رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام خدمت شما دوستانه عزیز یه چنتا عکس خواستم بزارم یه لبخند کوچیکی بیارم رو لب هاتون ایشالله این اتفاق هم بیوفته.

 

 

قیافه یه دوست عزیز که با هلپر ها مشکل داره?

addtext_۰۴-۲۷-۰۷.۴۱.۵۶_8th3.jpg

 

قیافه من وقتی FBI دستم گان میبینه?

addtext_۰۴-۲۷-۱۰.۵۷.۴۲_pjt2.jpg.

 

.

 

addtext_۰۴-۲۷-۱۰.۵۱.۰۳_42i.jpg

 

 

 

 

 

لطفا لایک و نظر یادتون نره ? بدرود.

ویرایش شده توسط iSadra
  • هاها 2


★━━━━━━━━━━ DEADLY ━━━━━━━━━━★
DeadLy.png
 
 
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 27 دقیقه قبل، iSadra گفته است:

 

addtext_۰۴-۲۷-۰۷.۴۱.۵۶_8th3.jpg

طنز تلخ

 

  • دوست دارم که 1

     Federal Bureau of Investigations

Brutalest.png

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331876
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

???

در 17 دقیقه قبل، Brutalest گفته است:

طنز تلخ

 

 

 



★━━━━━━━━━━ DEADLY ━━━━━━━━━━★
DeadLy.png
 
 
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331877
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 ساعت قبل، iSadra گفته است:

با سلام خدمت شما دوستانه عزیز یه چنتا عکس خواستم بزارم یه لبخند کوچیکی بیارم رو لب هاتون ایشالله این اتفاق هم بیوفته.

 

 

قیافه یه دوست عزیز که با هلپر ها مشکل داره?

addtext_۰۴-۲۷-۰۷.۴۱.۵۶_8th3.jpg

 

وقتی که آدم نیست بهتره بگم اکثر کسایی که این کار می کنند اصلا انسانیت ندارند 

  • دوست دارم که 2

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331912
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 دقیقه قبل، iKamyar گفته است:

وقتی که آدم نیست بهتره بگم اکثر کسایی که این کار می کنند اصلا انسانیت ندارند 

سخن حیکمانه?

 

♾️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331914
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 7 ساعت قبل، iSadra گفته است:

 

قیافه من وقتی FBI دستم گان میبینه

داش اگ گان داری تعارف نکن 300-7779 گیم زنگ بزن خودم بیام از دست غرییه نری زندان 

  • هاها 2

                             download_preview_rev_1_7m21.png               screenshot_(216)_-_copy_qrou.png               download_(2)_preview_rev_1_tba9.png

 

                               ◗━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

                                                                                       Nw

                                                                                ????????                 

                               ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331926
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 17 دقیقه قبل، Asli گفته است:

داش اگ گان داری تعارف نکن 300-7779 گیم زنگ بزن خودم بیام از دست غرییه نری زندان 

جواب نمیدن ?

 

♾️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331927
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چقدر تو خنده داری لعنتیییی?????????

باو @Asli @MiladME پاشید برید استعداد این بچه رو کشف کنید داره تلف میشه من نگرانشم 

در 7 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

وقتی که آدم نیست بهتره بگم اکثر کسایی که این کار می کنند اصلا انسانیت ندارند 

چرا من helpme میدم یه حرفی میزنم که تهش اون هلپره زیر من میکشه؟ ??

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331933
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 10 ساعت قبل، Asli گفته است:

داش اگ گان داری تعارف نکن 300-7779 گیم زنگ بزن خودم بیام از دست غرییه نری زندان 

????

در 12 ساعت قبل، iKamyar گفته است:

وقتی که آدم نیست بهتره بگم اکثر کسایی که این کار می کنند اصلا انسانیت ندارند 

??واقعا

در 5 ساعت قبل، Camera گفته است:

چقدر تو خنده داری لعنتیییی?????????

باو @Asli @MiladME پاشید برید استعداد این بچه رو کشف کنید داره تلف میشه من نگرانشم 

چرا من helpme میدم یه حرفی میزنم که تهش اون هلپره زیر من میکشه؟ ??

فاقد اهمیت?

در 10 ساعت قبل، Asli گفته است:

داش اگ گان داری تعارف نکن  

بروی چشم ?



