت، کامپیوتر او کرش کرد و بازی فورا بسته شد. در ابتدا Jack فکر می‌کند که این موضوع شاید یک باگ ساده است، اما وقتی برای دومین بار وارد بازی مایکرفت می‌شود، 1241 را در بالای کوهی در نزدیکی خانه‌اش می‌بیند که بدون هیچ حرکتی؛ صرفا به Jack خیره شده بود و هیچ کاری نمی‌کرد. اما وقتی Jack سعی کرد که به 1241 نزدیک شود، او فورا از سرور بیرون رفت و Jack نیز هرگز متوجه نشد که 1241 دقیقا چه کسی یا بهتر بگویم؛ چه موجودی بود.

 

Exception

ماینکرفت

داستان Exception توسط بازیکنی روایت شد که به گفته خودش؛ بعد از مدت‌ها به بازی ماینکرفت بازگشته بود. به گفته نویسنده این داستان؛ همه‌چیز در ابتدا خوب و عادی بنظر می‌رسید، تا اینکه در شب ششم از این بازی؛ این فرد متوجه لاواهایی شد که به صورت غیرمعمولی در سرور شخصی این فرد چیده شده بودند. او در ابتدا سعی کرد که لاوا‌ها را با استفاده از سطل؛ جمع کند، منتهی پس از جمع کردن آن‌ها، لاواها دوباره از همان‌جایی‌ که رها شده بودند، مجددا اسپاون شدند! این بازیکن در ادامه می‌گوید: من در ابتدا فکر کردم که صرفا با یک باگ ساده رو به رو شده‌ام و اهمیت چندانی به این موضوع ندادم. منتهی وقتی به خانه‌ام بازگشتم؛ متوجه شدم که خانه من در حال سوختن است. پس از خاموش کردن آن؛ دوباره به جایی که لاواها را پیدا کرده بودم؛ بازگشتم و متوجه شدم که تعداد آن‌ها به طرز غیرمعمولی بسیار بیش‌تر از حد معمول شده است.

 

مطلب پیشنهادی:

موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

نویسنده در ادامه داستانش مدعی شد که حتی جنگل‌ها و ویلج‌های بازی نیز به صورت غیر طبیعی در آتش بودند و انگار کسی درحال آتش زدن دنیای این بازیکن بود. این فرد داستانش را در اینترنت پخش کرد تا شاید فردی دیگر؛ اتفاقاتی مشابه را تجربه کرده باشد. تا این‌که چند روز بعد، فردی با این بازیکن تماس گرفت و مدعی شد که او نیز شاهد اتفاقاتی مشابه بوده است. آن‌ها تصمیم گرفتند که یک سرور مشترک بسازند. منتهی به محض انجام این‌کار؛ موجودی سیاه رنگ با شماره ۹ که روی اسکینش حک شده بود، در دنیای آن‌ها اسپاون شد و بعد از آن نیز؛ بازی آن‌ها کرش کرد و دیگر خبری از این موجود ترسناک نبود!

 

Green Steve

ماینکرفت

داستانی که درباره شخصیت Green Steve در اینترنت منتشر شده، توسط بازیکنی مرموز و ناشناس روایت می‌شود. این فرد ادعا می‌کند که Green Steve را در آپدیت نسخه ۱.۸ در بازی پیدا کرده است. او ادامه می‌دهد که درست مانند همیشه، درحال گشت و گذار در دنیای بازی ماینکرفت بوده که Green Steve را در معبد بیابانی بازی موبایلی ماینکرفت پیدا می‌کند. این فرد ادعا می‌کند که درحال گشت به دنبال منابع بوده که شخصیتی مرموز به نام Green Steve به صورت ناگهانی درست در رو به روی این فرد اسپاون شده ست.

 

همچنین این بازیکن مدعی می‌شود که Green Steve شکل و شمایلی مشابه استیو – کاراکتر اصلی بازی ماینکرفت – داشت، منتهی رنگ او کاملا سبز رنگ بود و هیچ صورتی نیز نداشت! این بازیکن ادامه می‌دهد: بعد از دیدن Green Steve به شدت ترسیده بودم و تصمیم گرفتم که بازی را ببندم. روز بعد وقتی مجددا به بازی ماینکرفت بازگشتم؛ این شخصیت در آن‌جا حضور نداشت. در ابتدا فکر کردم که همه‌چیز یک باگ ساده بوده و برای همین؛ این اتفاق را نادیده گرفتم. منتهی طولی نکشید که Green Steve با استفاده از چت بازی با من تماس گرفت و جمله I am coming؛ یا من به دنبال تو هستم را می‌نویسد. این بازیکن که وحشت زده بود، فورا به خانه‌اش باز می‌گردد تا در آن‌جا پنهان شود، منتهی این موجود او را تعقیب می‌کند و در صفحه چت؛ جمله Hello Brother یا سلام برادر را می‌نویسد و بعد از آن؛ صدای خنده وحشتناکی نیز پخش می‌شود و برای همیشه از بازی بیرون می‌رود.

 

Entity 303

ماینکرفت

Entity 303 یکی دیگر از داستا‌ن‌های ترسناکی است که توسط بازیکنی به نام Frankie در اینترنت پخش شد. این بازیکن در طی مطلبی که در اینترنت پخش کرده بود، مدعی شده است که با دوستانش درحال بازی کردن بودند که متوجه اتفاقات عجیب و غریبی در دنیای این بازی شدند. آن‌ها مدعی شدند که فردی در صفحه چت، از دستور /stop استفاده کرده بود که باعث خاموش شدن سرور می‌شد. منتهی Frankie و دوستانش در یک سرور شخصی درحال بازی بودند و عملا چنین چیزی غیرممکن بود مگر آن‌که آن‌ها هک شده باشند.

نمی‌شود.

 

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

برای اولین بار مطلب جالبی بود 

عالییی

 بلند پرواز باش! 

                                 

                     آسمان متعلق به هیچکس نیست! 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...