رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ در 06:33، AliExpert گفته است:

با سلام و درود.

 

در زندگی واقعی هم سربازان و پلیس ها می توانند با شرایط لازم انتقالی بگیرند و به شهر دیگه یا یک نهاد دیگه برن.

 

در نظر داریم که پیشنهادی رو تاییدیه بگیریم در سرور هم همچین قابلیتی اضافه شود که اعضای PD FBI NG بتوانند انتقالی بگیرند.

 

نکات و شرایط لازم:

 

  1. در 45 روز می توانید تنها یک بار انتقالی بگیرید.
  2. فردی که با اون انتقالی درخواست میدید باید هم رنک شما باشد.
  3. در صورت انتقالی شما از Meeting attend ایی شروع می کنید که رنک فعلی شما می باشد ( یعنی برای مثال اگر شما رنک 3 باشید با 6 Meeting Attended وارد فکشن جدید می شوید و اگر رنک 4 باشید 12 و Meeting Attended های اضافه شما محاسبه نمی شود ).
  4. در صورت داشتن فکشن وارن ( FW ) امکان انتقالی را ندارید.
  5. در صورتی که رنک شما پایین تر از 2 است امکان انتقال ندارید.
  6. از شما تست اقلیت گرفته می شود و در صورت رد شدن انتقالی انجام نمی پذیرد ( 10 سوال فکشن PD ) ( 5 سوال فکشن FBI )  ( 10 سوال فکشن NG ) [ تنها سوالات فکشنی که میخواهید به اون وارد شوید پرسیده می شود ]

 

اگر نظرات و پیشنهادات دیگری راجب این موضوع دارید بیان کنید که استفاده کنیم و به یک جمع بندی خوب و بالانس برسیم.

پیشنهاد خوبیه (+)

9f2c14_26EditMaahyar82292.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-831440
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

         ᎷᎩ ᎪᏟᏟᎾᏌᏁᎢ

Tofaan.png

                  :𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

Arbab.png

 

kaboy.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-833663
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ در 06:33، AliExpert گفته است:

با سلام و درود.

 

در زندگی واقعی هم سربازان و پلیس ها می توانند با شرایط لازم انتقالی بگیرند و به شهر دیگه یا یک نهاد دیگه برن.

 

در نظر داریم که پیشنهادی رو تاییدیه بگیریم در سرور هم همچین قابلیتی اضافه شود که اعضای PD FBI NG بتوانند انتقالی بگیرند.

 

نکات و شرایط لازم:

 

  1. تنها یک بار در دوران فعالیت خود می توانید  انتقالی بگیرید.
  2. فردی که با اون درخواست انتقالی میدید باید هم رنک شما باشد.
  3. در صورت انتقالی شما یک رنک پایین تر از رنک فعلی خود را میگیرید : به عنوان مثال Ali در Federal رنک 4 می باشد پس از انتقالی به اقلیت National Guard به رنک 3 تبدیل می شود.
  4. در صورت داشتن فکشن وارن ( FW ) امکان انتقالی را ندارید.
  5. در صورت داشتن اخطار لفظی  ( FAV ) امکان انتقالی ندارید.
  6. در صورتی که رنک شما پایین تر از 3 است امکان درخواست انتقالی ندارید.
  7. درخواست انتقالی خود را باید در هر دو اقلیت در قسمت ( یک قسمت اضافه شه ) ارسال کنید و هر 2 لیدر اقلیت ها باید با این مورد موافق باشند. 

 

اگر نظرات و پیشنهادات دیگری راجب این موضوع دارید بیان کنید که استفاده کنیم و به یک جمع بندی خوب و بالانس برسیم.

+

1182962-ARMlIN

---------------------------------------------------------------------------------

Remaining.png

---------------------------------------------------------------------------------

77f523_26InShot-20260624-002635768.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-838315
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، امیدوارم خرم و تندرست باشید، 
ممنون از ایده جالبی که مطرح کردید، در این مورد با شما کمی مخالفت دارم:

نقل قول

در صورت انتقالی شما یک رنک پایین تر از رنک فعلی خود را میگیرید.

