رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

توضیحات در مورد اقتصاد | هشدار به گران فروش ها


Ali

ارسال‌های توصیه شده

  • مؤسس

YqAPKU.jpg

 

با عرض سلام و خسته نباشید.

 

اگر توجه کرده باشید بعد از بروزرسانی 3.4.8 استاندارد تمامی خانه ها و تجارت ها افزایش یافت و قیمت برخی چیز های دیگر زیاد شد.

برخی افراد سودجو فکر می کنند چون ما قیمت استاندارد ها را بالانس و همسان کردیم باید قیمت اقلام خود را 10 برابر بفروشند!

 

دقت داشته باشید که اینفرنوس قبل از این بروزرسانی از ماشین فروشی (Dealership) به مقدار 3,125,000$ بود و همین الان هم 3,125,000$ می باشد!

 

توجه داشته باشید که قیمت هیچ اقلامی در بازی زیاد نشده (به جز BuyLevel که بسته به سطح شما باید بیشتر پول بدهید چون به زودی قابلیت هایی برای هر سطح بالا تر می آید که ارزش Level بسیار زیاد خواهد شد) و حواستان به افراد کلاهبردار و سودجو باشد که وسیله نقلیه خود را گران تر از استاندارد Dealership نفروشند (توجه داشته باشید که چیزی به اسم ماشین old یا new وجود ندارد)! همچنین خانه ها و تجارت ها هم با اینکه قیمت استانداردشان فیکس شده نباید بیشتر از مقدار های قبلی به فروش برسد!

 

گران فروش ها به جرم کلاهبرداری حتماً طبق قوانین مجازات خواهند شد و اینگونه افراد را به ما از راه شکایت فروم گزارش کنید.

 

در نظر داشته باشید که صحبت های من در بالا شامل اقلام فروشگاه (Shop/) نمی شود، اقلام فروشگاه بین 1.5 تا 2 برابر زیاد شده و این به این دلیل هست که از زمان شروع تورم در کشور ما هیچگونه افزایشی در قیمت اقلام فروشگاه یا طلا نداشتیم و طلا بسیار ارزش پایینی داشت. ما اقلام فروشگاه را بین 1.5 تا 2 برابر افزایش دادیم و همچنین برای بازیکنان قیمت های تمامی Skin ها را جدا قرار دادیم و شما می توانید با پول بازی هم Skin را خریداری کنید.

 

همچنین در نظر داشته باشید که چون قیمت اقلام فروشگاه بین 1.5 تا 2 برابر افزایش یافته به شما پیشنهاد می کنیم که GiftCard ها را هم به قیمت تقسیم بر 1.5 از بازیکنان دیگر خریداری کنید.

مثلاً اگر شما X مقدار طلا را به مقدار 10,000,000$ پول در بازی خریداری می کردید الان به مقدار 7,000,000$ بخرید معامله منصفانه ای داشتید. البته ما هیچوقت مقدار قیمت را تعیین نمی کنیم و مقدار قیمت GiftCard دست فروشنده GiftCard هست، ما تنها پیشنهاد می کنیم که کلاهبرداری رخ ندهد.

 

ما همچنین درامد ها را هم "بالانس" و زیاد کردیم. مثلاً در زمان قدیم اولین Checkpoint شغل Trucker تنها به شما 70$ میداد در صورتی که الان شما اکانت ویژه داشته باشید 1,640$ دریافت می کنید و در غیر اینصورت 820$ دریافت می کنید. این تنها یک مثال هست و تمامی درامد ها هم بالانس و به صورت قابل توجه ای زیاد شدند.

 

هدف ما درست کردن اقتصاد برای تمامی بازیکنان به صورت یکسان هست. هم فردی که تازه وارد بازی شده و بازی را شروع کرده باید بتواند از بازی منصفانه لذت ببرد و هم کسی که مدت هاست تلاش کرده و پشت کار بالایی نسبت به افراد کم تلاش و غیر فعال دارد باید بتواند از بازی منصفانه لذت ببرد.

 

قدردان شما؛

مؤسس آرساکیا گیم

  • دوست دارم که 5
  • مرسی 4
  • هاها 4
  • چی چی 2
  • ناراحت 6

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...