رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

در 13 ساعت قبل، Amirtataloo گفته است:

عالی بود برار?

?

در 13 ساعت قبل، 025 گفته است:

عالی?

?

در 6 ساعت قبل، Payo گفته است:

جون دیگه ??

?

در 15 ساعت قبل، Holly گفته است:

نایس

?

در 17 ساعت قبل، Maznun گفته است:


ایول قشنگ بود.

?

در در ۱۴۰۱/۲/۱۵ در 01:16، WarCry گفته است:

ای بنازم داداشا?خدا رحمتتون کنه??

?

                                                       ✧𝐍𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫𝐎𝐧𝐞 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲✧

 

AmirMehdi.png

✧══════════════════✧✧══════════════════✧✧══════════════════✧

NoPe.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25599-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82/page/2/#findComment-329758
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

به به عاییییی ما هم یک روز رفیق داشتیم الان سگ هم پیشمون نمیاد و یجوری تو سرور ول گردیم (ما هم یک روز رفیق داشتیم) منم MIUI

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25599-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82/page/2/#findComment-341337
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۱/۲/۱۳ در 04:45، Nope گفته است:

کــه شـهـری را برایت بـه نـمـاز آیـــات وا مــیــدارم

بخدا اگ بدونی نماز ایات چجوری خونده میشه?

                             download_preview_rev_1_7m21.png               screenshot_(216)_-_copy_qrou.png               download_(2)_preview_rev_1_tba9.png

 

                               ◗━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

                                                                                       Nw

                                                                                ????????                 

                               ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25599-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82/page/2/#findComment-341394
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 ساعت قبل، Asli گفته است:

بخدا اگ بدونی نماز ایات چجوری خونده میشه?

نیت مگه مهم نبود فقط؟?

                                                       ✧𝐍𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫𝐎𝐧𝐞 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲✧

 

AmirMehdi.png

✧══════════════════✧✧══════════════════✧✧══════════════════✧

NoPe.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25599-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82/page/2/#findComment-341418
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 ساعت قبل، Nope گفته است:

نیت مگه مهم نبود فقط؟

در 1 ساعت قبل، Nope گفته است:

نیت مگه مهم نبود فقط؟?

بعله 100% xD

                             download_preview_rev_1_7m21.png               screenshot_(216)_-_copy_qrou.png               download_(2)_preview_rev_1_tba9.png

 

                               ◗━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

                                                                                       Nw

                                                                                ????????                 

                               ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━ 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/25599-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82/page/2/#findComment-341438
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...