رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام و درود

امید وارم حالتون خوب باشه

دوستان عزیز بنده به عکاسی علاقه ریزی دارم

دوست داشتم یه چالشی برگزار کنم

عکاسی در واقعیت حالا بستگی به خلاقیت خودتون داره که از چی دوست دارید عکس بگیرید.

 

 

 

اول خودم شروع میکنم:

1.78a4-e539-20260512-190849.jpg

 

2.b0bc-0d7f-20250328-120255.jpg

 

 

و یه نکته: برای هر عکسی میتونید در حالت انتقاد از 0/10 نمره بدین

با تشکر ممنون میشم شما هم هنر های خود رو با ما به اشتراک بگذارید 

موفق باشید

ویرایش شده توسط Cervo

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اقااا سلام

 

e19c-IMG-20260620-025940.jpg 

خدمتت همین یکیو داشتم😂😂

ویرایش شده توسط Behy

 

𝕬𝖑𝖔𝖓𝖊

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1291291
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، Behy گفته است:

اقااا سلام

 

e19c-IMG-20260620-025940.jpg 

خدمتت همین یکیو داشتم😂😂

بنازم مدل گوشیت چیه یکم کادرت رو کج تر میکردی و دستت رو میاوردی پایین تر قشنگ تر میشد 

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1291348
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

a33820_26IMG-۲۰۲۶۰۶۲۰-۰۵۵۰۱۹.jpg

هَمہ چے به وَقتِش قَشَنگہ . . !🌓 ‌ ️ 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1291371
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان کی حال داره آخه از خونه بره بیرون عکس بگیره بیاد 😐

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1291510
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، iNaRuTo گفته است:

0d4620_26IMG-20260121-104214.jpg

نمیدونم عکاسی میشه یا نه😁

یه TK کنارش کم نبود؟

Afy.png

 

Rivald.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1291639
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، Cervo گفته است:

بنازم مدل گوشیت چیه یکم کادرت رو کج تر میکردی و دستت رو میاوردی پایین تر قشنگ تر میشد 

والا داش این عکش قدیمیه با x3 گرفته شده الان x7 دارم من 

 

𝕬𝖑𝖔𝖓𝖊

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1291849
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، HajBehzad گفته است:

a33820_26IMG-۲۰۲۶۰۶۲۰-۰۵۵۰۱۹.jpg

10/8

9 ساعت قبل، iNaRuTo گفته است:

0d4620_26IMG-20260121-104214.jpg

نمیدونم عکاسی میشه یا نه😁

10/5 با احترام 

 

9 ساعت قبل، PixeL گفته است:

ea59-IMG-20240426-170218.jpg 

 

0b12-IMG-20240417-181244.jpg 

  بیا داش مام شرکت کردیم 😁

عکس اولیت خوبه عکس دومیت منو برد تو حال و هوای سن آندریاس هوای بنفشش 10/10

7 ساعت قبل، Tommy گفته است:

الان کی حال داره آخه از خونه بره بیرون عکس بگیره بیاد 😐

داش با احترام گرافیست هستی یکم هنر از خودتم نشون بده 

3 ساعت قبل، Agha گفته است:

به‌به زیبا زیبا

شما هم شرکت کن عزیز جان 

2 ساعت قبل، Tanbaco گفته است:

والا داش این عکش قدیمیه با x3 گرفته شده الان x7 دارم من 

عالیه بازم آفرین 

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1291993
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، Cervo گفته است:

شما هم شرکت کن عزیز جان

زیبا زیبا زیبا بسیار زیبا 

زیبایی فراوان 

.

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1292001
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Zemestoon گفته است:

324720_2620250423-110901.jpg

10/10

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1292102
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 ساعت قبل، Cervo گفته است:

با سلام و درود

امید وارم حالتون خوب باشه

دوستان عزیز بنده به عکاسی علاقه ریزی دارم

دوست داشتم یه چالشی برگزار کنم

عکاسی در واقعیت حالا بستگی به خلاقیت خودتون داره که از چی دوست دارید عکس بگیرید.

 

 

 

اول خودم شروع میکنم:

1.78a4-e539-20260512-190849.jpg

 

2.b0bc-0d7f-20250328-120255.jpg

 

 

و یه نکته: برای هر عکسی میتونید در حالت انتقاد از 0/10 نمره بدین

با تشکر ممنون میشم شما هم هنر های خود رو با ما به اشتراک بگذارید 

موفق باشید

زیبا بود 10/10

9fa8-GIF-20260530-224235-883.gif

 

SolariaN.png

                                  

89bf-fc6e-New-Project-38-%5BDE856CB%5D.g

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1292117
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 ساعت قبل، Cervo گفته است:

با سلام و درود

امید وارم حالتون خوب باشه

دوستان عزیز بنده به عکاسی علاقه ریزی دارم

دوست داشتم یه چالشی برگزار کنم

عکاسی در واقعیت حالا بستگی به خلاقیت خودتون داره که از چی دوست دارید عکس بگیرید.

 

 

 

اول خودم شروع میکنم:

1.78a4-e539-20260512-190849.jpg

 

2.b0bc-0d7f-20250328-120255.jpg

 

 

و یه نکته: برای هر عکسی میتونید در حالت انتقاد از 0/10 نمره بدین

با تشکر ممنون میشم شما هم هنر های خود رو با ما به اشتراک بگذارید 

موفق باشید

873f-InShot-۲۰۲۶۰۶۲۰-۲۱۱۴۲۶۴۷۸.jpg

زیاد کیفیت گوشیم خوب نیست ولی خب😅

4391-InShot-20260524-133336203.gif

drakola.png

4391-InShot-20260524-133336203.gif ‌‌‌𝐹𝑎𝑘𝑒 𝑆𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠

   خنده های ساختی   :)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1292189
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، Afy گفته است:

یه TK کنارش کم نبود؟

اره یادم رفت

TK 

iNaRuTo

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1292349
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 ساعت قبل، iNaRuTo گفته است:

0d4620_26IMG-20260121-104214.jpg

نمیدونم عکاسی میشه یا نه😁

👏👏👏👏👏

  • دوست دارم که 1

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1292358
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من عکاسیم و عکس گرفتن خوشم نمیاد شرمنده

[My Account]:

OliVeN

 

[ اعتماد نکن وگرنه نابود میشی!]

 

b86e20_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1293290
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۳۰ در 20:18، ElectrA گفته است:

زیبا بود 10/10

فدای شما خوشحال میشم شما هم عکس بزارید.

 

در ۱۴۰۵/۳/۳۰ در 21:17، OSTORE گفته است:

873f-InShot-۲۰۲۶۰۶۲۰-۲۱۱۴۲۶۴۷۸.jpg

زیاد کیفیت گوشیم خوب نیست ولی خب😅

ایول عالیه 10/۷

13 ساعت قبل، Jozi گفته است:

من عکاسیم و عکس گرفتن خوشم نمیاد شرمنده

دشمنت ولی حس خوبی میده بهت پیشنهاد میکنم حتما یه بار امتحانش کن 

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/123650-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/#findComment-1293776
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...