رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

I also came to fight


ارسال‌های توصیه شده

در 1 دقیقه قبل، TaK گفته است:

صدرا رو اذیت نکنید دیگه هرکی اذیتش کنه با من طرفه

اها?

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-421661
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 3 دقیقه قبل، Zomorood گفته است:

اها?

ELX چی میگی تو 

━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒂𝒊𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚'𝒓𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒏𝒆𝒎𝒚

 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

Pure.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-421662
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، TaK گفته است:

صدرا رو اذیت نکنید دیگه هرکی اذیتش کنه با من طرفه

من نیز موافقم?

Oppenheimer.png

Bradley.png 

 

              780303_251743708745247.gif             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-421671
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 ساعت قبل، Tabriz گفته است:

 

تو خودتو گاتی ادما نکن 

تکذیب میکنم گاتی

PsilocybiN.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-421728
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 ساعت قبل، TaK گفته است:

صدرا رو اذیت نکنید دیگه هرکی اذیتش کنه با من طرفه

متاسفانه پست هاید شده و انشالله در سرور به حضور شما اعلام میشه یکی میخواد که تورو صاب شه نیاز نیست زیر تاپیک من چیز شعر بگی دلقک 

در 13 دقیقه قبل، Mushroom گفته است:

تکذیب میکنم گاتی

شما حق نظر دادن نداری عزیزم چند بار باید دکمه چیزتو بزنم؟

در 5 ساعت قبل، Oppenheimer گفته است:

من نیز موافقم?

شمارم که نمیشناسم نیاز نیست وارن بگیرم سرت ?

در در ۱۴۰۲/۱/۱۲ در 02:09، WonderFul گفته است:

فک کن پول بدی وار‌ویدو بزارن برات 

 @CretusWp

عزیزم شمایی که داری مینالی به همون فشاری که گفتی چک کنه بگو مانی لاگم چک کنه ببینه حتی ۱$ هم به ممد کریتوس ندادم 

اینجا جای دیده شدن نیست دکمتونو بزنم برید یجا دیگه اینجا شما نمیتونید نظر بدی عزیزم صبر کن pc تازه برسه دستم بهت یه فیلم کادو میکنم میکنم تو چشمت ??? ?? چه زیباست نه؟



★━━━━━━━━━━ DEADLY ━━━━━━━━━━★
DeadLy.png
 
 
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-421731
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، Tabriz گفته است:

متاسفانه پست هاید شده و انشالله در سرور به حضور شما اعلام میشه یکی میخواد که تورو صاب شه نیاز نیست زیر تاپیک من چیز شعر بگی دلقک

??

Avalanche.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-421739
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 13 ساعت قبل، Tabriz گفته است:

شمارم که نمیشناسم نیاز نیست وارن بگیرم سرت

بهتره نشناسی

Oppenheimer.png

Bradley.png 

 

              780303_251743708745247.gif             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-421743
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
در ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ در 02:30، Amiiir گفته است:

واقعا دس خوش ?

Shotgun 

m4 

همه چی عالی 

?

داداشم آقا امیر گل قرآنی دلم واست یه زره شده حاجی قلبی دوست دارما و خوبی هایی که در حق من و داداشم کردی رو تخم چشام جا داری.

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-666151
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود خسته نباشید!!!!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-668889
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ در 00:26، Tabriz گفته است:

سلام دوستان بعد چند وقت یه وار ویدئو گرفتم گفتم بزارم اولین وار ویدئوم دعوت میکنم ببینین نظرام بدین بفهمم چطوره ممنون.

 

 

https://s2.uupload.ir/css/images/udl6.png

 

 

 

سر رشته گانر  ها 

 

@ORTEGA.   @Cretus @Mehrab

از شما سه تا یه نظر اساسی میخواما ?

 

@AimBot داداشم پویان که تعلیق شد و دوستان دیگه 

 

 

1دقیقه لذت 

 

و داداشم @Amiiir شرمنده یادم رفت ?

بنازم عالی👏

NiKASO.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28881-i-also-came-to-fight/page/2/#findComment-668895
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...