رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

این دلال ها تموم نمیشه نمیدونم چه حوریه که همشون هم سود میکنم 

بد جالبه ها در بیشتر معامله ها میبینی دوتا دلال دارم بام معامله میکنن هر رو هم سود خودشونو میکنن 

ولی تموم بشو هم نیستم 

آدمهایی مثل علی کرک یا لامبو با اون همه دارایی باز هم دلالی رو ول نمیکنن اینا از این سرور چی میخان واقعا 

             ᴮᵉ ʸᵒᵘʳˢᵉˡᶠ , ᵗʰᵉʳᵉ'ˢ

                               ᵐᵘᶜʰ ˡⁱᵏᵉ ᵒᵗʰᵉʳˢ..!!

خودت باش مثه بقیه زیاده..!!

 

ba05-InShot-20260526-171540887.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@PoRSHe دلال اعظم زمانی که جفتمون لولمون پایین بود فونیکس داد بهم ۱میل

                  تابلو شدین داره بوش در میاد 

              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1242075
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، sharor گفته است:

این دلال ها تموم نمیشه نمیدونم چه حوریه که همشون هم سود میکنم 

بد جالبه ها در بیشتر معامله ها میبینی دوتا دلال دارم بام معامله میکنن هر رو هم سود خودشونو میکنن 

ولی تموم بشو هم نیستم 

آدمهایی مثل علی کرک یا لامبو با اون همه دارایی باز هم دلالی رو ول نمیکنن اینا از این سرور چی میخان واقعا 

دلال کارشو خوب بلده هم میفروشه سود می کنه و هم میخره 😂

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1242275
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، sharor گفته است:

این دلال ها تموم نمیشه نمیدونم چه حوریه که همشون هم سود میکنم 

بد جالبه ها در بیشتر معامله ها میبینی دوتا دلال دارم بام معامله میکنن هر رو هم سود خودشونو میکنن 

ولی تموم بشو هم نیستم 

آدمهایی مثل علی کرک یا لامبو با اون همه دارایی باز هم دلالی رو ول نمیکنن اینا از این سرور چی میخان واقعا 

توهین نکن به کسی

میتونه بلده دلالی میکنه

توهم دلالی کن 

ولی توهین نکن

[My Account]:

OliVeN

 

[ اعتماد نکن وگرنه نابود میشی!]

 

b86e20_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1242627
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، amir033 گفته است:

@PoRSHe دلال اعظم زمانی که جفتمون لولمون پایین بود فونیکس داد بهم ۱میل

😂😂

                            ❤️ FBI ❤️

e80f20_26%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6-%DB%B0

 

1176802-porshe

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1244045
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دلال میخوای فقط برو اسپان کسایی که سانرایس دارن 

سانرایس ۸۰ کی رو ۱۲۰ تو پاچه میکنن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1244142
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کار بلد باشی چیزی نیست که

                          : 𝕸𝖞 𝕬𝖈𝖈𝖔𝖚𝖓𝖙  

1257315-ZeNoM

 

                           : 𝕸𝖞 𝕭𝖗𝖔𝖙𝖍𝖊𝖗 1245943-Niagara

 

25cd-InShot-20260622-183018910.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1245010
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۲۷ در 15:26، Jozi گفته است:

توهین نکن به کسی

میتونه بلده دلالی میکنه

توهم دلالی کن 

ولی توهین نکن

کجاش توهین بود

من خودمم دلالی میکردم اسمم oak بود الان عوض کردم 

             ᴮᵉ ʸᵒᵘʳˢᵉˡᶠ , ᵗʰᵉʳᵉ'ˢ

                               ᵐᵘᶜʰ ˡⁱᵏᵉ ᵒᵗʰᵉʳˢ..!!

خودت باش مثه بقیه زیاده..!!

 

ba05-InShot-20260526-171540887.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1245048
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، sharor گفته است:

کجاش توهین بود

من خودمم دلالی میکردم اسمم oak بود الان عوض کردم 

دیگه داش چی بگم والا توهم بکن

[My Account]:

OliVeN

 

[ اعتماد نکن وگرنه نابود میشی!]

 

b86e20_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1245311
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دلال ها یک آدم خیلی خوب و با ادب هستن تا موقعی که یک چیزه شو فرو عه ببخشید نفروشه بهتون😂

60d1-InShot-20260527-084240816.gif

1255183-Neverless

60d1-InShot-20260527-084240816.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/118884-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C/#findComment-1245312
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...