رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

House Of the Dragon


ارسال‌های توصیه شده

house-of-dragon-casts.jpg

 

همانطور که از عنوان سریال پیداست، سریال در مورد خانه‌ای است که قبل از یک جنگ داخلی معروف به رقص اژدهایان که منجر به سقوط تاج و تخت شد، بر وستروس حکومت می‌کرد. این جنگ داخلی بین فرزندان پادشاه ویسریس اول تارگرین پرنسس رینیرا تارگرین و شاهزاده اگان دوم تارگرین پس از مرگ او درگرفت. پرنسس رینیرا به عنوان فرزند اول پادشاه به تصویر کشیده شده که از خون خالص والریایی است. او با عمویش، برادر پادشاه، شاهزاده دیمون تارگرین، که او نیز وارث بالقوه تاج و تخت محسوب می‌شود ازدواج کرده است. جنگ سرزمین وستروس را تقسیم کرد و خانه‌های دیگری مانند خانه استارک که در مرکز بازی تاج و تخت قرار داشت و خانه لنیستر به هر دو طرف پیوست. نکته قابل توجه در این دوره در تاریخ وستروس وجود اژدها است. تارگرین‌ها به توانایی اژدها سواری معروف بودند، مهارتی که دنریس مادر اژدها بدون زحمت در بازی تاج و تخت بلد بود.

 

 

این سریال در واقع آسپین آف سریال Game Of Thrones هست و چندین سال قبل از بازی تاج و تخت رو روایت می کنه که به نظرم موفق بوده و قابل قبول هست اگر از سریال تاج و تخت لذت بردید پیشنهاد میشه سریال House Of Dragon رو هم دنبال کنید ضرر نمی کنید.

 

تریلر سریال

 

IMDb RATING

8.5/10

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/31718-house-of-the-dragon/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...

جالبه

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/31718-house-of-the-dragon/#findComment-812110
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امان از ترجمه😂

خانه که نه منظور از House خاندانه

WK], Always And For Ever]

1107018-Vampire

۲۰۲۶/۴/۱۶

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/31718-house-of-the-dragon/#findComment-812140
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

59 دقیقه قبل، Alonso گفته است:

امان از ترجمه😂

خانه که نه منظور از House خاندانه

😂

 

مثل یه سریال بود House of David یارو نوشته بود خانه ی دیوید

میشد خاندان داوود 😂

Bogart.png

❤️ من از هرچی گذشتم به عشق تو رسیدم, چه نامه عشقی تو چشمای تو دیدم ❤️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/31718-house-of-the-dragon/#findComment-812216
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، Bogart گفته است:

😂

 

مثل یه سریال بود House of David یارو نوشته بود خانه ی دیوید

میشد خاندان داوود 😂

عا داش😂

WK], Always And For Ever]

1107018-Vampire

۲۰۲۶/۴/۱۶

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/31718-house-of-the-dragon/#findComment-812219
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جالبه.

:My AccounT

9b0a24_25IMG-20250724-135124-466.gif

Icedragon.png

d4b423_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

:Brothers

ImYassin.png

Arshiiya.png                                                                

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/31718-house-of-the-dragon/#findComment-812242
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...