رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ArSaCiA Christmas 2024 Event


ارسال‌های توصیه شده

اینم یادگاری از ایونت کریسمس 2024 با آرساکیا
2023/12/30

Screenshot-(931).png

Screenshot-(932).png

 

دوستانی که اسمشون توی عکس هست اعلام حضور کنند

با تشکر از سوپرایز کامیاب عزیز @Kamyab

  • دوست دارم که 1

d763937_230.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یکی به اسم Fayez تو عکس هست

بعدا خودم فیلم ایونت رو اپلود میکنم مشکلی نیست

🌆?你这么闲,居然跑来翻译我的签名🌆

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-480731
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

عه اسم من نبود که

بس که سرم گرم Benddown/ زدن بود

------------------------------------------------

Lion's Heart

------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-480758
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، Fayez گفته است:

یکی به اسم Fayez تو عکس هست

بعدا خودم فیلم ایونت رو اپلود میکنم مشکلی نیست

ماشاالله سیستم،هم رکورد می‌کنی سید هم تو اون جشن FPS میگیری،

سیستم Says:من دارم زحمت میکشم??

 

🍁🍁

وُرْتِلُوُ مانندِ اُتِلْلْوُ🫰🏻

Blue_And_Red_Futuristic_Game_YouTube_Cha

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-480776
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، AmirVortlu گفته است:

ماشاالله سیستم،هم رکورد می‌کنی سید هم تو اون جشن FPS میگیری،

سیستم Says:من دارم زحمت میکشم??

https://uploadkon.ir/uploads/25e431_23km-20231231-480p-30f-20231231-105950.mp4

 

🌆?你这么闲,居然跑来翻译我的签名🌆

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-480818
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، Fayez گفته است:

بیسیار تا بیسیار عالی

 

🍁🍁

وُرْتِلُوُ مانندِ اُتِلْلْوُ🫰🏻

Blue_And_Red_Futuristic_Game_YouTube_Cha

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-480836
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اسمم توی عکس هست ولی بزور دیده میشه?

 

7 ساعت قبل، AmirVortlu گفته است:

ماشاالله سیستم،هم رکورد می‌کنی سید هم تو اون جشن FPS میگیری،

سیستم Says:من دارم زحمت میکشم??

?

"اقا وارتلو میبینم دوباره برگشتی?

                                                 𝑁𝑜 𝑒𝑥 𝑛𝑜 𝑛𝑒𝑥𝑡

             𝐹𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑂𝑓𝐺𝑜𝑑 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑡

Marcello.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-480848
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 دقیقه قبل، KhodeNaji گفته است:

اسمم توی عکس هست ولی بزور دیده میشه?

 

?

"اقا وارتلو میبینم دوباره برگشتی?

آره ?❤️

  • دوست دارم که 1

 

🍁🍁

وُرْتِلُوُ مانندِ اُتِلْلْوُ🫰🏻

Blue_And_Red_Futuristic_Game_YouTube_Cha

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-480850
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۹ در 21:07، Ezza گفته است:

اینم یادگاری از ایونت کریسمس 2024 با آرساکیا
2023/12/30

Screenshot-(931).png

Screenshot-(932).png

 

دوستانی که اسمشون توی عکس هست اعلام حضور کنند

با تشکر از سوپرایز کامیاب عزیز @Kamyab

یالله.

فقط FPS ?

1116989-Destroyer

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-481067
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم بودم ولی متاسفانه تو عکس نیستم 

در کمال تعجب دیروز با اینکه fps من از  ۶ به بالا نیومد و ۷ تا اکانت بالا آورده بودم امه نه کرش شدم نه نتم قطع شد 

  • هاها 1

33bf26_24oie-ooHoqgjZghxa.gif

MitNick.png

33bf26_24oie-ooHoqgjZghxa.gif

dacf27_24imageedit-5-3002904760.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-481068
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

38 دقیقه قبل، ijoker گفته است:

یه روز نبودیما

@Ali به کسی مونده هنوز رسپکت نداده باشی

تا دیروز پسره داشت نون و خرما می خورد الان پیتزا با پنیر اضافه سفارش میده

الان همون بچه لولش از من بیشتره

@Aliما رو هم شامل فضل خودت قرار بده دیگه

من مونده ام تنهای تنها

?

?

d763937_230.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-481611
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۹ در 21:07، Ezza گفته است:

اینم یادگاری از ایونت کریسمس 2024 با آرساکیا
2023/12/30

Screenshot-(931).png

Screenshot-(932).png

 

دوستانی که اسمشون توی عکس هست اعلام حضور کنند

با تشکر از سوپرایز کامیاب عزیز @Kamyab

حاجی من اسکینمو دیدم ولی نیک نیممو نه??

 

FriendOfGod.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-481636
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، FriendOfGod گفته است:

حاجی من اسکینمو دیدم ولی نیک نیممو نه??

?

d763937_230.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-481676
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ در 11:28، Fayez گفته است:

خوب بود خوش گذشت.

اديت اوکی بود اما من کجا بودم سیییید??

ویرایش شده توسط Armour
.

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-482846
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، Armour گفته است:

خوب بود خوش گذشت.

اديت اوکی بود اما من کجا بودم سیییید??

تو اونجا بودی!??

🌆?你这么闲,居然跑来翻译我的签名🌆

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-482943
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کریسمس چی بود ?

خدا برایم کافیست...

                         Alarm.png

     ما از آن سوخته دلانیم       

           که ز کس کینه نداریم 

                 یه شهر دشمن ماست یه دوست نداریم

                                   𝒜𝓁𝒾                                                                         

                                                                                            

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-482947
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

36 دقیقه قبل، Fayez گفته است:

تو اونجا بودی!??

میشه واضح تر بگی؟

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-482957
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

45 دقیقه قبل، Armour گفته است:

میشه واضح تر بگی؟

یه جای که ......

صفا باشه آقا بی خیال این سانسورچی اومده سراغ من ??

 

🍁🍁

وُرْتِلُوُ مانندِ اُتِلْلْوُ🫰🏻

Blue_And_Red_Futuristic_Game_YouTube_Cha

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-482984
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۹ در 21:07، Ezza گفته است:

اینم یادگاری از ایونت کریسمس 2024 با آرساکیا
2023/12/30

Screenshot-(931).png

Screenshot-(932).png

 

دوستانی که اسمشون توی عکس هست اعلام حضور کنند

با تشکر از سوپرایز کامیاب عزیز @Kamyab

ماشالله قدرت FPS

ما که اون گوشه موشه ها رفته بودیم تازه اونجا هم FPS مون 2 بود?

Me

1119037-Arzox.png

 

My Brother

1119267-iBlack.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-483483
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 ماه بعد...

باع

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/35374-arsacia-christmas-2024-event/#findComment-564502
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...