رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

باگ های Wiki


ارسال‌های توصیه شده

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید:

GeO.png

- توضیح کامل باگ: باگ های Wiki:

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:دزدی_از_بانک#top: جمله "برای شروع دزدی نباید کسی (به جز افراد داخل Crew) در بانک حضور داشته باشند" اشتباه است، در صورت وجود کسی از بانک بیرون انداخته می شه.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:تلفن_همراه#top: در قسمت سلفی خط چهارم باید کنار NSH/ نوشته باشه غیر فعال چون به Settings/ منتقل شده.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:جنگ_ها: در قسمت نکات خط پنجم باید اصلاح شده از 4 شنبه تا جمعه.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:PayDay#top: مقدار Rent از 0$ تا 750$ است که باید اصلاح شه و مقدار Tax هم از 0$ تا 10$ نیست و بیشتره.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:کلن#top: در قسمت تعداد XP شغل ها Truker نوشته شده که باید اصلاح شه (Trucker)

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:گیفت_کارت#top: در قسمت مشکلات و ارور های فروشنده کارت هدیه قسمت 1 اشتباه است، نباید بین حروف فاصله گذاشت.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:فرار_از_زندان#top: خط یکی مونده به آخر طی آپدیت ها عوض شده که باید حذف شه و خط آخر هم اشتباهه که باید اونم حذف شود.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/سیستم:دزدی_از_تجارت#top: در قسمت مهارت‌ها تعداد Rob های مورد نیاز همه Skill ها 25 هست.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/آموزش:نحوه_گرفتن_مجوز#top: قسمت گواهینامه Driving در اصل وقتی تست رد می شه که HP ماشین 500 بشه که در Wiki نوشته شده 900 و اشتباه است و در قسمت Gun license هم Safezones/ حذف شده و به Settings/ منتقل شده.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/آموزش:کار_هایی_که_تخلف_هستند_و_پلیس_شما_را_دستگیر_میکند#top: در قسمت Wanted های 2 وانتد Didn't Show Licenses دیگه وجود ندارد و باید حذف شود.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/شغل:راننده_اتوبوس#top: در قسمت نکات مهم کرایه بین 1$ تا 7$ است که باید اصلاح شه.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/دستورات:عمومی#top: دستور NSH/ و Buffdetect/ غیرفعال شده و به Settings/ منتقل، Fr]iends]/ نیز اشتباه نوشته شده Fr]einds]/.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/دستورات:چت#top: اصلاح دستور Department/ به Departments/.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/دستورات:خانه#top: دستور Quitcheck/ مربوط به خانه نمی شود و باید حذف شود.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/دستورات:بانک#top: در قسمت گزینه های Bank/ تاریخچه وجود ندارد که باید اضافه شود.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/دستورات:بانک#top: طی آپدیت ها Carradio/ پنل دارد و ([CarRadio [1-14/) اشتباه است که باید حذف شود.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/تجارت:سایر#top:  در قسمت تغییر رنگ و پلاک موتور/دوچرخه/قایق/هواپیما/هلیکوپتر (car color) دستور Plate/ باید به Carplate/ تغییر کند و در قسمت Tow car دستور Towcar/ به G/ منتقل شده.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/دستورات:تجارت#top: در قسمت Bizfee قیمت ورود 1$ تا 210$ است که باید اصلاح شود و در Bizinfo/ مقدار پول داخل Biz را هم نشان می دهد که در Wiki ذکر نشده است.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:تاکسی#top: در قسمت وسایل نقلیه باید Cobbie به Cabbie تغییر کند و در قسمت ردیف جلوی Maverick نیز عدد 4 بیاد.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:معلم_مدرسه: در قسمت وسایل نقلیه نوشته شده فکشن 4 وسیله نقلیه دارد ولی در لیست 5 تا هست.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/فروشگاه:توضیحات_عمومی#top: در عکس Clear punishment logs وجود ندارد.

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:TMF#top: در قسمت وسایل نقلیه تعداد با لیست هماهنگی ندارد یا تعداد وسایل نقلیه کم است (12 تا).

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:GSF#top: در قسمت وسایل نقلیه تعداد با لیست هماهنگی ندارد یا تعداد وسایل نقلیه کم است (12 تا).

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:LSV#top: در قسمت وسایل نقلیه تعداد با لیست هماهنگی ندارد یا تعداد وسایل نقلیه کم است (12 تا).

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:BLL#top: در قسمت وسایل نقلیه تعداد با لیست هماهنگی ندارد یا تعداد وسایل نقلیه کم است (12 تا).

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:VLA#topدر قسمت وسایل نقلیه تعداد با لیست هماهنگی ندارد یا تعداد وسایل نقلیه کم است (12 تا).

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:هیتمن#topدر قسمت وسایل نقلیه تعداد با لیست هماهنگی ندارد یا تعداد وسایل نقلیه کم است (10 تا).

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:فدرال#top: دستورات HCU/ و HUCU/ و Togcollab/ و BadEmCall/ باید اضافه شه و تعداد وسایل نقلیه و لیست آن اصلاح شده (18 تا).

https://wiki.arsacia.ir/wiki/اقلیت:گارد_ملی#topدستورات HCU/ و HUCU/ و Togcollab/ و BadEmCall/ باید اضافه شه و تعداد وسایل نقلیه و لیست آن اصلاح شده (18 تا).

@Javad @Mohny.

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): -

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): روی لینک ها کلیک کنید.

Dream as if you’ll live forever, live as if you’ll die today

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، AdmBoT گفته است:

.arsacia.ir/wiki/سیستم:دزدی_از_تجارت#top: در قسمت مهارت‌ها تعداد Rob های مورد نیاز همه Skill ها 25

خیر، تعداد راب های مورد نظر Skill ۱ و Skill 2،

۳۰ راب است

 

بقیه موارد صحیح است، با تشکر از گزارش شما.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...