رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

مودم gsm


sajaafzl

ارسال‌های توصیه شده

سلام همراهان همیشگی و عزیز

برای اشنایی شما با مودم جی اس ام ابتدا جواب این سوال که مودم gsm چیست ؟ را می دهیم مودم جی اس ام یک دستگاه سخت افزاری مانند بقیه مودم ها است که برای وصل شدن به شبکه پنل پیامک مخابرات یا اپراتورهای تلفن  به یک سیم کارت نیاز دارد. همانند گوشی های موبایل که برای اتصال به اینترنت به سیم کارت نیاز دارند مودم GSM نیز با یک سیم کارت و پورت به اینترنت متصل خواهد شد در مودم جی اس ام با استفاده از سیمکارتی که در دستگاه جاگذاری می شود علاوه بر اتصال به اینترنت می توان برای ارسال پیامک از طریق سیم کارت با پنل پیامک سیب اس ام اس  هم استفاده کرد.

در بعضی دستگاه gsm نمی توان به زبان فارسی پیامک ارسال کرد بنابراین حتما در هنگام خرید مودم جی اس ام قابلیت ارسال پیامک به زبان فارسی را باید بررسی کنید تا بعدا برای ارسال پیامک از سامانه sibsms با مودم GSM با مشکل روبه رو نشوید.

پیام ها نام های مختلفی دارند. پنل اس ام اس سیب اس ام اس، سامانه پیام کوتاهsibsms، سامانه پیام رسانیsib-sms و ... با این حال، پنل پیامک یک سخت افزار یا دستگاه فیزیکی نیست، بلکه یک محیط اینترنت و میکرو دیتابیس است که امکان دسترسی به جامعه را فراهم می کند. با استفاده از برنامه مسنجر می توانید پیام های متنی ارسال کنید. پلت فرم پیام کوتاه دارای ویژگی های اضافی است.
همانطور که می دانید بسیاری از مخاطبین شما نمی توانند برای شما پیام ارسال کنند زیرا پیام های تبلیغاتی را مسدود می کنند. به این گروه تماس، لیست سیاه یا لیست سیاه می گویند، بنابراین برای ارسال پیام های تبلیغاتی  از سامانه پیامکی سیب اس ام اس به این گروه باید از انتقال سیم کارت استفاده کنید. سیم کارت همچنین دارای یک شماره همراه ایرانی تصادفی در مودم GSM است. پس نیازی به خرید مودم GSM ندارید، فقط یک پنل اس ام اس sibsms کافی است! سیم کارت را در هر شیار سیم کارت قرار دهید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...