رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود اینجا  cnn هست و هر اگهی داشتین اضافه کنید 

 

۲۲۵۰۰ گلد ترید با اینفرنوس 

 

هوس لول 18 و 5 رنت ترید با بنز

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان یه ناظم میاد قفل می‌کنه 😂😂

(اینفرنوس اودو ۲۲کی فورسل)

a0e5-InShot-۲۰۲۶۰۶۱۶-۱۷۰۸۴۸۷۰۹.gif

Allied With Demise Public And Nether X

My Account:

Kairos.png

My Friend:

Lofty.png

Phobos.png

Fey.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1265613
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه داش منطق میباره

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1265721
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رنچر اودو ۴.۵کا پلیت گلدی نئون سفید بیمه ۵/۵

وینسنت اودو ۸۱ دونه (بالاتر هم میره) پلیت گلدی بیمه ۵/۵

پریمیر اودو ۲.۴کا پلیت نرمال نئون سفید بیمه ۵/۵

بخرین لطفا!

رفاقتمون مرگ نداره مثل تویوتا؛

 

:My Account

1188698-SONlC

 

:My Bro

1169938-iCaptaiN

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1266523
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بیر 19بیز مشروب 

45میل 

هرجا شما مارا دیدین بزنین برای شما مبارک 

هرجا ما شما را دیدیم میزنم برای ما مبارک!

از (عبدالمالکی ریگی)! 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1266568
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هوس 1860 واقع در San Fiero 

Lv21 + 7Rent فورسل

بعضی داستان‌های تلخ، برای فراموش شدن نوشته نشده‌اند.

5b3925_26caab507459b93a7e8d35cc4b21590a2

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1266764
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیگه نه حوصله خرید هست نه فروش چه برسه دلالی.

                                                              My Account

Agera.png

                                                                        My BroOperation.png

LoganWalker.png

eb2216_26InShot-20260617-012654865.gif

                .A lot of money is never earned cleanly

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1266919
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چیزی برای فروش نداریم هنوز

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

tondbad

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

b2fb-InShot-20260505-112232121.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1267303
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخدا این خیلی حق بود تا الان 😂🙁

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1271421
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۱۳ در 13:19، Meytiii گفته است:

قلب @McQueen رو خریدارم🫡

اگه تو CNN قلبش بزاره فکر کنم وارد مزایده بشیم 

 

@BigMeeti شرکت میکنی توهم؟🤕😂

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1272717
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، AimLooK گفته است:

اگه تو CNN قلبش بزاره فکر کنم وارد مزایده بشیم 

 

@BigMeeti شرکت میکنی توهم؟🤕😂

 @BigMeeti منم دادا😑

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1272818
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، Meytiii گفته است:

 @BigMeeti منم دادا😑

اگه راسته باید بگم بگم بعضی وقتا فقط تغییر سایز میدادی چرا الان کلا جنسیت هم عوض کردی😐

 

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1273067
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نیک NaFaRo فرسل

 

SaRGarM.png

 

             از کسی نترس🤕

                       از کسی بترس که🙂

                                  از چیز های ریز میترسه😏

 

KhuShonat.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1276156
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

NRG-500

فورسل 

هر کسی خواست pm بده.

:My Account

1204838-Eldritch

:My Brother

1169890-Rasam

https://uploadkon.ir/uploads/872909_26IMG-

20260609-134317-714.jpg

چشاتو باز کن ادم تو بشناس 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1286083
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نیازمند 190k گلد و 93k گلد تا 5 میل 

ترید با یه بچه از اسپان با صدای نازک تر از دختر

Cranston.png

 

ادما جوری همو میکشن انگار کشتن یه دینه. 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/120905-cnn-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-1286092
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...