★━━━━━━━━━━ DEADLY ━━━━━━━━━━★
DeadLy.png
 
 
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-331986
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، 404 گفته است:

خَندَ میکِنی؟ شیبِ خَط

شما اگ؟ ...

                             download_preview_rev_1_7m21.png               screenshot_(216)_-_copy_qrou.png               download_(2)_preview_rev_1_tba9.png

 

                               ◗━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

                                                                                       Nw

                                                                                ????????                 

                               ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-332009
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، Asli گفته است:

شما اگ؟ ...

همتون ملتفت شین نمیتونین حتی جیب سدمصطفی

 

screenshot_(216)_-_copy_qrou.png

 

tercepin2.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-332020
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 54 دقیقه قبل، 404 گفته است:

همتون ملتفت شین نمیتونین حتی جیب سدمصطفی

ملتفت ینی شیب مرگ

                             download_preview_rev_1_7m21.png               screenshot_(216)_-_copy_qrou.png               download_(2)_preview_rev_1_tba9.png

 

                               ◗━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

                                                                                       Nw

                                                                                ????????                 

                               ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-332031
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوشم اومد ? دوباره بزار از این عکسا حالو هوا عوض کنیم...

  • دوست دارم که 1

THEY SMILE IN MY FACE BUT IN THEIR EYES

I SEE THE HATE

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-332748
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 اون وانتد کیل کاملا درسته?

 Useless.png

 

 

Ntxorg.png

 

 

 وقتی قلبت میشکنه     تازه مغزت شروع به کار میکنه 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-332794
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...
در در ۱۴۰۱/۲/۲۸ در 20:22، iSadra گفته است:

با سلام خدمت شما دوستانه عزیز یه چنتا عکس خواستم بزارم یه لبخند کوچیکی بیارم رو لب هاتون ایشالله این اتفاق هم بیوفته.

 

 

قیافه یه دوست عزیز که با هلپر ها مشکل داره?

addtext_۰۴-۲۷-۰۷.۴۱.۵۶_8th3.jpg

 

قیافه من وقتی FBI دستم گان میبینه?

addtext_۰۴-۲۷-۱۰.۵۷.۴۲_pjt2.jpg.

 

.

 

addtext_۰۴-۲۷-۱۰.۵۱.۰۳_42i.jpg

 

 

 

 

 

لطفا لایک و نظر یادتون نره ? بدرود.

اگر من گشتمت گان داشتی یک لبخند این جوری بزنی بهت وانتد نمیدم

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-335977
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیزم امیر جان یک ادم باید جنبه شوخی داشته باشه بعد اصلا من چیز خاصی نگفتم به کسی اشاره نکردم! 

در در ۱۴۰۱/۳/۲ در 05:35، SnoopDogg گفته است:

خوشم اومد ? دوباره بزار از این عکسا حالو هوا عوض کنیم...

چشم بن بودم تازه Un ban شدم?

از الان دیگه شروع میکنم بازم بزارم



★━━━━━━━━━━ DEADLY ━━━━━━━━━━★
DeadLy.png
 
 
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-335982
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۲/۲۸ در 20:22، iSadra گفته است:

با سلام خدمت شما دوستانه عزیز یه چنتا عکس خواستم بزارم یه لبخند کوچیکی بیارم رو لب هاتون ایشالله این اتفاق هم بیوفته.

 

 

قیافه یه دوست عزیز که با هلپر ها مشکل داره?

addtext_۰۴-۲۷-۰۷.۴۱.۵۶_8th3.jpg

 

قیافه من وقتی FBI دستم گان میبینه?

addtext_۰۴-۲۷-۱۰.۵۷.۴۲_pjt2.jpg.

 

.

 

addtext_۰۴-۲۷-۱۰.۵۱.۰۳_42i.jpg

 

 

 

 

 

لطفا لایک و نظر یادتون نره ? بدرود.

بسیار هم عالی?

1061891-Feu.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-336389
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...

رکورد کال با یه نفر رو زدم😂😂

e78f21_24Screenshot-۲۰۲۴-۰۳-۲۱-۲۲-۰۹-۳۰-

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔

1123624-SeyedErfan

 

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-510231
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 ماه بعد...

منطق

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25703-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-564365
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...