رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

شکایت از _ Ebi


BlackNoir

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: _Mohammad_Reza_.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Ebi.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

• توضیحات: با سلام خدمت مسئول بررسی به این شکایت
بنده شکایتی در قسمت لیدر ها از Omid انجام دادم که شکایت بنده به ناحق رد شد
شکایت بنده مبنی بر این بود که لیدر مربوطه از شوکر سوء استفاده کرده اند ایشان گریزی به قوانین زدند و قسمت کاملا نامربوط را نقل قول کردند که قسمت اصلی قوانین مربوط به شکایت رو با تصویری از قوانین برای شما به نمایش میگذارم                                                           omid.PNG                                  خوب همونطور که میبینید و در میتینگ all cop هم گفته شد استفاده از شوکر قوانین خاص و گاه نا نوشته دارد.  در میتینگ All cop توسط مسئولین وقت بیان شد ، زمانی که شما در نبرد رو در رو هستید به هیچ عنوان از شوکر استفاده نکنید چون شما از سلاح های مجهزی بر خوردارید و باید با استفاده از تاکتیک مخصوص به مقابله با FTP کنندگان بروید. نه اینکه تا دیدید مهارت استفاده از اسلحه مهاجم از شما بیشتر بود سریع دست به شوکر ببرید و کمبود مهارت خودرا جبران کنید. بنده چندین FTP انجام دادم که خوده ادمین Alireza در آن ها به عنوان Cop حضور داشت ایشون هیچ وقت از شوکر استفاده نمیکرد ، با Buff و تاکتیک خاص به مقابله با ما میپرداخت نه اینکه از شوکر استفاده کند.
مورد بعد اینکه Cop هایی که در اونجا بودن تعدادشون بالا بود حتی لیدر مدیک AFlaTuN هم در اونجا مشغول کمک رسانی به پلیس ها بود 
مورد بعدی این که Cop ها پس از هر بار کشته شدن باز با  armour و خشاب پر به سراغ ما می آیند ولی ما پس از مردن به زندان میرویم این حق رو داریم که نتونن در نبرد رو در رو از شوکر استفاده کنند و یه جورایی Non-RP محسوب میشه.
و در پایان چیزی که ذهن بنده رو به خودش مشغول کرد پاسخ به شکایت توسط EBi بود به عکس توجه کنید                    ebi13.PNG                           آیا صرف مجرم بودن تاییدی بر استفاده از شوکر است؟؟؟
کاملا مشخصه که روی قوانین مسلط نیستند حتی قوانین رو مطالعه هم نمیکنند که در قوانین امده 1_اگر مجرم حق تسلیم نداشت2_ تعداد مضنونین از شما بیشتر بود نه اینکه هرجا دیدی داری میمری سریع دست به شوکر بشی.

• مدارک (فیلم یا عکس):مدارک شکایت از لیدر ها هست

  • دوست دارم که 2
  • مرسی 9
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام @Kingreza

طبق مدارک ارسالی شما تعدادتون بیشتر بوده و استفاده از Tazer بلامانع بوده و شما حق تسلیم نداشتید و عملکرد سرپرست مربوطه صحیح بوده.

در 12 ساعت قبل، Kingreza گفته است:

ادمین Alireza در آن ها به عنوان Cop حضور داشت ایشون هیچ وقت از شوکر استفاده نمیکرد ، با Buff و تاکتیک خاص به مقابله با ما میپرداخت نه اینکه از شوکر استفاده کند.

شما لطف دارید نسبت به بنده ولی خب من همیشه سعی دارم که مبارزه عادلانه باشه و لیدر مربوطه کاری بر خلافه قوانین انجام نداده اند که مجازاتی روی ایشان اعمال گردد.

و ما طبق قوانین مکتوب در فروم مجازات هارو اعمال میکنیم و قواعدی خارج از این چارچوب صورت نخواهد گرفت.

 

در در ۱۳۹۵/۸/۱۶ در 18:21، Ali گفته است:
  • شوکر زدن (Tazer):

از شوکر میتوان بر روی مضنونینی که درجه تحت تعقیب دارند، یا افرادی که درجه تحت تعقیب ندارند (فقط در صورتی که همکاری نکنند یا جان سایر بازیکنان را به خطر بیاندازند) استفاده کرد (به هیچ وجه سوء استفاده نشود) (مجازات: Faction Warn برای بار اول و در صورت تکرار اخراج از اقلیت با 80FP)

اگر مضنون حق تسلیم ندارد و یا تعداد مضنونین بیشتر از شماست شما میتوانید از شوکر بر روی آنها استفاده کنید (مجازات: Faction Warn)

 

* بسته شد *

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1

?ما را هر چه هست دیگر حوصله ای نیست?

?

Alireza.png

?

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...