PabloEscobar ارسال شده در January 31, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در January 31, 2021 (ویرایش شده) سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز! خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده! Clan perk معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد. به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن. برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه. مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه). لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و... خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه) ========================================================== پاداش کلن معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه. برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.) بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و.... در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره. پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم. ویرایش شده January 31, 2021 توسط Lalo 2 2 C₁₇H₂₁NO₄ There can only be one king لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AmirDaei ارسال شده در January 31, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در January 31, 2021 (ویرایش شده) پیشنهادت خیلی خوبه در حال حاضر کلن فقط برای چته اگه اینا اضافه بشه عالی میشه و در کنار اینا اگر سیستم کلن وار اضافه بشه فوق العادست ویرایش شده January 31, 2021 توسط Calvert لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
N0B0DY ارسال شده در January 31, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در January 31, 2021 در 43 دقیقه قبل، Lalo گفته است: سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز! خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده! Clan perk معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد. به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن. برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه. مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه). لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و... خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه) ========================================================== پاداش کلن معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه. برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.) بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و.... در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره. پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم. نظر جالب و مفیدیه من خودم شخصا اصلا علاقه ای به کلن رفتن ندارم چون هیچ مزایایی نداره باید یکم اصلاح بشه کاش یکم برف بیاد آدم بسازیم ... لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
SoheiI ارسال شده در January 31, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در January 31, 2021 (ویرایش شده) بسیار عالی. به نظر من ی چیزی مثل امتیاز کلن که از این کارایی که گفتید بدست بیاد. هر کلنی که در آخر ماه امتیاز بیشتری داشته باشه به اعضای کلن جایزه تعلق بگیره. امیدوارم موسس پیشنهادتون رو قبول کنه. ویرایش شده January 31, 2021 توسط TylerSTyler My friends always teased me for playin' Minecraft, but they're the one who wasted their diamonds on a HOE. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Olden ارسال شده در January 31, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در January 31, 2021 بسیار عالی میشه اگه عملی بشه، تغییر خیلی خوبی برای کلن ها هست لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Tiory ارسال شده در February 1, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 1, 2021 (ویرایش شده) خیلی خوبه اما عَمَلی کردنش سخته ویرایش شده February 1, 2021 توسط Tiory لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Sprint ارسال شده در February 2, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 2, 2021 در 7 ساعت قبل، Tiory گفته است: خیلی خوبه اما عَمَلی کردنش سخته والا خود @Ali گفته بود در PYL کلن ها جوری می شه که با Gold می تونی HQ درست کنی و یا ماشین بزاری ولی اگه امتیاز هم اضافه شه در کنارش بهتر میشه لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
سرپرست SFC ارسال شده در February 2, 2021 سرپرست اشتراک گذاری ارسال شده در February 2, 2021 در 20 ساعت قبل، Lalo گفته است: سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز! خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده! Clan perk معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد. به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن. برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه. مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه). لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و... خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه) ========================================================== پاداش کلن معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه. برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.) بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و.... در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره. پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم. قبل از فعال شدن تمامی این مواد نیاز به مرکز فرماندهی (Headquarters) داریم که باید تمامی فعایت های کلن در اونجا ثبت بشه. (همانند HQ های اقلیت ها) باتوجه به اینکه شما می گید ارمور یا اسلحه ی رایگان در اختیار بزاریم یه مشکل به وجود میاد: تعداد پلیس های ما برای کنترل تمامی اعضای کلن کافی نیست و اگه این نظر عملی بشه حتما باید ظرفیت اقلیت های پلیس افزایش پیدا کنه. در حال کلی باعث جذاب تر شدن رقابت بین کلن های میشه و می تونه مفید واقع بشه. ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ NwA Still Free CreW ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Felatios ارسال شده در February 2, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 2, 2021 عالی ما ملت شهادتیماما حسینیم بیا ما منتظریم ?مرد این میدان ما هستیم برای شما لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Omid ارسال شده در February 3, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 3, 2021 در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:59، Calvert گفته است: پیشنهادت خیلی خوبه در حال حاضر کلن فقط برای چته اگه اینا اضافه بشه عالی میشه و در کنار اینا اگر سیستم کلن وار اضافه بشه فوق العادست در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:34، Lalo گفته است: سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز! خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده! Clan perk معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد. به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن. برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه. مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه). لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و... خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه) ========================================================== پاداش کلن معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه. برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.) بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و.... در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره. پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم. هردو پیشنهاد عالیست ولی 4 تا مشکل بوجود میاد : 1-راجع به آرمور خب دیگه باید از /rep برداریم و این کار قطعا علی انجام نمیده چرا؟ چون آرمور اکثرا هاستر با cmd و cop با /duty داره و کمتر کسی توی سرور میاد آرمور میزنه زمانی آرمور میزنن که ftp یا rob باشه البته اونم وسط rob میزنه آرمورشو اگه cop بیاد داخل ضمنا فکر کن وسط رابن آرمورش تموم شده سریع بهش آرمور بدن دیگه اون راب 100 درصد win هست بدون شک و تردید 2- شاید بخواد مولتیش تو کلن باشه چون داره با مولیتشم فعالیت میکنه دلیل نمیشه که نیارتش تو کلن خودش بالاخره خودش گلدشو داده 3-تجارت و اینارو نریزین تو کلنا این دوتا بحثش جداس شاید طرف اصلا بیز نداشته باشه پس یعنی باید جون بکنه تا کلنش لول آپ شه 4-دوست عزیزم که گفته بشه بین کلن ها وار زد خب فکشن دسته متوسط جمع میشه اینطوری پس باید اصولی فکر کرد در 23 ساعت قبل، SFC گفته است: قبل از فعال شدن تمامی این مواد نیاز به مرکز فرماندهی (Headquarters) داریم که باید تمامی فعایت های کلن در اونجا ثبت بشه. (همانند HQ های اقلیت ها) باتوجه به اینکه شما می گید ارمور یا اسلحه ی رایگان در اختیار بزاریم یه مشکل به وجود میاد: تعداد پلیس های ما برای کنترل تمامی اعضای کلن کافی نیست و اگه این نظر عملی بشه حتما باید ظرفیت اقلیت های پلیس افزایش پیدا کنه. در حال کلی باعث جذاب تر شدن رقابت بین کلن های میشه و می تونه مفید واقع بشه. مثبت 1 King Of The North Be Hold The King, The Kings of king Diamond Family لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AmirDaei ارسال شده در February 3, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 3, 2021 (ویرایش شده) در 39 دقیقه قبل، djamer گفته است: دسته متوسط جمع میشه اینطوری پس باید اصولی فکر کرد داش ببین ربطی نداره اصلا بحث دسته متوسط جدا بحث کلن وار جدا حالا گفتم چرا هیچ ربطی نداره چون حتما که نباید مثل وار دسته متوسط باشه میشه یک خلاقیت یک نوآوری کرد و یک سیستم ساده تر برای کلن وار ایجاد کرد حالا شما دوست عزیز شاید بگی بعضی کلنا برای وار نزدن کلنو که خوب من در جوابش میگم وقتی یک نفر میخاد کلن بسازه دو تا گزینه براش بیاد 1- برای چت و اینچیزا کلنو بسازه 2- برای کلن وار بسازه همین الان اگه