AmirBerLyN ارسال شده در شنبه در 02:32 اشتراک گذاری ارسال شده در شنبه در 02:32 • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: این هاستر عزیز اومدن چک پیسی بنده، ایشون بهم گفتن تیر بزن من تیر زدم تا اینجا نتم درست بوده، بعد ایشون از من درخواست Anydesk id کردن و منم آیدی رو به ایشون دادم و وقتی که ایشون درخواست دادن منم accept کردم و وارد سیستم بنده شدن، همان لحظه ای هم که وارد سیستم بنده شدن نت من کاملاً فیکس و درست بود، بعد ایشون یا با برنامه یا نمیدونم سر در نمیارم چیکار کردن نت بنده قطع و وصل شد و بنده از سرور خارج شدمو ایشون از Anydesk افتادن بیرون و بن کردن. • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp - OldWaller 5 1 :𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓'𝒔 𝙏𝙝𝙚 𝘾𝙝𝙚𝙖𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙁𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 ☠ [𝙊𝙍] ☠ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123670-wrong-ban-joomali/ به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ZeRoX ارسال شده در یکشنبه در 08:46 اشتراک گذاری ارسال شده در یکشنبه در 08:46 درود و احترام خدمت شما @AmirBerLyN. باید در قسمت ادمین ها شکایت خود را ثبت کنید تا پیگیری لازم انجام شود. میتوانید با زدن بروی لینک زیر به تاپیک موردنظر مراجعه کنید. https://forum.arsacia.ir/forum/78-ادمین-ها/ +موفق باشید. +بسته شد. لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/123670-wrong-ban-joomali/#findComment-1292698 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده