رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

معرفی انواع فریزر های صندوقی خانگی و صنعتی + راهنمای خرید

%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9

فریزرهای صنعتی خوابیده در مدل های مختلف اعم از فریزر صندوقی خانگی، فریزر هایپری و فریزر طرح قدیم (استیل) می باشد، که هر کدام کاربرد خاصی را در مکان های مختلفی مانند رستوران ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپر استارها و فروشگاه های زنجیره ای دارند.فریزرهای خانگی بیشترین استفاده را در سوپرمارکت ها، فروشگاه های کوچک و منازل دارند.

فریزر های صنعتی با توجه به کاربردشان در انواع متفاوتی تولید می شوند، در این مقاله به بررسی کامل انواع فریزر صندوقی خواهیم پرداخت.

تفاوت فریزرهای صندوقی 

فریرز های صندوقی خانگی ، فریزر صندوقی هایپری ، فریزر صندوقی طرح قدیم ، دارای ظاهری مشابه هستند به طوریکه همه ی انها دارای شکلی مستطیل شکل و و ارتفاع کمتر از یک متر می باشند . همه ی انها دارای درب بوده و جنس بدنه شان همه از جنس استیل ضد زنگ یا گالوانیزه می باشد . تنها تفاوت انها در تعداد لگن ها درب ها و ابعاد و البته کاربر انهاست . فریزر های هایپری دارای دربی از جنس شیشه دارند و بیشتر به عنوان فریزر بستنی کاربرد دارند . فریزر های طح قدیم دارای تعداد درب بیشتری بوده و ابعاد نسبتا بزرگ تری از دونوع دیگر دارد و در تنیجه تعداد لگن های ان نیز بیشتر میباشد و محصولات قابل توجهی را در خود جای می دهد . فریزر صندوقی خانگی نیز در دو نوع دو درب و تک درب تولید شده و دارای یک یا دو لگن می باشد این فریزر دارای گنجایش های متغیر میباشد . 

انواع فریزر صندوقی

%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9

  • فریزر صندوقی فروشگاهی 
  • فریزر صندوقی خانگی
  • فریزر صندوقی استیل 
  • فریزر صندوقی هایپری 

فریزر صندوقی هایپری (فریزر بستنی) در گنجایش های مختلف (300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 650 لیتری) تولید می شوند، این فریزر در بستنی فروشی ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها  مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس ورق های به کار رفته در بدنه ی این نوع از فریزرها از نوع گالوانیزه بوده، و قابلیت درج لوگو و استیکر مد نظر مشتری را دارند، و هم چنین جنس شیشه های آن ها از نوع نشکن می باشد، که احتمال شکستگی و ضربه دیدن شیشه ها را کم می کند.برای نمایش بهتر محصولات در داخل فریزر روشنایی LED تعبیه شده است همچنین برو این فریزر ها ترمومتر نصب شده است تا از دمای داخلی فریزر آگاهی داشته باشید. 

مشخصات فنی فریزر صندوقی

  1. جنس بدنه گالوانیزه
  2. جنس درب : شیشه سکوریت نشکن
  3. عای بندی :  تزریق فوم
  4. مصرف انرژی :A
  5. دمای داخلی یخچال :زیر صفر
  6. قدرت موتور : ۳/۴ اسب بخار
  7. حجم فریزر: 300 لیتر/ 400 لیتر/500 لیتر/600 لیتر/650 لیتر

فریزر صندوقی کوچک خانگی 

%D9%87%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%

فریزر صندوقی خانگی در دو مدل تک درب و دو درب با گنجایش های 260 لیتر و  300 لیتر طراحی و تولید می شوند، به دلیل ابعادی که دارند ببشتر برای مصارف منزل و یا سوپرمارکت ها و مغازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.فریزر های صندوقی خانگی همچنین دارای قفل و کلید هستند و برای نگهداری انواع مواد غذایی و آزمایشگاهی به کار می روند.جنس بدنه این فریزر های صنعتی از نوع گالوانیزه بوده که قابلیت سازگاری با هر شرایط آب و هوایی را دارد.و هم چنین دارای قفل کودک بوده، و در داخل فریزرهای تک درب آن 5 سبد قرار می گیرد، و در مدل دو درب آن دارای 2 سبد بزرگ می باشد.

فریزر صندوقی خانگی

  • ابعاد۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
  • درجه مصرف انرژیA
  • نوع ترموستاتمکانیکی
  • عایق بندیتزریق فوم پلی یورتان
  • نوع گاز مبرد۴۰۴
  • سیستمیخ زدای خودکار
  • قدرت موتور1/3 اسب بخار
  • لیتراژ۲۶۰ لیتر

فریزر صندوقی استیل خوابیده 

%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1%D8%B5%D9%

فریزر های استیل از قدیمی ترین مدل های فریزر صنعتی خوابیده می باشند که در سوپرمارکت ها و مرغ فروشی ها مورد استفاده قرار می گردند البته امروزه نیز طرفدارانی دارند.این فریزر های به عنوان فریزر خشک نیز تولید می گردند.