ببینید یا چن ماه و چن سال پیش کلنایی هستن و بودن که با هم قرار میزاشتن برای وار و با هم یک وار توافقی میدادن که COP ها میومدن تو وار بهشون تیر میخورد W میدادن ولی بنظر من سیستم کلن وار باید اضافه بشه نظر من نیست نظر خیلیهاست. ویرایش شده February 3, 2021 توسط Calvert لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Omid ارسال شده در February 3, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 3, 2021 در 2 ساعت قبل، Calvert گفته است: داش ببین ربطی نداره اصلا بحث دسته متوسط جدا بحث کلن وار جدا حالا گفتم چرا هیچ ربطی نداره چون حتما که نباید مثل وار دسته متوسط باشه میشه یک خلاقیت یک نوآوری کرد و یک سیستم ساده تر برای کلن وار ایجاد کرد حالا شما دوست عزیز شاید بگی بعضی کلنا برای وار نزدن کلنو که خوب من در جوابش میگم وقتی یک نفر میخاد کلن بسازه دو تا گزینه براش بیاد 1- برای چت و اینچیزا کلنو بسازه 2- برای کلن وار بسازه همین الان اگه ببینید یا چن ماه و چن سال پیش کلنایی هستن و بودن که با هم قرار میزاشتن برای وار و با هم یک وار توافقی میدادن که COP ها میومدن تو وار بهشون تیر میخورد W میدادن ولی بنظر من سیستم کلن وار باید اضافه بشه نظر من نیست نظر خیلیهاست. داداش گلم اون واز توافقی بین دسته متوسط وده و هنوزم هست سیستم دسته متوسط بروز شده توی یک World دیگه وار میدن بدون cop اگه سیستم کلن وار ایجاد شه فکشن های دسته متوسط باید کلا حذف بشن اینطوری سرور زمین میخوره King Of The North Be Hold The King, The Kings of king Diamond Family لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AmirDaei ارسال شده در February 3, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 3, 2021 در 11 ساعت قبل، djamer گفته است: داداش گلم اون واز توافقی بین دسته متوسط وده و هنوزم هست سیستم دسته متوسط بروز شده توی یک World دیگه وار میدن بدون cop اگه سیستم کلن وار ایجاد شه فکشن های دسته متوسط باید کلا حذف بشن اینطوری سرور زمین میخوره نگرفتی منظورمو که من میگم سیستم جزعی میتونه داشته باشه و کاملا متفاوت با وار دسته متوسط - _ - لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Sprint ارسال شده در February 8, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 8, 2021 در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ در 23:24، Calvert گفته است: نگرفتی منظورمو که من میگم سیستم جزعی میتونه داشته باشه و کاملا متفاوت با وار دسته متوسط - _ - مثلاً برن یه جا رو spray کنم و تا تموم شدن آن با هم وار بدن؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AmirDaei ارسال شده در February 8, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 8, 2021 در 49 دقیقه قبل، Dignity گفته است: مثلاً برن یه جا رو spray کنم و تا تموم شدن آن با هم وار بدن؟ هر چیزی میتونه باشه ربط به فکر و ایده موسس داره و اینکه عملیش کنه یا نه لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Tom ارسال شده در February 14, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 14, 2021 در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:34، Lalo گفته است: سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز! خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده! Clan perk معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد. به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن. برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه. مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه). لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و... خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه) ========================================================== پاداش کلن معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه. برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.) بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و.... در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره. پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم. خوبه انشا الله قبول شه 𝑀𝓎 𝒷𝓇𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
MatriX ارسال شده در February 15, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 15, 2021 در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ در 00:34، Lalo گفته است: سلام خدمت پلیرها و مسئولین عزیز! خوب همونطور که مشخصه پیشنهاد من برای کلن هاست که معنا و ارزش بیشتری بهشون بده! Clan perk معرفی: سیستم Clan perk (مزایای کلن) شامل ویژگی های خاصی میشه که اعضای کلن بخاطر فعالیت های خاصی که انجام میدن، به دست میارن! یجورایی اچیومنت (Achievement) به حساب میاد. به اینصورت که برای کارهای بخصوصی، هر عضو تعدادی امتیاز بدست میاره. این امتیاز اعضا جمع میشه و درنهایت لول کلن رو تشکیل میده. با هربار لول آپ ویژگی های خاصی اضافه میشه به کلن. برای مثال وقتی کلن لول دو بشه، مالک کلن میتونه یکی از مزایای سطح 2 رو فعال کنه: آرمور رایگان/ اسلحه