رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

در 5 ساعت قبل، Syd گفته است:

این بنده خدا چی بگه پس??

115e15_23Untitled.png

بی چاره ۶ ماه گیم زده تا پاک شه ??

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-426473
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، Blank گفته است:

بی چاره ۶ ماه گیم زده تا پاک شه ??

نمیدونم چیکار کرده ولی فکر کنم ارزششو داشته که اینکارو کرده??

-Acoustic.png-

-Swear.png-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                   ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔               ℑ 𝔞𝔪 𝔩𝔢𝔞𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔥𝔬               ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

                  ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                       ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔             . ℑ 𝔞𝔪 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔬 𝔟𝔞𝔡            ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                     ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-426507
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۴/۲۴ در 19:13، Blank گفته است:

بی چاره ۶ ماه گیم زده تا پاک شه ??

این دیگه خیلی ......... آره دیگه ??

سرور دیگه از دستش سر به کوه زده ??

در 8 ساعت قبل، MmdPheonix گفته است:

حاجی من fp80 بشم مون والک دنس میرم????

 

این بده ?

.

.

شاعر خلسه ??

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-427043
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا یه چیزی بگم

الان که دارم نگاه میکنم

اصلا هرکسی که داره نگاه میکنه

باورم نمیشه این تاپیک انقدر ویو گرفت

میگن آدم تو محدودیت ها ستاره میشه

ولی من تو سگ مستی از درد FP80 گذاشتم ??

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-427352
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۴/۲۷ در 00:50، Johnson گفته است:

آقا یه چیزی بگم

الان که دارم نگاه میکنم

اصلا هرکسی که داره نگاه میکنه

باورم نمیشه این تاپیک انقدر ویو گرفت

میگن آدم تو محدودیت ها ستاره میشه

ولی من تو سگ مستی از درد FP80 گذاشتم ??

همه زخم خوردن سید مخصوصا از رفیق......میگه ادم از نخودی بخوره از خودی نه 

@DoNaLd تایید میکنی شما ؟??

-Acoustic.png-

-Swear.png-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                   ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔               ℑ 𝔞𝔪 𝔩𝔢𝔞𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔥𝔬               ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

                  ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                       ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔             . ℑ 𝔞𝔪 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔬 𝔟𝔞𝔡            ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                     ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-428046
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 29 دقیقه قبل، Syd گفته است:

همه زخم خوردن سید مخصوصا از رفیق......میگه ادم از نخودی بخوره از خودی نه 

@DoNaLd تایید میکنی شما ؟??

ایناس که بده ??

در 27 دقیقه قبل، ImmoraL گفته است:

خیلی درست و منطقی

زیبا ....... مطمئن ??

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-428049
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، Syd گفته است:

همه زخم خوردن سید مخصوصا از رفیق......میگه ادم از نخودی بخوره از خودی نه 

@DoNaLd تایید میکنی شما ؟??

آره دادا...

ع رفیق بخوری خیلی بده...

دم رفیقایی مثه خودت گرم♥️

ویرایش شده توسط DoNaLd

ArLo.png

DoCToR.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-428056
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در هم اکنون، DoNaLd گفته است:

آره دادا...

ع رفیق بخوری خیلی بده...

دم رفیقایی مثه خودت گرم♥️

عشق منی عشوه گری❤

-Acoustic.png-

-Swear.png-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                   ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔               ℑ 𝔞𝔪 𝔩𝔢𝔞𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔥𝔬               ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

                  ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                       ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔             . ℑ 𝔞𝔪 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔬 𝔟𝔞𝔡            ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                     ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-428064
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و درود?

??Mowz for ever

روز خوش?

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-428116
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۴/۲۰ در 22:23، Leyt گفته است:

هنوز با بعضی ریزِنا تعلیق نشدی بفهمی خارش یعنی چی ? (قدیمیاش میفهمن چی میگم)

???

