رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ORTEGA x Squad x NarCo


ارسال‌های توصیه شده

  • پاسخ 70
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

Nice ??

❈❴- اڰِه ټُ خَټمِ ایـטּ ګآݛایۍ مآ؏ سٖاݪڰَړډِشٖیمٖ حٰجے???            Crysis.png              TheStranger.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-334222
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۳/۸ در 02:40، ORTEGA گفته است:

https://uupload.ir/view/numberone_9f5g.mp4

 

? @SlimShady  @Nigga ?

 

امیدوارم لذت ببرید ?

اوممم جنگل نمیوفته دست روباه

?N1 {4} Ever?

??? ??????? Oʅԃ lover                           

MysticisM.png        

mrpatrickold_1jjg.png          

 ץรՇเςɭภ1.เгรŦค๓ฬคгєՇค~             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-334293
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۳/۸ در 02:40، ORTEGA گفته است:

https://uupload.ir/view/numberone_9f5g.mp4

 

? @SlimShady  @Nigga ?

 

امیدوارم لذت ببرید ?

بههه عمو رضاا:/

  • دوست دارم که 1

Mersi Donya.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-334342
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 02:08، Rasputin گفته است:

ایول دارید?

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 03:22، VisuaL گفته است:

عالی

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 06:00، MrFaRZaD گفته است:

بنازم هر 3 عالی بود

ممنون بابت نظرات ❤

 

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 06:35، MatriX گفته است:

گوود افرین??

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 14:24، 021KiD گفته است:

Gg bro ?

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 15:50، TheProPheT گفته است:

BoomB

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 16:18، Crysis گفته است:

Nice ??

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 21:50، MashruB گفته است:

عالی به همتون ?

 

در در ۱۴۰۱/۳/۹ در 23:19، iErfaN گفته است:

اوممم جنگل نمیوفته دست روباه

?N1 {4} Ever?

بوس ب همتون ?

            Reza.png

 

             ORTEGA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-334521
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۳/۸ در 14:07، Sae گفته است:

بنازم داشیx3

گارفیلد?

  • دوست دارم که 1

𝐓𝖾𝗋𝗋ⱺ𝗋𝗂𝗌𝐓 𝐁α𝐗
𝐖ɦ𝗒 𝐁𝖾 𝐀 𝐊𝗂𐓣𝗀 𝐖ɦ𝖾𐓣 𝐘ⱺυ 𝐂α𐓣 𝐁𝖾 𝐀 𝐆ⱺᑯ


Lord
💫❤️
TinkerBell

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-334835
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنازم?

BuRninG.png

LeGenD.png

دارای 20 دوره طلای 🥇 فستیوال Mafia برتر (Top 1)

🏆

IMG_20260501_192832_422.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-334836
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۳/۱۲ در 20:40، Amiiir گفته است:

بنازم?

نوکریم حاج امیر ❤

            Reza.png

 

             ORTEGA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-335051
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنازم پرجم همیشه بالااا

𝑵𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑪𝒓𝒂𝒛𝒊𝒆𝒔 𝑭𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚

1021807-MaSiH

𝑴𝒚 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

960922-Groot

.................................................................. 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-335584
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۳/۸ در 02:40، ORTEGA گفته است:

https://uupload.ir/view/numberone_9f5g.mp4

 

? @SlimShady  @Nigga ?

 

امیدوارم لذت ببرید ?

تیتاپ طلایی

The Alpha And The Omega

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-335916
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۳/۱۶ در 15:51، LearninG گفته است:

Nice?

بوس بهت داداش?❤️

در در ۱۴۰۱/۳/۱۸ در 13:37، MaSiH گفته است:

بنازم پرجم همیشه بالااا

مرسی ?‍❤️‍?‍?

در 21 ساعت قبل، Siyah گفته است:

تیتاپ طلایی

?❤️

1000 ویو 

همه کسایی که تا الان دیدید عشقید❤️

                                                                              ♥(っ◔◡◔) Los Santos Police Department ♥

                                                                                        ♥♥  Old School Family  ♥♥ 

                                                                       1012852-Khan

 

                                                                      1068568-ALTF4

                                                                              48e612_25animated-line-image-0356.gif              5ab713_241-1-.jpg         48e612_25animated-line-image-0356.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-336134
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...
در در ۱۴۰۱/۳/۲۰ در 17:10، Nigga گفته است:

بوس بهت داداش?❤️

مرسی ?‍❤️‍?‍?

?❤️

1000 ویو 

همه کسایی که تا الان دیدید عشقید❤️

کجای دا

𝐓𝖾𝗋𝗋ⱺ𝗋𝗂𝗌𝐓 𝐁α𝐗
𝐖ɦ𝗒 𝐁𝖾 𝐀 𝐊𝗂𐓣𝗀 𝐖ɦ𝖾𐓣 𝐘ⱺυ 𝐂α𐓣 𝐁𝖾 𝐀 𝐆ⱺᑯ


Lord
💫❤️
TinkerBell

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-339561
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 22 ساعت قبل، SlimShady گفته است:

کجای دا

اوه کاربر ویژه ViP 

پولدار شدی داش ??

میرم سره کار یه یک ماهی درگیرم ?

  • دوست دارم که 1

                                                                              ♥(っ◔◡◔) Los Santos Police Department ♥

                                                                                        ♥♥  Old School Family  ♥♥ 

                                                                       1012852-Khan

 

                                                                      1068568-ALTF4

                                                                              48e612_25animated-line-image-0356.gif              5ab713_241-1-.jpg         48e612_25animated-line-image-0356.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-339689
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دست خوش رضا ? حالا قابیل هابیلو کشت یا هابیل قابیلو کشت؟ ?

  • دوست دارم که 1

THEY SMILE IN MY FACE BUT IN THEIR EYES

I SEE THE HATE

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-339914
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۴/۸ در 03:55، Nietzsche گفته است:

دست خوش رضا ? حالا قابیل هابیلو کشت یا هابیل قابیلو کشت؟ ?

فدات سوتون

            Reza.png

 

             ORTEGA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-340572
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

N1Ce

ویرایش شده توسط FeaRLeSS
  • دوست دارم که 1

 

                                                                                                                                                                                                                             𝓜𝓸𝓽𝓲𝓸𝓷𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓲𝓷 𝔀𝓱𝓲𝓽𝓮

                        

                                                                                                                                                                                                            𝓝𝓸 𝓸𝓷𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓮𝓭 𝔀𝓱𝓸 𝓲 𝔀𝓪𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓲 𝓹𝓾𝓽 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓪𝓼𝓴

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-340688
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

پشم


گفته بودن که نمیتوان زمان را با پول خرید؛ ولی آرساکیا بهم ثابت کرد که، فقط یکی از چیزایی که میتوان با پول خرید؛ زمانه !
?
?mr_pablo.png?

.Thanks to ArSaCiA for the experiences [She/He] gave me:acigar:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-347871
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۵/۱۳ در 21:17، MRpablo گفته است:

پشم

??

  • هاها 1

            Reza.png

 

             ORTEGA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25787-ortega-x-squad-x-narco/page/3/#findComment-348349
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...