جنس بدنه ی داخلی و خارجی فریزرهای صندوقی طرح قدیم (استیل) از جنس استیل نگیر می باشد.به خاطر داشتن دمای صفر در این گونه از فریزرها می توان از آن ها برای منجمد کردن و حفظ کیفیت محصولاتی مانند گوشت، مرغ، ماهی و... مورد استفاده قرار می گیرند.درب های این فریزرهای استیل را اغلب به صورت مگنتی می سازند، طراحی خوبی که این فریزر دارد سبب استفاده از آن در تمام مناطق آب وهوایی ایران کاربردی بوده و در مناطق شرجی و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد بدنه ی داخلی فریزر طرح قدیم بسیار مقاوم و مستحکم بوده وبرای نگهداری از محصولاتی نظیر گوشت، مرغ، ماهی و سایر محصولات منجمدی که برای سالم ماندن به دمای زیر صفر نیاز دارند مناسب است.

فریزر صندوقی طرح قدیم در سه مدل دو درب، چهار درب و شش درب ساخته می شوند، لازم به ذکر است که فریزر صندوقی طرح قدیم دو درب جزء قدیمی ترین نوع فریزر صندوقی می باشد که امروزه کمتر تولید می گردد، عایق بندی این فریزر از تزریق فوم پلی یورتان می باشد که موجب حفظ برودت فریزر و مانع از خرابی و فاسد شدن مواد فریز شده می باشد. برای سهولت جابه جایی از چرخ هایی استفاده شده است،و این فریزر بسیار جادار می باشد و محصولاتی فراوانی را در خود جای میدهد.

مشخصات فنی فریزر  خوابیده درب استیل

  • جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴ (نگیر)
  • نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
  • انواع معمولی و خشک کن
  • قابلیت ساخت در انواع دو و چهار درب و سه و شش درب دارد
  • کمپرسورکم مصرف
  • برفک ندارد
  • قدرت کمپرسور۱ اسب

 

فریزر صندوقی ویترینی کینو 

%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9

یکی از پر با کیفیت ترین فریزر های صندوقی موجود در ایران فریزر صندوقی کینو می باشد و از نظر کیفیت با فریزر های صندوقی خارجی مشابه خود برابری می کنند و در سه مدل فریزر درب محدب کینو سری CF، فریزر درب شیشه ای  کینو سری EFI و  فریزر صندوقی فروشگاهی سری EFI طراحی و تولید می گردد.

یکی از ویژگی های این فریزر ها، استفاده از شیشه های Low E بوده تا از اتلاف انرژی و دما کاسته شود و جنس درب های آن از شیشه های سکوریت نشکن می باشد رنج دمایی این نوع از فریزر های صندوقی -10 -24 می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این فریزر صندوقی  قابلیت شست و شوی داخل کابین می باشند که آب حاصل از آن توسط راهگاه تعبیه شده در کف محصول به خارج هدایت می گردد.

بررسی مشخصات فنی فریزر های صندوقی کینو 

همانطور که گفته شد فریزر های کینو از انواع مختلف تولید می گردند که بررسی تمامی انواع آن در این مطلب نمی گنجد به همین دلیل در این صفحه تنها به بررسی مشخصات فنی سری CF پرداختیم.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل به سایت محصولات کینو مراجعه فرمایید.

مشخصات فنی فریزر صندوقی کینو سری CF

  1. ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع)CF1255126*67*86
  2. ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع)CF1255112*53*70
  3. رنج دمایی12-~24-
  4. نوع شیشهLOW E تک لایه
  5. نوع گاز مبردR404a
  6. جنس بدنه خارجی ورق روغنی با پوشش رنگ استاتیک
  7. ردیف انرژی A
  8. توان مصرفی (W)280
  9. تعداد طبقات/ظروف5
  10. برفک زدایی دستی
  11. نوع ترموستات مکانیکی
  12. وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg)20
  13. جنس بدنه داخلی ورق گالوانیزه خود رنگ و مقاوم به ضربه

فریزر صندوقی بدون برفک

%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A8%D8

فریزر های فروشگاهی به دلیل آن که داری درب کشویی بوده و به راحتی باز و بسته می شود یکی از پر متقاضی ترین فریزرصندوقی میباشد . اما باز و بسته شدن مداوم درب فریزر باعث می شود تا فریزر خوابیده دچار برفک زدن بشود و همچنین باعث هدر دادن انرژی و استفاده بیش از حد از انرژی می شود . فریزر صندوقی بدون برفک صنایع برودتی کولست با ورق استیل استنلس تولید شده و به دلیل داشتن عایق بندی مناسب از نوع فوم پلی یورتان و از همه مهم تر مجهز به سیستم نوفراست بوده که از برفک زدن یخچال بستنی جلوگیری می کند . این فریزر دارای دمایی در محدوده ی صفر درجه تا منفی 18 درجه می باشد .

قیمت فریزر صندوقی 

قیمت فریزر های صندوقی با توجه به نوع و کاربردشان قیمت متفاوتی خواهند داشت از دیگر موارد وابسته به قیمت محصول می توان به گنجایش فریزر و همچنین برند تولید کننده آن اشاره کرد در ادامه به معرفی چند تولید کننده برتر فریزر صندوقی در ایران خواهیم پرداخت.

 

منبع : صنایع برودتی کولست 

 

https://coolest-refrigerator.ir/category/فریزر-صندوقی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...