رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

یارو رفته دم سوپر مارکت یکدونه نوشابه برداشته گفت چنده؟

 

فروشنده: 20تومن

 

مشتری: 19 تومن؟ چخبره 17تومن دوتا کوچه پایین تر داره میده 14 تومن چون اشناییم 10میکشم راستی چند گفتی؟

 

فروشنده: 6تومن

 

مشتری: چخبره 4تومن میکشم چون داری اسرار میکنی 1هزار تومن میکشم خدابده برکت

 

فروشنده: نمی‌خواد بکشی 

 

مشتری: بقیه پولمو بده

d164624_InShot_20260507_211300579.gif

1131825-ParvaneX.png

m536127_InShot_20260507_211300579.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/36879-%D8%AC%D9%88%DA%A9/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 9 ماه بعد...
در ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ در 00:38، arshiyaCT گفته است:

یارو رفته دم سوپر مارکت یکدونه نوشابه برداشته گفت چنده؟

 

فروشنده: 20تومن

 

مشتری: 19 تومن؟ چخبره 17تومن دوتا کوچه پایین تر داره میده 14 تومن چون اشناییم 10میکشم راستی چند گفتی؟

 

فروشنده: 6تومن

 

مشتری: چخبره 4تومن میکشم چون داری اسرار میکنی 1هزار تومن میکشم خدابده برکت

 

فروشنده: نمی‌خواد بکشی 

 

مشتری: بقیه پولمو بده

یارو قبل اینکه بره سوپرمارکت یه شیشه ای زده بوده

☠️❤️☠️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/36879-%D8%AC%D9%88%DA%A9/#findComment-623723
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ در 00:38، arshiyaCT گفته است:

یارو رفته دم سوپر مارکت یکدونه نوشابه برداشته گفت چنده؟

 

فروشنده: 20تومن

 

مشتری: 19 تومن؟ چخبره 17تومن دوتا کوچه پایین تر داره میده 14 تومن چون اشناییم 10میکشم راستی چند گفتی؟

 

فروشنده: 6تومن

 

مشتری: چخبره 4تومن میکشم چون داری اسرار میکنی 1هزار تومن میکشم خدابده برکت

 

فروشنده: نمی‌خواد بکشی 

 

مشتری: بقیه پولمو بده

داداش یه ایده!!!

شما دیگه جوک نگو.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/36879-%D8%AC%D9%88%DA%A9/#findComment-623782
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، TheJoker گفته است:

داداش یه ایده!!!

شما دیگه جوک نگو.

یه ایده هم منم دارم کمتر صحبت کن

d164624_InShot_20260507_211300579.gif

1131825-ParvaneX.png

m536127_InShot_20260507_211300579.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/36879-%D8%AC%D9%88%DA%A9/#findComment-623920
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احسنت

خدارو شکر تو تقویمــــ روزِ نامرد نداریم  

                              وگرنه باید به خیلیا تبریکـــ بگیم         

                          

هــیچ کســ یـادش نمــیره که بــاهاش چــه کـار کــردی

                                      ولـیــ یـادش میــره کــه بـراش چــه کــار کــردی

                          :"My Accoun":  

imAmin.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/36879-%D8%AC%D9%88%DA%A9/#findComment-627150
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جالب بود 😂 

سلطان قلبم نفس های ایران                    رویای من مردم شاد ایران
جسم و تن و روح و دارو ندارم
فدای ایران

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/36879-%D8%AC%D9%88%DA%A9/#findComment-627568
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...