سلام خدمت گرافیست های محترم، بنده یگ سری فایل PNG دارم که با توجه به شرایط اینترنت ها ، نمی تونم تبدیل به فایل ico. کنم، خواستم از دوستان سوال کنم راه حلی هست یا نه؟
آخه با نرم افزار Paint هم امتحان کردم و فایل آیکون میده ولی قابل استفاده نیست نمی دونم به چه علت
First things first, I’ma say ALL the words inside my head
سوال
What
سلام خدمت گرافیست های محترم، بنده یگ سری فایل PNG دارم که با توجه به شرایط اینترنت ها ، نمی تونم تبدیل به فایل ico. کنم، خواستم از دوستان سوال کنم راه حلی هست یا نه؟
آخه با نرم افزار Paint هم امتحان کردم و فایل آیکون میده ولی قابل استفاده نیست نمی دونم به چه علت
First things first, I’ma say ALL the words inside my head
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/119134-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-ico/به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری