رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

روش های لاغری با دستگاه ترمودرمی


ارسال‌های توصیه شده

دستگاه ترمودرمی چیست؟

ترمودرمی نوعی دستگاه لاغری می‌باشد که نوعی تشک حرارتی بوده که در مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی برای از بین بردن انواع امراض مانند دردهای استخوانی و مفصلی و در سالن‌های لاغری و کلینیک ها استفاده می‌شود. دستگاه لاغری ترمودرمی دارای دو نوع کاربری درمانی و لاغری بوده و افراد می‌توانند با استفاده منظم و صحیح از این دستگاه، بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورند.

عملکرد دستگاه لاغری ترمودرمی

گرما مهم‌ترین نقش را در کارکرد این دستگاه لاغری دارد و برای آب کردن چربی‌های بدن نیاز است. همچنین با انتقال این گرما به بدن، استفاده از این دستگاه موجب تسکین دردها شده و باعث توانبخشی می‌شود.

اوپراتور ها می‌توانند گرمای انتقالی از این دستگاه لاغری ترمودرمی را کنترل نمایند. گرمای ایجاد شده توسط دستگاه لاغری ترمودرمی موجب شکستن ملکول‌های چربی شده و بدن از طریق تعریق، این چربی‌ها را از منافذ باز پوست دفع می‌نماید.

با استفاده مداوم از این دستگاه افراد کاهش وزن، کاهش سایز بدن و بهبود دردها را تجربه می‌کنند. برای حاصل شدن نتیجه بهتر از دستگاه لاغری ترمودرمی بهتر است، در طول روز به مقدار کافی آب بنوشید.

دستگاه ترمودرمی تشک لاغری

دستگاه ترمودرمی تشک لاغری، برای افرادی مناسب است که می خواهند با استفاده از این دستگاه به چربی سوزی خود کمک کنند. به منظور استفاده راحت تر، یک فیلم آموزشی از طرف مجموعه اسلیم مارکت فراهم شده که در زمان خرید به مشتریان ارائه می شود تا بدون نگرانی درباره استفاده از این دستگاه بتوانند کار با آن را یاد بگیرند. همه افراد می‌توانند از تشک لاغری حرارتی ترمودرمی در خانه به راحتی استفاده نمایند.

یکی از ویژگی‌های این دستگاه تشک لاغری ترمودرمی، عدم نیاز به انجام تمرینات ورزشی سخت است. با قرار دادن تشک‌های حرارتی لاغری بر روی منطقه موردنظر بدن خود و اتصال کابل به دستگاه اصلی، دستگاه را روشن کنید و از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از دستگاه ترمودرمی

دستگاه لاغری ترمودرمی نوعی روش غیرتهاجمی لاغری و درمانی است که به جراحی، بیهوشی یا ایجاد زخم و جراحت نیاز ندارد. به دلیل عدم نیاز به بیهوشی یا جراحی، پس از درمان نیز نیازی به طی دوره نقاهت نداشته و فرد پس از پایان فرآیند کار با دستگاه می‌تواند به سایر امور خود رسیدگی نماید.

از دیگر مزایای این دستگاه لاغری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهبود گردش خون

کاهش وزن و سم زدایی

 کاهش مایعات اضافی

تسریع روند تخلیه لنفاوی و سموم بدن

درمان سلولیت

 جابجایی چربی های ذخیره شده

بازسازی پوست و تولید الاستین و کلاژن برای تشکیل بهتر پوست

عوارض دستگاه ترمودرمی

لاغری با دستگاه ترمودمی در صورتی که در کلینیک‌های معتبر و نزد فردی حرفه ای و کاربلد انجام شود، عارضه‌ای برای بیمار ایجاد نمی‌کند اما اگر این طول درمان نزد افراد غیر متخصص و با دستگاه‌هایی غیر استاندارد انجام شود، ممکن است موجب سوختگی پوست و برق گرفتگی شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لاغری با ترمودرمی

در صورت وجود چربی در نقاط مختلف بدن باید برای هر محدوده، از دستگاه لاغری ترمودرمی استفاده شود چرا که این دستگاه، نوعی دستگاه لاغری موضعی است. تعداد جلسات استفاده از دستگاه لاغری ترمودرمی برای هر ناحیه از بدن به میزان انباشته شدن چربی و بدن هر فرد بستگی دارد که توسط اوپراتور یا پزشک مشخص می‌شود.

خرید و قیمت دستگاه لاغری ترمودرمی

دستگاه ترمودرمی لاغری در دو نوع خانگی و کلینیکی در مراکز فیزیوتراپی و کلینیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوع خانگی دستگاه ترمودرمی تنها یک تشک برقی است اما نوع دیگر آن دارای 5 تشک متصل به یک دستگاه است. دستگاه ترمودرمی خانگی مانند دیگر دستگاه‌های خانگی بی‌خطر بوده و کاربرد بسیار ساده ای دارد.

هزینه دستگاه ترمودرمی خانگی و قیمت تشک لاغری ترمودرمی بسیار ارزان تر از نوع کلینیکی آن است و میزان کاهش وزن آن از دستگاه های کلینیکی ترمودرمی کمتر است. نوع پیشرفته دستگاه ترمودرمی برای مراکز درمانی و لاغری استفاده شده و قیمت بالاتری دارد.

شما می‌توانید به صورت حضوری و یا با تماس با شماره مندرج در سایت با مجموعه اسلیم مارکت تماس بگیرید و از قیمت دستگاه ترمودرمی مطلع شوید.

برای خرید دستگاه لاغری در مدل ها و ابعاد مختلف کافیست با اسلیم مارکت تماس بگیرید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...