╗☯═══════════════════════════════════════════════☯╔

"Time doesn't Heal anything, it just teaches us how to live with PAIN"

Uchiha Itachi-

╣☯═══════════════════════════════════════════════☯╠

Douma.png

╝☯═══════════════════════════════════════════════☯╚

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-428606
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در در ۱۴۰۲/۴/۲۰ در 11:53، MrCrack گفته است:

طبیعیه سید ?

پروفایل مولایی ...

یادمه اینو جای دیگه دیده بودم ? @TheMasTeR

  • هاها 1

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-432740
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو روز رنک 5 هیتمنم زیرمو کشیدن AV گرفتم فرداش هم fp80 شدم و از ادمینی demot شدم xD

جالبش اینجاس رفیقم زیرمو کشید :|

 

♾️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-432800
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 43 دقیقه قبل، LoverBoy گفته است:

تو روز رنک 5 هیتمنم زیرمو کشیدن AV گرفتم فرداش هم fp80 شدم و از ادمینی demot شدم xD

جالبش اینجاس رفیقم زیرمو کشید :|

عالیه سید , اعتمادا با فنا رفته 

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-432817
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...
در در ۱۴۰۲/۴/۲۹ در 15:57، Automat گفته است:

با سلام و درود?

??Mowz for ever

روز خوش?

Ma darim zahmat mikeshim ?

  • هاها 1

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-443316
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 ساعت قبل، Johnson گفته است:

Ma darim zahmat mikeshim ?

IMG-20230825-195927-374.jpg

  • هاها 1

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-443480
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۴/۲۷ در 00:50، Johnson گفته است:

درد

خارش?

???

:acigar:

QolBeR.png

QolBeR

            ✼  ҉      جایی که برادر به برادر نکند رحم! بیگانه برای تو برادر شدنی نیست.     ҉    ✼    

👑

d166442_Picsart_24-02-23_19-23-32-796.jp

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-443619
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

والا عصبانیت ?

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-445455
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۵/۱۱ در 20:45، LoverBoy گفته است:

تو روز رنک 5 هیتمنم زیرمو کشیدن AV گرفتم فرداش هم fp80 شدم و از ادمینی demot شدم xD

جالبش اینجاس رفیقم زیرمو کشید :|

رفیقت خیلی بهت ارادت داشته دیگه؟

من بودم خااا.

گَر جَذبه عِشق اولسا

گَتّورم نِجَه گَلمَز🍃

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-445499
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 دقیقه قبل، llluminati گفته است:

رفیقت خیلی بهت ارادت داشته دیگه؟

من بودم خااا.

متاسفانه گوله ویس چنجرشو خوردم فک کردم 20 21 سالشه ولی 13 سالش بود :(

جالبش اینجاس الان ادمینه xD

 

♾️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-445500
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 دقیقه قبل، LoverBoy گفته است:

متاسفانه گوله ویس چنجرشو خوردم فک کردم 20 21 سالشه ولی 13 سالش بود :(

جالبش اینجاس الان ادمینه xD

عههه تخخخخ لو رفت که

گَر جَذبه عِشق اولسا

گَتّورم نِجَه گَلمَز🍃

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-445501
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۵/۱۱ در 19:45، LoverBoy گفته است:

تو روز رنک 5 هیتمنم زیرمو کشیدن AV گرفتم فرداش هم fp80 شدم و از ادمینی demot شدم xD

جالبش اینجاس رفیقم زیرمو کشید :|

اشتباه میکنی رفیقت نبوده! اون دشمنت بوده باهاش دوست شدی?

  • هاها 1

0853-Untitled-1.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-445620
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 10 دقیقه قبل، ElmiraKamrani58 گفته است:

اشتباه میکنی رفیقت نبوده! اون دشمنت بوده باهاش دوست شدی?

بچس دیگه چی بگم :/

 

♾️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/30703-80fp/page/4/#findComment-445624
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...