رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام دوستان 

چگونه ویس چت رو در بازی فعال کنیم از یک ادمین پرسیدم گفت بیام اینجا برنامش هست ولی چیزی پیدا نکردم 

راهنمایی میکنید ممنون

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 5 ساعت قبل، Mamadkh10 گفته است:

سلام دوستان 

چگونه ویس چت رو در بازی فعال کنیم از یک ادمین پرسیدم گفت بیام اینجا برنامش هست ولی چیزی پیدا نکردم 

راهنمایی میکنید ممنون

 

با سلام و احترام

شما می بایست ابتدا لانچر رو نصب کنید.

از طریق تاپیک زیر:

پس از نصب شما می توانید با دکمه F2حرف بزنید(همچنین می توانید با زدن دکمه F9 و ظاهر شدن منو تنظیمات صدا رو تغییر بدید.)

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/#findComment-136506
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 ساعت قبل، Mamadkh10 گفته است:

ممنون یه سوال دیگه فکر کنم باید لول 4 یا 3 باشی بتونی صحبت کنی درسته؟!

 

نمیدونم تست نکردم ولی فکر کنم آره

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/#findComment-136648
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۴/۱۰ در 18:38، Mamadkh10 گفته است:

ممنون یه سوال دیگه فکر کنم باید لول 4 یا 3 باشی بتونی صحبت کنی درسته؟!

 

سلام، اگر اشتباه نکنم باید لول +5 باشید. 

 

علتش هم اینه که افراد سودجویی که وارد سرور میشن (حداقل تازه رجیستر میکنن) اقدام به تبلیغات در ویس نکنند. 

خالی‌ میکنن‌ پشتتو‌ حتـے سایھ‌ هاا 

MasTeR.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/#findComment-137459
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
در در ۱۳۹۹/۴/۱۰ در 07:08، Mamadkh10 گفته است:

ممنون یه سوال دیگه فکر کنم باید لول 4 یا 3 باشی بتونی صحبت کنی درسته؟!

 

لول +4

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/#findComment-163339
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام ببخشید من لانچر رو نصب کردم توی بازی میرم که با دوستام ویس چت کنم ولی دوستام صدام رو نمیشنوند ولی من صدا انها رو میشنوم میفروفن هم درسته تست کردم ولی نمیدونم مشکل از کجاست میشه راهنمایی کنید

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/#findComment-165972
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 سال بعد...

سلام من یک اشتباه کردم و ویس چت من و چت منو بستن الان باید چیکار کنم اگر میشه بگید 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/#findComment-599915
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من در بازی نمیدونستم نباید آهنگ گذاشت و بعد ویس من و چت منو بستن الان باید چیکار کنم۱ماه بستس

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/13053-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-voice-chat/#findComment-599920
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...