رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام و درود.

جدیدا زیاد تو بازی خیلی زیاد Lag __ Dly میشه Pingam  خیلی میره بالا و اصلا نمیشه Boss زد یا War  داد یا اصلا بازی کرد از اونطرف Forum دیر میاد بالا یا هنگ میخواستم ببینم مشکل منه یا این اتفاق برا همه داره میفته مشکلم از اینترنت نیست سرعتش و همه چی مشکل نداره ولی تو بازی خیلی ping میره بالا اصلا نمیشه بازی کرد یا فروم خیلی دیر میاد بالا حالا فروم به کنار از @Ali درخواست میکنم که حداقل بازی رو درست کنه که Lag--Dly-- نشیم تا بتونیم پلی بدیم.

خوشحال میشم نظر بقیه دوستانم بدونم.

  • دوست دارم که 3
  • مرسی 4

BuRninG.png

LeGenD.png

دارای 20 دوره طلای 🥇 فستیوال Mafia برتر (Top 1)

🏆

IMG_20260501_192832_422.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 5 ساعت قبل، MUnique گفته است:

برای منم جدیداً دیر بالا میاد forum 

 

عجب

در 4 ساعت قبل، Kiya گفته است:

برای همه همینطوره.

هی روزگار . . .

BuRninG.png

LeGenD.png

دارای 20 دوره طلای 🥇 فستیوال Mafia برتر (Top 1)

🏆

IMG_20260501_192832_422.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-173342
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای منم Forum دیر میومد ولی امروز فکر کنم مشکل حل شده سریع باز میکنه

ویرایش شده توسط 83mehrdad83

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-173381
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 5 ساعت قبل، 83mehrdad83 گفته است:

برای منم Forum دیر میومد ولی امروز فکر کنم مشکل حل شده سریع باز میکنه

نمیدونم والا

در 4 ساعت قبل، AMiREpiCure گفته است:

همینه برای همه

فایده نداره اینجوری

  • دوست دارم که 6

BuRninG.png

LeGenD.png

دارای 20 دوره طلای 🥇 فستیوال Mafia برتر (Top 1)

🏆

IMG_20260501_192832_422.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-173474
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Amiiir منم توی باس ها و وار ها انقدر باف و حجم پلیر ها زیاده DC میشم و نتم اصلا مشکل نداره

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-173476
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 ساعت قبل، Makhmal گفته است:

@Amiiir منم توی باس ها و وار ها انقدر باف و حجم پلیر ها زیاده DC میشم و نتم اصلا مشکل نداره

اره داداش همینجوره واقعا

  • دوست دارم که 1

BuRninG.png

LeGenD.png

دارای 20 دوره طلای 🥇 فستیوال Mafia برتر (Top 1)

🏆

IMG_20260501_192832_422.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-173608
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۷/۲۸ در 01:56، Panahi گفته است:

Need Sib zamini

Trade with Gowje

چی؟
?

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-174847
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مدیریت

?I want to play with you

╗═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╔

CF-AG-CF | BI-CA-DH
ღ 2-5-8-14-21-19-8 
 CG-AD-CH | AF-EA-DF

╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-174966
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 12 دقیقه قبل، MoMo گفته است:

?I want to play with you

God vakili 100 toman midam

 

Emy.png

 

 

CalvertBoy.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/15260-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1/#findComment-174971
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...