رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

دعوت دوستان خود به بازی به آسانی و بی درد سر!


Ali

ارسال‌های توصیه شده

  • مؤسس

با عرض سلام و درود خدمت تمامی بازیکنان عزیز.

 

طی درخواست بازیکنان در رابطه با سخت بودن روند نصب بازی + سمپ + لانچر و زدن کد معرفی توسط دوستان معرفی شدیتان سیستمی ارائه دادیم که شما می توانید لینکی را به دوست خود بدهید و داخل این لینک یک فایل نصب حاوی تمامی فایل های مورد نیاز برای باز کردن لانچر قرار دارد و دوست شما دیگر هیچ نیازی به وارد کردن کد رفرال شما را ندارد و این کار به صورت کاملاً اتوماتیک توسط لانچر صورت می گیرد.

 

برای بدست آوردن لینک نصب بازی منحصر  به فرد کد رفرال شما باید وارد لینک زیر بشوید:

https://agsa.arsacia.ir/account/referrals/

(حجم کلی: 534MB)

 

در اینجا لینک بازی مخصوص رفرال شما در این قسمت قرار دارد:

GameWithRef.png

 

کافی است این لینک کوتاه را به دوست خود بدهید یا خودتان بازی این لینک را دانلود کنید و داخل Flash USB قرار بدهید و به دوستان خود بدهید و سرور دیگر از دوستان شما کد رفرال معرف نخواهد پرسید و کد رفرال شما را اتوماتیک ثبت می کند.

 

فایلی که در این لینک وجود دارد یک برنامه نصب می باشد که دارای زبان فارسی هم می باشد و نصب بازی به صورت کاملاً آسان (دیگر دوست شما نیاز نیست سمپ و لانچر را به صورت جدا نصب کند) است و در انتهای نصب، بازی در دسکتاپ تحت نام AGSAL در دسترس می باشد.

 

 

به زودی افرادی که هر چه بیشتر دوستان خود را معرفی کرده باشند جوایز نفیسی همچون پول نقد، Gold، آیتم های مخصوص آرساکیا گیم (مانند T-Shirt, mug, gaming accessories و ...)، Level و پول در بازی به مقدار خیلی زیاد دریافت خواهند کرد و نام آنها اعلام خواهد شد.

توجه داشته باشید که برای جلوگیری از سوء استفاده شمارش افراد طبق کامپیوتری که با آن اکانت ساخته اند هست نه بر طبق تعداد اکانت ساخته شده!

  • دوست دارم که 4
  • مرسی 7
  • هاها 2
  • ناراحت 1

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...