Nickname ارسال شده در February 10, 2024 اشتراک گذاری ارسال شده در February 10, 2024 - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://up.20script.ir/do.php?filename=d290-logs.zip . - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: https://biaupload.com/do.php?filename=org-b11d3f4b062d1.mp4 . - توضیحات کامل مشکل: سلام . من همیشه car resolution روی max میزازم یعنی بیشترین حالت اما بیشتر وقتا بعضی از ماشینا resolution شون پایینه بعضی ها عادی به هر حال هیچ وقت به مکس نمیرسه و باگه یگ بار بازی رو بستم اومدم گرافیک همه ماشینا عادی شد ولی مکس نشد اما بعد از یک مدت دوباره پایین تر میاد . مشکلش چیه چجوری میشه درستش کرد؟ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/36789-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-car-resolution/
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری