رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

unknown_917.png

منطق بهتر از این تو جهان هستی نیست

  • دوست دارم که 2
  • مرسی 1

ٮح ٮح آدمکا ٮس که ٮو هم مٮدوه

دٮگه ڡرٮاد مٮو ساٮه ام ٮمی سٮوه

ee2c30_25IMG-20250930-155543-723.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 27 دقیقه قبل، And گفته است:

خوب بود ???

میخواستی بد باشه؟?

در 11 ساعت قبل، ASHMAN گفته است:

unknown_917.png

درود به شرفت?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.Having a soft heart in this cruel world is courage, not weakness

داشتن قلبی رئوف در این دنیای بی رحم یک جراته، نه یک نقطه ضعف.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مخفی کننده

Beigi.png745920_26116.png

Beigi

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-310780
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 21 ساعت قبل، ASHMAN گفته است:

unknown_917.png

منطق بهتر از این تو جهان هستی نیست

عالی

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-310814
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 23 ساعت قبل، ASHMAN گفته است:

unknown_917.png

منطق بهتر از این تو جهان هستی نیست

??

Sometimes, the strongest people in the morning, are those who cried all night

666.png

?⚰️

Bnjamin.png

✝️?

ZakhareAsli.png

??

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-310840
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ در 13:29، ASHMAN گفته است:

unknown_917.png

منطق بهتر از این تو جهان هستی نیست

واقعا راست میگه هر که به دوچرخه داخل gta ار پی جی  بزنه چیزیش نمیشه

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-310865
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، ReGoX گفته است:

سینا خودتی؟?

آره ? میشناسمت؟?

6b31-86ce25-25InShot-20250725-131644886.gif

e305-photo-2025-07-24-10-03-28.jpg

6b31-86ce25-25InShot-20250725-131644886.gif

1067776-Self

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-310929
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 16 ساعت قبل، Mahdi91 گفته است:

واقعا راست میگه هر که به دوچرخه داخل gta ار پی جی  بزنه چیزیش نمیشه

تازه تو خود سن آندریاس با سی جی میزدی خود سی جی آتش می گرفت بابا مگه داریم ??

  • هاها 1

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-311058
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره 

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-311063
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 ساعت قبل، DarkHell گفته است:

الان همه دارن با همین اف تی پی می کنن.

خب خوبه دیگه شما ام رفتی کاپ دغدغت زیاده?

  • هاها 1

Niluofar.png

  

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-311597
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ در 19:03، And گفته است:

آره ? میشناسمت؟?

داشم سینامیساکی???

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-311732
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 12 دقیقه قبل، ReGoX گفته است:

داشم سینامیساکی???

عه داش عرفان 

6b31-86ce25-25InShot-20250725-131644886.gif

e305-photo-2025-07-24-10-03-28.jpg

6b31-86ce25-25InShot-20250725-131644886.gif

1067776-Self

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-311736
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ در 22:53، And گفته است:

عه داش عرفان 

من عرفان نیستم ولی اوک

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/24523-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-gta/#findComment-312269
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...