به نظرم این مورد شاید بهتر باشه سخت گیرانه تر باشه، رنکی که شما در یک اقلیت به دست میارید حاصل تجربه شما در لباس اون اقلیت هست اما بخش های مختلف دپارتمان با مسئولیت های متفاوتی مواجه هستند که خواستار رفتار و برخوردی همجهت اما متفاوت میباشند. پس لزوما فردی که درجه گروهبان (رنک 3) اقلیت گارد ملی رو داره، به این معنی نیست که اندازه یک نماینده ویژه نظارتی (رنک 3) اقلیت FBI در همان اقلیت تجربه و مهارت داره. لیکن نظر من اینه که حداقل تا رنک 5 اگر انتقالی صورت بگیره، مامور باید از رنک 1 مسئولیت جدید خودش رو شروع کنه، به هر حال طرز برخورد و گیم پلی یک مامور پلیس با یک مامور اف بی آی یا گارد ملی متفاوت هست.
موارد خاص: رنک 5 به دلیل حضور پر رنگ بازیکن در دپارتمان، در صورتی که بازیکن درخواست انتقال به بخش دیگری از دپارتمان را بدهد و قبلا با رنکی بالاتر از یک در آن اقلیت حضور داشته باشد (باید در تاریخچه UCP قابل مشاهده باشد)، در صورت صلاحدید لیدر، بازگشت بازیکن به آخرین درجه و رنک خود امکان پذیر باشد.

We see things as we are

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-841238
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ در 06:33، AliExpert گفته است:

با سلام و درود.

 

در زندگی واقعی هم سربازان و پلیس ها می توانند با شرایط لازم انتقالی بگیرند و به شهر دیگه یا یک نهاد دیگه برن.

 

در نظر داریم که پیشنهادی رو تاییدیه بگیریم در سرور هم همچین قابلیتی اضافه شود که اعضای PD FBI NG بتوانند انتقالی بگیرند.

 

نکات و شرایط لازم:

 

  1. تنها یک بار در دوران فعالیت خود می توانید  انتقالی بگیرید.
  2. فردی که با اون درخواست انتقالی میدید باید هم رنک شما باشد.
  3. در صورت انتقالی شما یک رنک پایین تر از رنک فعلی خود را میگیرید : به عنوان مثال Ali در Federal رنک 4 می باشد پس از انتقالی به اقلیت National Guard به رنک 3 تبدیل می شود.
  4. در صورت داشتن فکشن وارن ( FW ) امکان انتقالی را ندارید.
  5. در صورت داشتن اخطار لفظی  ( FAV ) امکان انتقالی ندارید.
  6. در صورتی که رنک شما پایین تر از 3 است امکان درخواست انتقالی ندارید.
  7. درخواست انتقالی خود را باید در هر دو اقلیت در قسمت ( یک قسمت اضافه شه ) ارسال کنید و هر 2 لیدر اقلیت ها باید با این مورد موافق باشند. 

 

اگر نظرات و پیشنهادات دیگری راجب این موضوع دارید بیان کنید که استفاده کنیم و به یک جمع بندی خوب و بالانس برسیم.

درود نظرم (+)

My Account

PAK_MAN.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-846642
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...

درود.

نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما دوست عزیز (+) مثبت می باشد.

شاد باشید.

_____________________________________________________

Husein.png

_____________________________________________________

(( بخورید و بیاشامید ولی استوریش نکنید ))

_____________________________________________________

        GeM FaMiLY

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-916871
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

(+)

_____________________________________________________

Husein.png

_____________________________________________________

(( بخورید و بیاشامید ولی استوریش نکنید ))

_____________________________________________________

        GeM FaMiLY

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-924585
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

(+)

                                        My account 

Shool.png

                                         My bro

Norollah.png

amoJohny.png

GNV.png

نیم کیلو باش ولی مرد باش ...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35659-police-transformation-faction/page/2/#findComment-931114
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...