Deagle برای همه/ ساختن HQ کلن/ نیم بها شدن قیمت مواد ساخت اسلحه و مواد مخدر / و.... مواردی ازین قبیل که با گولد قابل تغییر هم باشه. مواردی که شامل امتیاز میشه: داشتن خونه و تجارت (این مورد میتونه مثل رسپکت عمل کنه و هر پِی دِی به نسبت دارایی ها امتیازِ کلن بده. با اینکار اوضاع اقتصادی سرور و تایم پلی بازیکنان بهبود پیدا میکنه). لول آپ کردن (که نسبت به لول، امتیاز بالاتری بده) - فعالیت فکشن - تایم پلی ماهانه و... خوب قطعا این سیستم نیاز به سیستم جدایی هم داره که جلوی سوء استفاده رو بگیره (بعنوان مثال برای احتساب ظرفیت امتیاز پلیر ، در امتیاز کلن، بازیکن باید حداقل 1 هفته در کلن بمونه یا اینکه لول +15 باشه. همچنین چنانچه پلیر از کلن بره، امتیازی که برای کلن گرفته کسر خواهد شد. اکانت مولتی غیرقابل دعوت باشه) ========================================================== پاداش کلن معرفی: سیستم پاداش کلن تقریبا مشابه سیستم مزایای کلن هست، با این تفاوت که پلیر لیستی از فعالیت های روزانه رو باید انجام بده تا امتیاز بگیره و سپس اون امتیاز هارو در فروشگاه کلن خرج بکنه. برای مثال پلیر امروز باید 50000 مواد ساخت اسلحه جمع بکنه و با اینکار 5 امتیاز کسب میکنه، در صورت آزاد سازی 5 زندانی 5 امتیاز دیگر کسب خواهد کرد، اگر هیچ وانتدی امروز دریافت نکنه 5 امتیاز کسب میکنه، 8 ساعت پلی تایم داشته باشه و 10 امتیاز کسب کنه و... ؛ این لیست، روزانه یکبار (با گولد) توسط مالک یا لیدر قابل تغییر خواهد بود (یعنی وظایف تغییر کنه.) بعد از جمع آوری امتیاز، بازیکن Clanshop/ رو میزنه و مانند صفحه Rep/ ویژگی های خاصی (که در دیگر قسمت ها نیستند) رو میتونه بدست بیاره. بعنوان مثال اسلحه Tec-9 با 20 امتیاز - 10000 مواد ساخت باف با 200 امتیاز و.... در پایان باید بگم که درسته این سیستم هایی که پیشنهاد دادم هفته ها طول میکشه ساختنش، ولی حیفه واقعا که کلن، فقط یک مکان مجزا برای چت کردن باشه و پتانسیل زیادی برای پیشرفت داره. پی نوشت: من این موارد رو کپی نکردم و چنانچه پست تکراریه، اطلاعی ندارم. پیشنهاد خیلی خوبیه ولی عملی کردنش سخته و مشکلات خیلی بزرگی داره نمیتونم بنویسم اینجا. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AlwayS ارسال شده در February 15, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 15, 2021 Ziba Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
NoThinG ارسال شده در February 15, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 15, 2021 ++ تو خراب من آلوده مشو غم این پیکر فرسوده مخور لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
MatriX ارسال شده در February 15, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 15, 2021 در در ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ در 08:37، Dignity گفته است: والا خود @Ali گفته بود در PYL کلن ها جوری می شه که با Gold می تونی HQ درست کنی و یا ماشین بزاری ولی اگه امتیاز هم اضافه شه در کنارش بهتر میشه والا اگه اینجوری هم بشه باید نزدیکه 22k گلد خرج کرد که بعضی ها یه کلن کوچک میزنن دیگه گلد تمدیدشو ندارن. اگه اینجوری بشه فقط کلن ArSaCiA Game پا بر جاست. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
DeadStroke ارسال شده در February 16, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 16, 2021 عالی قبول بشه خیلی خوبه لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
OmidGH ارسال شده در February 20, 2021 اشتراک گذاری ارسال شده در February 20, 2021 از نظر من کلنی که قراره بعد یه ماه شارژش تموم شه ارزش نداره مگه اینکه تایم کلن زیاد شه یا با هربار شارژ کلن این آپگرید ها بمونن یا حیدر کرّار لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Javad ارسال شده در May 29, 2023 اشتراک گذاری ارسال شده در May 29, 2023 نظرم + هست. دورانت که تمام بشه سرت بازیچه کــسانی میشود که روزگاری ازســـایهات هم تــــرس داشـــتند☆ ♡ADLER لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Omid ارسال شده در May 29, 2023 اشتراک گذاری ارسال شده در May 29, 2023 باسلام نظر بنده نیز - میباشد King Of The North Be Hold The King, The Kings of king Diamond Family لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
سرپرست SFC ارسال شده در June 5, 2023 سرپرست اشتراک گذاری ارسال شده در June 5, 2023 نظر بنده درباره ی این پیشنهاد + می باشد. قبل از فعال شدن تمامی این مواد نیاز به مرکز فرماندهی (Headquarters) داریم که باید تمامی فعایت های کلن در اونجا ثبت بشه. (همانند HQ های اقلیت ها) باتوجه به اینکه شما می گید ارمور یا اسلحه ی رایگان در اختیار بزاریم یه مشکل به وجود میاد: تعداد پلیس های ما برای کنترل تمامی اعضای کلن کافی نیست و اگه این نظر عملی بشه حتما باید ظرفیت اقلیت های پلیس افزایش پیدا کنه. در حال کلی باعث جذاب تر شدن رقابت بین کلن های میشه و می تونه مفید واقع بشه. ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ NwA Still Free CreW ━━━━━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده