رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام دوستان امروز یه چیز حق دیدم گفتمم بزارم ?

ایرانیان رو میشه از چهار تا چیز شناخت:

 

۱-همشون زیر شلواریه راه راه ابی دارن ?

۲-هر قلوپ نوشابه که میخورن به شیشه نگاه میکنن ببینن تا کجاش رفته

۳-جلوی در وامیستن و به جای اینکه بگن بفرمایین تو، میگن حالا چرا نمیان تو؟

۴-بستنی لیوانی که میخورن حتما درش رو میلیسن

 

 

امید وارم خوشتون اومده باشه اگه حقه لایک یادتون نره ?



★━━━━━━━━━━ DEADLY ━━━━━━━━━━★
DeadLy.png
 
 
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حق کده Abuse

قلبتو دادی اجاره میخوای دختر خوبی باشی اگه زاتت بزاره

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-393127
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 ساعت قبل، Abuse گفته است:

۱-همشون زیر شلواریه راه راه ابی دارن ?

شمال رفتیم در اوردم برم تو اب گمش کردم ???

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-393202
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 42 دقیقه قبل، Guardian گفته است:

شمال رفتیم در اوردم برم تو اب گمش کردم ???

????

  • هاها 1

قلبتو دادی اجاره میخوای دختر خوبی باشی اگه زاتت بزاره

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-393220
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ در 13:10، Abuse گفته است:

سلام دوستان امروز یه چیز حق دیدم گفتمم بزارم ?

ایرانیان رو میشه از چهار تا چیز شناخت:

 

۱-همشون زیر شلواریه راه راه ابی دارن ?

۲-هر قلوپ نوشابه که میخورن به شیشه نگاه میکنن ببینن تا کجاش رفته

۳-جلوی در وامیستن و به جای اینکه بگن بفرمایین تو، میگن حالا چرا نمیان تو؟

۴-بستنی لیوانی که میخورن حتما درش رو میلیسن

 

 

امید وارم خوشتون اومده باشه اگه حقه لایک یادتون نره ?

??

InfinityX EnDLesS Bax

[IX]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-393694
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ در 13:10، Abuse گفته است:

سلام دوستان امروز یه چیز حق دیدم گفتمم بزارم ?

ایرانیان رو میشه از چهار تا چیز شناخت:

 

۱-همشون زیر شلواریه راه راه ابی دارن ?

۲-هر قلوپ نوشابه که میخورن به شیشه نگاه میکنن ببینن تا کجاش رفته

۳-جلوی در وامیستن و به جای اینکه بگن بفرمایین تو، میگن حالا چرا نمیان تو؟

۴-بستنی لیوانی که میخورن حتما درش رو میلیسن

 

 

امید وارم خوشتون اومده باشه اگه حقه لایک یادتون نره ?

حق ?

        

Nᴜᴍʙᴇʀ Oɴᴇ Fᴀᴍɪʟʏ

 

OddiN.png

 

Norse.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-393756
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...
  • 3 ماه بعد...
در ۱ ساعت قبل، MooN گفته است:

عالی.

دروغ که نمیگی کیومرث

گَر جَذبه عِشق اولسا

گَتّورم نِجَه گَلمَز🍃

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-424655
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در در ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ در 18:03، Guardian گفته است:

شمال رفتیم در اوردم برم تو اب گمش کردم ???

???

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-429156
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خخخخخخ

 

و اما نیمه شبی من خواهم رفت

                    از دنیایی که مال من نیست , از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته اند...

 

      285.png                                                                                                               43_sw6.png 

AqA_HaMeD.png 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-429355
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
در در ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ در 18:03، Guardian گفته است:

شمال رفتیم در اوردم برم تو اب گمش کردم ???

حاجی منم همینطور شدم ۲ سال پیش

فقط بدیش این بود مال خودم نبود ??

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/28871-%D8%AC%D9%88%DA%A9-%D8%AD%D9%82/#findComment-451898
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...